Oikeita ravintoloita olisi enemmän jos ne 40 000 ihmistä eivät juhlisi äitiä ABC:llä
Ei kunnollinen ravintola voi pärjätä jos useimmat haluavat viettää juhlapäivää bensa-asemalla mölyisässä noutopöydässä.
Kommentit (114)
Suomi on niin korruptoitunut, että ravintolaruoastakin pitää periä kovimmat verot. Sitten on jotkut aivan ylitarkat säännökset liittyen hygieniaan jne., joita pienemmmät ravintolat ei kykene edes toteuttaa. KOko ajan ovat koventuneet, ABC:n vaatimuksesta, jotta kilpailu loppuisi ja ABC:lla olisi monopoli. Lobanneet löperöt poliitikkomme.
No kun ei ne lapset jaksa pönöttää Vikingsissä tai missään muussakaan oikeassa ravintolassa. Kokeiltiin joskus, mutta muut asiakkaat suhtautuivat pikkulapsiperheeseen hyytävästi. Ja kun tottuu käymään Apsilla tai muissa lapsiystävällisissä paikoissa, niin rutiinia on hankalaa muuttaa vaikka lapset kasvavatkin.
Joka ikinen äitienpäivä samaa jankutusta ABC:stä. Minua ei ainakaan pätkääkään kiinnosta, missä ihmiset syövät tai olevat syömättä.
Minulla valitettavasti suunta käy kohti ABC:n buffetia siinä vaiheessa kun paikallisen ravintolan äitienpäivälounaasta pitää maksaa yli 200/4hlöä.
Tähän kaksi syytä.
A. Hinta
B. Lapsiystävällisyys 
Me ei ikinä käydä vappuna vappulounaalla koska ruuhka ja kalliit hinnat. Sen sijaan edellisellä viikolla käydään ravintolassa niin saa hyvää palvelua, hyvää ruokaa ja ilman jonottamista. Sama äitienpäivänä ja isänpäivänä.
Työni puolesta ympäri Suomea ajelevana olen huomannut, ettei se ABC ole aina lainkaan huono vaihtoehto. Olen yrittänyt etsiä netistä paikallisia ravintoloita ja kysellyt paikallisiltakin, mutta valitettavasti niiden taso on vaihdellut laidasta laitaan. ABC:llä on vähän mielikuvituksetonta, mutta tasalaatuista ruokaa kohtuuhintaan.
En sinne kuitenkaan äitienpäivänä menisi.
Kylläpä huvittuisin Perinpohjin , jos minut äitinä vietäisiin syömään AB C: lle. Aika ekstreemiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on niin korruptoitunut, että ravintolaruoastakin pitää periä kovimmat verot. Sitten on jotkut aivan ylitarkat säännökset liittyen hygieniaan jne., joita pienemmmät ravintolat ei kykene edes toteuttaa. KOko ajan ovat koventuneet, ABC:n vaatimuksesta, jotta kilpailu loppuisi ja ABC:lla olisi monopoli. Lobanneet löperöt poliitikkomme.
Juu. Otetaan vaan Keski-Euroopan vähän sinnepäin asenne ruoan kanssa ja ihmetellään sitten roopin reunalla mistä se e-coli/listeria/salmonella taas tuli.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kysyn, miksi köyhässä Portugalissa on joka kylässä ravintola, mutta suomalaiset puolustaa huoltamolla juhlimista.
Koska suomessa niissä pikku kylissä ei ole ravintoloita. Korkeintaan kebab/pitsapaikka, sekin yleensä huono. Ei se, että kylän ainoassa abc:ssä käydään auta olemattomia ravintoloita syntymään. Eri asia, jos vaihtoehtoja olisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten osakesalkku on keskimäärin 30 000 e / asukas mutta ravintolassa "ei ole varaa" käydä.
Ilmeisesti jollakin on nyt tämä mun kaikille jaettu osakesalkku, ottaisin sen takaisin kiitos.
Ei mitään ruikutusta vaan kehitä itse oma ketju mistä ihmiset haluaa hakea syötävää.
Eka alotat yhdestä ja siitä sitten alat kasvattaa pikkuhiljaa siivuas markkinoista.
Mutta miksi suomalaisissa kylissä ei ole ravintoloita?
Vinkki: suomalaiset liittyvät asiaan.
Kyllä nauraisin kuollakseni jos minut ABC:lle vietäisiin. Ymmärrän jos muita vaihtoehtoja ei ole mutta esimerkiksi Turku on täynnä hyviä ja kohtuuhintaisia ravintoloita, ihmettelen miksi täällä joku menisi ABC:lle.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ruikutusta vaan kehitä itse oma ketju mistä ihmiset haluaa hakea syötävää.
Eka alotat yhdestä ja siitä sitten alat kasvattaa pikkuhiljaa siivuas markkinoista.
Aloituksessa oli puhe ravintoloista, ei ketjusta.
Niinpä, ABC + pizza, kebab&leike-räkälät on suomalaisten suosikit.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä huvittuisin Perinpohjin , jos minut äitinä vietäisiin syömään AB C: lle. Aika ekstreemiä.
Sinut voidaan viedä sitten vaikka emakkona syömään ABClle, että saat vähän ekstreemiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa oli puhe ravintoloista, ei ketjusta.
Onko ketjuravintolat tuntematon käsite?
Äsken käytiin syömässä. Alkuruuat, pääruuat neljälle ja jokaiselle 2 juomaa, paitsi kuski otti vain vettä. Lähes 300 euroa meni jälkiruokaa ei otettu, kuski otti kupillisen kahvia. Ei raski kovin usein, vaikka ei olla vähävaraisia.
Suomalaisten osakesalkku on keskimäärin 30 000 e / asukas mutta ravintolassa "ei ole varaa" käydä.