Ari Puhakka, 58, meni naimisiin 22 vuotta nuoremman naisen kanssa
Ari Puhakka oli vastikään eronnut viisikymppinen mies, kun hän tutustui deittisovellusten maailmaan. Hän oli asettanut käyttämänsä sovelluksen ikärajaksi 37 vuotta se oli ehdottomasti nuorin, jonka ikäisestä hän arveli voivansa vakavasti kiinnostua.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a88c66a0-0dc8-4cef-a818-d1715ae5c755
Ari on realisti, itsellä on sama raja.
M57
Kommentit (59)
Mulla ja miehelläni oli 36 vuotta ikäeroa.
Ikäeron sijasta tuossa korostuu kulttuurierot, mikä onkin itsestäänselvyys. Jos haluat kirjoitella ikäerosta, on parempi ottaa esimerkki miehestä, joka on suhteessa huomattavasti nuoremman suomalaisnaisen kanssa.
Hyvä jos ovat onnellisia mutta toivottavasti ei tule mitenkään huijatuksi tai että tuo vaatii rahaa ja sitten jättää.
Jälleen voimaannuttava tarina.
M58
Vierailija kirjoitti:
Oli?
Dannyllä ja tyttöystävällään on ikäeroa liki 70 vuotta...
Otti jonkun vino silmän kun muutakaan ei saanut. Rahalla toki
Nainen täytää 40.v , hän on miehelleen lähihoitaja, säälittävää tuhlata elämänsä vanhaan äijään.
jotenkin ärsyttää tuollaiset miehet enkä tiedä miksi. vaikka olen itse nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli?
Niin. Köyhä ja velkainen mieheni kuoli. Ei jäänyt perintöä
Voin näin viisikymppisenä naisena sanoa, että 58 -vuotiaat miehet näyttävät ihan järkyttäviltä.
Tuo on keskivertoa paljon fiksumman oloinen kaikin puolin.
Ei ihme, että 22v nuorempi kiinnostuu.
Viinalta haisevan ja epäsiistin röllykkämahan on ihan turha tuollaisesta haaveilla.
Filippiiniläinen haluaa lapsia samoin thaikut. Ukko on kohta 60-vee ja sydän on jo prakannut. Mutta varmaan ihanaa asua tuolla, miksi haluavat Suomeen. Itse jäisin tuonne vaimon palveltavaksi.
Nyt ymmärrän aasian naikkonen, niitä on helppo saada, velipoika täytti 60.v, hänellä on kolmikymppinen aasialainen naisystävä.Joten turhaa jauhaa tyhjästä asiasta, suomalaiset äijät roudaa näitä aasian ihmeitä panoreisuiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Filippiiniläinen haluaa lapsia samoin thaikut. Ukko on kohta 60-vee ja sydän on jo prakannut. Mutta varmaan ihanaa asua tuolla, miksi haluavat Suomeen. Itse jäisin tuonne vaimon palveltavaksi.
Itse en myöskään toisi naista sieltä Suomeen, vaan haluaisin itse muuttaa sinne eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Voin näin viisikymppisenä naisena sanoa, että 58 -vuotiaat miehet näyttävät ihan järkyttäviltä.
Tuo on keskivertoa paljon fiksumman oloinen kaikin puolin.
Ei ihme, että 22v nuorempi kiinnostuu.
Viinalta haisevan ja epäsiistin röllykkämahan on ihan turha tuollaisesta haaveilla.
Monet 50 kymppiset ja nuoremmatkin naiset näyttävät ihan järkyttäviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en myöskään toisi naista sieltä Suomeen, vaan haluaisin itse muuttaa sinne eläkkeelle.
Haluaisit no mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit no mikä estää?
On tässä vielä reilut 10 vuotta eläkeikään. Mutta en aio siihen asti kyllä olla töissä, vaan otan jossain vaiheessa loparit ja lähden Thaimaahan.
Puri ahakka ja tyhjänpäiväinen ilmoitus nusasin thaikkua, ei siis ole enää jutunaiheita .
^Korjaan, se on yläraja.