Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano joku asia, mikä oli sinulle teininä tärkeää, mutta ei ole enää

Vierailija
07.05.2022 |

Minulle oli tärkeää että piti olla mahdollisimman paljon kavereita.
Nyt haluan niitä mahdollisimman vähän

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan miten muokkasin "liian leveitä" farkkujani niin että töin tuskin sain reiteni lahkeisiin. Meni varmaan kaksi iltaa ommellessa. Nyt ei aikuisena tietenkään enää käsitä millään, miten moisella asialla muka oli niin valtava merkitys. Ettei saanut olla yhtään ilmaa lahkeissa.

Vierailija
62/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti monet on miettineet ulkonäköä, itse olin tosi tiukka eettisistä asioissa teininä, nykyään vaan painan arkea rutiinilla enkä jaksa niin paljon välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin ap:lla ja nuorena halusin saada sekopäisiä kokemuksia. Kaikki typerä oli siistiä ja hauskaa

Vierailija
64/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi oikein mitään muuta eroa nykyisyyteen kuin sen, että hiukset piti olla aina suoristettu enkä mennyt mihinkään ilman sitä. Nykyään en suorista koskaan, tai tee hiuksille muutenkaan oikein mitään. Teininä väkersin niiden kimpussa ihan liikaa, loppuelämäksi tuli täyteen se kiintiö.

Ensin piti aamulla heräämisen jälkeen istua puoli tuntia Svea-pipo päässä, että hiukset laskeutuu ja menee enempi päätä myöten, sitten suoristaa niitä toiset puoli tuntia ja lopuksi tupeerata juuresta, koska minulla oli mielestäni niin lättänä takaraivo. 

Vierailija
65/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että rinnat näyttäis isoilta

Tämä. Nykyään asia on päin vastoin :p

Vierailija
66/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheasti monet on miettineet ulkonäköä, itse olin tosi tiukka eettisistä asioissa teininä, nykyään vaan painan arkea rutiinilla enkä jaksa niin paljon välittää.

Itselläni taas ei ole mitenkään löystynyt arvomaailma eettisten asioiden suhteen, eli ei muutosta siinä. 

Vierailija
67/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutua niin, että hoikkuus korostui. 

Vierailija
68/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen ja se että vaatteet mätsäsi ja oli tietynlainen kokonaisuus. Ylipäätään ulkonäkö oli tärkeää. Nykyään minua ei haittaa yhtään käydä vaikka kaupassa tai kauppakeskuksessa ilman meikkiä ja collegehousuissa tukka sotkunutturalla, koska en välitä siitä mitä tuntemattomat minusta ajattelevat.

Vierailija
69/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakaa usko siihen, että jonain päivänä pääsen muuttamaan pois.

No, nyt olen muuttanut pois.

Vierailija
70/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännääminen. Onneksi ei ole enää. Neljäkymppisenä se olisi jo aika säälittävää.

Vierailija
71/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 80-luvulla teini. Ainoastaan muistan, että tärkeää oli, että puolipitkät vaaleat hiukseni olivat permanentatut kuohkeaksi ja peittelin iho-ongelmia kunnon meikkivoidekerroksella. En muista, että olisi ollut mitään hoikkuuden tavoittelua, sillä olin luonnostani hyvin hoikka ilman yritystäkin. Nykyään olen  normaalipainoinen, hiuksiani en ole permanentannut kolmeenkymmeneen vuoteen ja meikkivoidetta käytän ehkä kerran vuodessa. 

Vierailija
72/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikki. opiskelin siitä jopa ammatin itselleni mikä oli suuri virhe. Onneksi tajusin vaihtaa alaa ja nykyään en kuuntele musiikkia edes autoradiosta enkä varsinkaan koskaan soita mitään soittimia.

Kerro lisää, kiinnostais kuulla?

Aika yllättävä suunnanmuutos. Olis luullut, että musiikki olis ns. Intohimoala.

Vierailija
73/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini kahdeksankymmentäluvun alussa.

Yleensä pukeuduin kuin muutkin, mutta toisinaan minulle tuli hinku ja pakko pukeutua niin erikoisesti kuin mahdollista ja myös tehdä jotain kummallista.

Olisin tullut kouluun ihan pokerina vaikka jossain kansallispuvussa, jos joku olisi lainannut minulle sellaista.

Vierailija
74/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin teini kahdeksankymmentäluvun alussa.

Yleensä pukeuduin kuin muutkin, mutta toisinaan minulle tuli hinku ja pakko pukeutua niin erikoisesti kuin mahdollista ja myös tehdä jotain kummallista.

Olisin tullut kouluun ihan pokerina vaikka jossain kansallispuvussa, jos joku olisi lainannut minulle sellaista.

Olen tuon äskeisen kirjoittaja ja nyt tuli mieleen: Yritin peitellä toisinaan kaikin tavoin sukupuoltani (tyttö)

Vihasin rintojani.

Vierailija
75/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET

Vierailija
76/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoset ja ratsastus. Onpa teillä monilla tosi pinnallisia asioita ollut.

Vierailija
77/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytellä kilttiä tyttöä.

Vierailija
78/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni taas ei ole mitenkään löystynyt arvomaailma eettisten asioiden suhteen, eli ei muutosta siinä. 

Eli tuskinpa panostit mihinkään eettiseen hirveästi

Vierailija
79/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeenvaihto. Minulla oli paljon kirjekavereita ympäri Eurooppaa. Nyt en edes muista milloin olen viimeksi lähettänyt käsinkirjoitetetun kirjeen.

Vierailija
80/83 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tuskinpa panostit mihinkään eettiseen hirveästi

Noh jäin mm. perheen Dubain reissulta mieluummin mummolaan uskovaisten isovanhempien kanssa, että siitä voi miettiä miten tiukat oli näkemykset. Vastakkain omat arvot (ihmisoikeudet) ja "coolit" lomakuvat someen, valitsin omat arvot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi