Renny Harlinin vaimo on kyllä kaikkea sitä mitä etsin naisesta
Löytyy ulkonäköä ja muistaa aina sanoa miehelleen kuinka hän on vahvin ja älykkäin.
Kukapa mies ei haluaisi tuollaisen naisen itselleen. Täydellinen pakkaus.
kettu58
Kommentit (85)
Renny on narsisti itsekeskeinen ja tämä nuori nainen ihailee sitä eikä kyseenalaista yhtään mitään kun isolla rahalla vanha setä mies tarjoaa elämyksiä niin että pää menee pyörryksiin. 😎 Nuori kokematon nainen on ihan huumassaan ja sokea jota viedään kuin pässiä narussa. Jotenkin säälittävää.
Ap, hyvin mielenkiintoista että tuollainen nainen kiinnostaa ja ihan köyhänä miehenä et sitä saisi sillä hänellä on erityinen ruokavalio sillä kropalla kuten ravintolassa hänelle laitetaan eritys annokset ja häntä viedään kalliisiin tilaisuuksiin ja ne vaatteet, kengät maksavat ihan maltaita. Tämmöistä kroppaa vaan ei tehdä ihan köyhiä miehiä varten.
Mietippä ap. Mahdollista on että Tänäkin yönä sun ihanne naisesi haaruksia kyntää joku muu kuin sinä. Joku rusina saattaa laittaa kieltä ja kikkualia sinne .. mutta et sinä.
Vierailija kirjoitti:
Rennyllä ei molo pysy housussa edes koko raskausaikaa, saati pikkulapsiarkea. Pettänyt niin uskomattoman paljon itseään tasokkaampia naisia aina ennenkin
Niin ja aika paljon tasokkaampia ovat nuo naiset olleet kuin joku tavis opettaja Kokkila. Rennyn hurmannut nuo Johannan isot silikonit ja täytetyt huulet.
Eikä... Mä en pääse katsomaan tätä eikä mua juuri kiinnostakaan muuten paitsi että tämä viehkeä synnytys olisi kiinnostavaa nähdä.
En muuten itsekään ollut punainen ja hikinen synnyttäessäni. Hoitaja oli huolissaan siitä että olen niin kalpea, ja menetinkin tajuntani välillä. Ei oo mies kehunut että olin kalpea enkä punakka...