Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa MOLLUSKOISTA... help!

Vierailija
09.10.2006 |

Miten ja mistä tulee, millä saa pois ja kauanko paranee. Meidän 3vllä niitä nyt sitten on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käy lääkärissä ennen kuin alat omatoimisesti " operoimaan" .

Itselläni niitä tuli lapsena uimahallin saunasta, kun en käyttänyt laudeliinaa.

Vierailija
2/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut nyt vuoden ja tällä viikolla lähdetään suurinta/suurimpia poistamaan.

Vierailija
4/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa marketeista tai luontaistuotekaupoista. Meillä pojalla auttoivat yhdessä ajan kanssa. Hirveästi älä niitä puristele, etteivät tulehdu. Muista hyvä käsihygienia.

Vierailija
5/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksas enää kirjottaa tähän vastauksia...eilen oli samasta aiheesta ketju...siellä oikeita neuvoja

Vierailija
6/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi nyt vaan se eilinen ketju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kysytään vaan täällä hirveen usein ja vastaukset on mitä sattuu.

Vierailija
8/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelusta voi tulla tulehduksia ja on kivuliasta lapselle. Ei ne ihan niinku finnit puristelemalla lähde. Jos niistä ei ole lapselle mitään haittaa niin ei kannata tehdä mitään. Ne lähtee ajan myötä pois. Ovat virusperäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lääkäri poisti sen minkä kestin (siis sattuihan se, sen muistan), ja äiti kotona loput. Muistaakseni 2 viikossa olin antanut äidin nyppiä kaikki pois, ei sen pidempään tarvinnut kärsiä.



Ihan pieneltä lapselta en niitä nyppisi, koska se tosiaan sattui. Itse taisin olla jotain 8-9-vuotias, reippaana koitin kestää..

Vierailija
10/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppu ja pimppi alueella. ei kulemma saa tehdä mitään eikä tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamista ei mitään haittaa mut niitä voi tosiaan tulla satoja. Ja se oikea vastaus ap:n kysymykseen on emonäppylän ja suurien näppyjen puhkaisu hoito ja desinfiointi. Näin kun tehdään viruksia lisääntyy veressä runsaasti ja keho alkaa muodostaa vasta-aineita jolloin molluskat alkavat kuivua. Siinä se nyt oli ja perustelu.



Noi osterivinokkaat on ihan huuhaata, ei pystytä tutkimaan vaikutusta koska molluskat useimmiten paranevat itsekseen aika nopeastikkin.



meillä ei ainakaan ole toiminut vaik ollaan montakin kuuria kokeiltu.



Siis puhkasemaan vaan ja kansi nostetaan ylös. Tätä pidetään kivuttomana tapana. pinsetit tuottaa kipua. Voi panna myös puuduttavaa rasvaa tai emla laastarin puhkastavien molluskoiden päälle ennen operaatiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme