MaalisMassujen Tiistaipäivä
Vielä ei näkyny pinkkaa tälle päivälle. Linkki eiliseen keskusteluun:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8549862&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (24)
Oli näyttänyt jo muillekin tulevan sukupuoliarviota, tyttöä oli veikattu en nyt muista kelle, mutta onnea kuitenkin kovasti!
Tänään kävin hammastarkastuksessa ja ihmeen siisti oli turpavärkki, aattelin ettei tädin sormet ja varpaat riitä reikien laskemiseen mutta vallan hyvin riitti yksi käsi! Ylihuomenna olis sitten neuvola, saapa nähdä onko herkuttelu tuottanut " tulosta" ... : /
Pakko nyt kysyä teiltäkin, vaikka aattelin kysäistä asiasta neuvolassakin, eli onko kenelläkään kohtu kallistunut johonkin suuntaan? Eritoten uudelleensynnyttäjät, joilla on useampi lapsi (huhuu Leanna ;)), onko kohtu ollut aiemmin normaali mutta synnytysten yms. myötä kallistunut tai kannatinlihakset löystyneet? Mulla oli vasemmalle kohtu kallellaan ja joskus se ihan selkeästi sinne valahtaa, johtuisko huonoista lihaksista tai löystymisestä? Aika ilkeää se tekee kun makaa kyljellään ja kääntyy selälleen niin vasemmalla puolella on iso pallo mutta oikea puoli on tyhjä ja siihen sattuu!!! Ei tunnu kivalta kun vielä iskiasvaivoja on siihen päälle!
Valitusta kerrakseen, mutta vastapainoksi Galluppia pukkaa:
Aiotteko tehdä tulevalle iskälle isyyspakkausta ja oletteko sellaista aiemmin tehneet ja mitä se on pitänyt sisällään? Milloin aiotte antaa pakkauksen, esim. isänpäivänä, samaan aikaan kun äippäpakkaus tulee, ihan viime metreillä...?
Pitänee tulla myöhemmin vastaileen, neitillä on nyt äitille haisevaa asiaa... ;)
-No4-ja orkesteri sekä poju rv16+2
Ensimmäiseksi, KATA-72, tippa tuli ihan linssiin kun rupesin eläytymään oikein sun ultrasta.
Oma ultra on vasta 30.10 ja en millään jaksais odottaa. Vaikka se yx ultra olikin jo niin ei siin kyl oikein nähnyt mitään.
Mä niin toivoisin pientä tyttöä, mutta enhän mä pysty siihen itse mitenkään vaikuttaan, ja nythän se onkin jo siis todella myöhäistä, kun tuol masus on jo jompi kumpi.
Sitten MASULI68, missä olet töissä? Ihan vain olen utelias kun meilläkin on töissä tollasia 15-23 vuoroja.....
Olikos se möhköfantti (?) jonka lapsella oli kova otteet päiväkodissa? Vastaisin tuohon omasta kokemuksesta, ettei kannata moisia murehtia. Munkin poika pienenä tinttaili ja usein, ja arvatkaas nolottiko aina hakee poikaa, kun muut ajatteli ties mitä. Mutta nyt mulla on pieni enkeli poika joka osaa käyttäytyä muitten lasten seurassa, eikä turvaudu enää tinttailuihin, yms.
Omasta masusta: Meillä sai tänään töissä syödä luvallisesti ilmaisia herkkuja, ja mähän kans söin.Söin ihanaa kalkkunaa, ja maistelin sitä ja tätä, mutta ennen kaikkea sain maistaa ihan uutta suklaawiineriä, joka olis ehkä tulos meille myyntiin. Ja jestas kun se oli HYVÄÄ!!!!!!
No sitten mä viel kruunasin ton kaiken mässäilyn cociksella, ja mitäs sitten? No tää mun vauvelikos sitten innostu, ja oikein kunnolla. Mä en tiedä miten päin mä olisin oikein ollut ja asiakkaiden eteen en voinut mennä ollenkaan.Piileskelin vaan keittiös, ja voi videt. siin meni joku puol tuntii ennenkuin mä olin taas ok.Kaipa tää mun kaveri sit väsähti siihen biletykseensä.
Meni noin 2½ h,ja sitten taas sama meno alko. Mä en kyl uskalla enää syödä tollasii herkkui tolleen, jos tää mun vauvani saa siit ton tapasen sokerihumalan joka kerta.
Onko teillä muilla itku herkässä?
Mä vollotan todella herkästi ja melkein joka päivä tulee sit itkeskeltyä ihan turhasta....
Huomenna on onnex vapaa päivä,yes!!!!!
Hanan ja erittäin vilkas vauveli
Nyt on taas puolet viikon työrupeamasta takana ja voi että oon onnellinen kun aika menee näin nopeesti! Kohta mä olen jo mammalomalla ;)
Eilen kun olin töissä niin alko sattumaan ensin kylkiluiden alle. Ihmettelin että kuinka se jo tässä vaiheessa alkaa kohtu siirtämään kylkiluita?! Mutta sitten se jatkui selkäkivulla. Ja loppujen lopuksi kipu oli niin kamala että tuntui kun keuhkoja olisi puristettu ja hengitys oli jotenkin...pintapuolista? Tai siis tuntui siltä. Vaikka hengitin syvään niin silti oli kuin ei olisi happea saanut tarpeeksi! Pääsin sitten töistä juuri viime hetkellä, olisin tuntia myöhemmin jo varmasti kuollut sinne! Ihan hirveetä. Tänään ei sitten edes selkään sattunut. Ja nyt on 2pvää vapaata.
Eilen kävimme katsomassa yhtä omakotitaloa ja tänään on sitten selvitetty että onko mahdollista muuttaa sinne ja jes! Tunti sitten tuli ilmoitus että meidät on hyväksytty! Kyseessä on siis vuokra-asunto. Pari varausta oli tehty jo ennen meitä mutta oli niiden osalta tyssännyt siihen ettei luottotiedot olleet kunnossa. Meillä ne kuitenkin oli kunnossa :) Se tosin oli jo tiedossa ennen tätä päivää :D Nyt vaa harmittaa se etten pääsekkään Kättärille synnyttämään... Eikä mulla kyllä ole mitään käsitystä mikä sairaala on sipoolaisilla.
Ja tyttö tarttisi päivähoitopaikan 1,5kk ajaksi. Sitten jään mammalomalle, eikä tytön tarvii hoidossa sillon olla. Mutta miten helposti sitten saa hoitopaikan noinkin lyhyeksi ajaksi. Ja onkohan sipoossa päiväkoteja jotka on iltaisinkin auki.. Kauheesti selvitettävää huomiseksi! Mutta voitteko kuvitella ettei ollenkaan haittaa ;) Meistä tulee maalaisia! Takapihan takana alkaa hevosaitaukset ja kilsan päässä oli toinen talli. Jospa alottais taas sen ratsastuksen. Johan viime kerrasta onkin jo aikaa useampi vuosi.
Onnellinen Heidi 19+4
vihdoin viimein sain koiran pois metsästä, päätti sitten pitkästä aikaa vetää kunnon treenit..9 tuntia poika pisti juosten. Ilmaantu sitten mökille ja pikkukoira tietysti sutena kimppuun (mustis)..no, nyt makailevat tyytyväisinä olohuoneessa.
Kauheen rankalta tuntu tuokin metsäreissu, ei muuten, mutta kun ensin kiertelin kaikessa rauhassa etsiskellen sieniä (enkä löytäny kun pari suppiloa), sitten iltapäivällä iski kauhu että ajuri on telonut itsensä kun ei tule kutsumalla pois niinkuin yleensä..sitä sitten etsin kävellen ympäriinsä..kävelin tänään metsässä varmaan 7 tuntia!! Jalat on ihan rättipoikki ja selkää jomottaa..pakko mennä kohta selälleen tonne koirien viekkuun lattialle.
huomenna olis sitten klo 14.20 rakenneultra..huuuu..vähän kyllä pelottaa - mistähän se vähän siihen tuli. Eilen olin tuntevinani jotain myllerrystä, mutta mistäs sitä tietää..
Mutta nyt kiirusti kattomaa oisko jo broitskun koivet kypsiä..ja lojumaan sinne lattialle..
Tappert ja Puksu 18+2 kauhusta kankeina..