Kauan sinulla kestäisi että syöt 300g karkkia ja 200g suklaalevyn?
ihmiset jotka ei nauti karkista ja suklaasta, älkää vaastatko
Kommentit (64)
Noista saa suunnilleen tunnin verran iloa elämään.
jos noita ei ala syömään kuin ruokaa, niin hitaasti nauttiessa tuo määrä menee filmin puoliväliin mennessä ja sitten voi hakea lisää
Jos mä jättäisin tuon verran keittiöön, ne katoais parissa tunnissa.
Jos jemmaan itselleni, pari kuukautta.
Varmaan 3-4 päivää. En tiedä mitä minulle on tapahtunut, joskus 10 vuotta sitten ostettiin Makuunista kilo karkkia per naama ja se meni päivässä-kahdessa ihan kevyesti. Nyt karkki ja suklaa ei maistu enää hyvältä jos vetelee liikaa.
Suklaata menee ehkä rivi kerralla ja joku 3 riviä päivässä ihan maksimissaan. Paitsi jos vetelen karkkia ja suklaata aamulla ennen aamupalaa nälkääni. Silloin menee oikeastaan niin paljon kun jaksaa syödä, jostain syystä tuo makean säätely ei toimi varhain.
Ehkä tunti - 2 puolison kanssa, jos ne on avattu. Suljetuissa pakkauksissa saavat olla vaikka puoli vuotta.
Karkkipussin saisin helposti syötyä yhdessä illassa ja olen syönytkin. Suklaalevyä en ole montaa kertaa elämässäni syönyt, kun en erityisemmin välitä suklaasta. Mutta muutamassa päivässä saisin kyllä syötyä, jos yrittäisin ja siitä saisin jonkun palkinnon. Ehkä kahdessakin.
Karkista en tiedä, mutta 200 g suklaan tuhoaminen vie 15 minsaa. Siksi en sitä osta kuin erittäin harvoin.
Suklaalevy voisi kestää vuoden niin että silloin tällöin ottaisin puoli palaa kahvin kanssa. Karkit jättäisin kokonaan syömättä. Mä en ihan oikeasti pidä makeasta, eikä mun melkein koskaan tee mieli makeaa. Pidän suolasta, sipsipussin voisin syödä yhden päivän aikana ja siksi en osta sipsejä.
4-5 päivää. En koskaan osta itselleni noin isoa määrää karkkia/suklaata kerralla. Tykkään makeasta ja jos sitä on saatavilla helposti, niin tulee syötyä. BMI 26, ei saisi yhtään nousta tästä.
Pari tuntia - viikko riippuen kuinka paljon käytän tahdonvoimaa hidastamaan sitä.
Useampi päivä menisi. Jos kerralla vetäisen liikaa sokeria, tulee jäätävän huono olo verensokerin heilahteluiden vuoksi, paitsi jos olen syönyt tarpeeksi kunnolla.
Karkkeja en söisi. Suklaa kestäisi päivästä viikkoon.