Elokapina - hävettää
Nuoria aikuisia pitää kantaa kuin sylivauvoja. Pilaavat sinänsä tärkeän asian ihme velttoilulla. Poliisilla olisi varmaan tärkeämpääkin tekemistä.
Kommentit (160)
Ja kuitenkin tuo saamaton joutoväki haluaa vastustamansa teollistuneen yhteiskunnan maksavan heille kaiken, kun eivät rassukat pysty muuhun kuin kadulla istumaan (lämpimään vuodenaikaan)
Vierailija kirjoitti:
Halusitte tai ei niin elokapina muuttaa ihmisten mieltä. Itse ensin pidin heitä rasittavia kakaroina . Nyt he ovat saaneet viestinsä läpi minulle. Tuen ja kannatan heitä. Tämä on tapahtunut monelle tutulleni.
Jos jotain niin lisäävät ilmastohihhuloinnin vastustamista anarkistisen lapsellisilla hölmön tölväyksillään.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni meidän tuleva päättäjä löytyy noista porukoista.
Kunhan vähän kasvavat ja tulee järki päähän kuten esim Nallelle kävi vaikka nuorena hörhöporukassa olikin.
Miten minusta tuntuu siltä, ettei täällä monikaan kommentoija ole edes joutunut "kärsimään" Elokapinan liikenteen pysäyttämisestä. Kunhan pääsee naljailemaan ja päivittelemään kuinka velttoja nykynuoret ovat.
Historia toistaa tässäkin asiassa itseään siinä, että vanhemmat mollaa nuorempia ja heidän huoltaan tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kuitenkin historian oikealla puolella. Kuten myös kettutytöt oli vaikka setiä niin harmitti.
Tarhaaja olisi edelleenkin mitalin ansainnut kunniakkaasta tarhansa puolustamisesta ja terroristien suolaamisesta haulisateella.
Vain tarhaajan omasta mielestä. Historia tulee muistamaan tarhaajat ihan toisessa yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kuitenkin historian oikealla puolella. Kuten myös kettutytöt oli vaikka setiä niin harmitti.
Lämpimällä säällä. Kylmällä säällä asiansa ei näemmä ole kaivannut toimenpiteitä.
Hyvä kuitenkin että edes lämpimällä säällä. Enemmän kuin sinä teet millään säällä.
Ei ole hyvä. Viestittää ettei ole kyse oikeasta ongelmasta, koska eivät viitsi kylmällä nostaa tikkua asian hyväksi ristiin.
Istuvat ratikkaraiteiden päällä. Ovatko he ihan ääliöitä? Eivä näytä ymmärtävän mitä vastaan protestoivat. Nyt se oli myös julkinen liikenne. Poliisi antaa noiden leikkiä, todella surullista ettei edes poliisiin voi luottaa enää. Nämä kopioivat ulkomailta kaiken tyhminä. Säälittävää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäskun väärällä jos faktoja tarkastellaan. Sitä ei vaan ole tapana tehdä. Samalla tavoin kuin vihreiden aiempi ydinvoimavastustuskin.
Tässä asiassahan ei ole viimeistä sanaa todellakaan sanottu.
Kyllä se on sanottu. Vastaväitteet pohjautuvat tunteeseen eikä järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Halusitte tai ei niin elokapina muuttaa ihmisten mieltä. Itse ensin pidin heitä rasittavia kakaroina . Nyt he ovat saaneet viestinsä läpi minulle. Tuen ja kannatan heitä. Tämä on tapahtunut monelle tutulleni.
Siinä olet ihan oikeassa, että muuttavat ihmisten mieltä. Esimerkiksi minä olen täysin kyllästynyt heidän hölmöilyihinsä ja toimintaanasa. Pian alkaa koko luonnonsuojelu-sanankin kuuleminen oksennuttamaan. Heidät pitäisi siivota pois vesitykeillä eikä kantamalla. Silti kannatan ympäristönsuojelua. Elokapinaa en todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttini on oman elämäni fakta. Oletan, ,että alapeukut tarkoittavat vain toisten vitutusta. Elokapina saa pikkuhiljaa asiansa kuuluvaksi. Kannattaisi kuulla ja ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni meidän tuleva päättäjä löytyy noista porukoista.
Kunhan vähän kasvavat ja tulee järki päähän kuten esim Nallelle kävi vaikka nuorena hörhöporukassa olikin.
Samoin kävi Gretalle, kun hän löysi hyvin 'varustellun' tumman poikaystävän.
Vierailija kirjoitti:
tytöt ja naiset niitä turkiksia käyttää
Vierailija kirjoitti:
Siis kannatat Suomen hiilineutraalisuutta noin kolmen vuoden sisällä vuoteen 2025 mennessä, mikä on noiden hörhöjen päävaatimus? Muulle Euroopalle riittää vuoden 2050 tienoo eli noin 25 vuotta aikaa. Millä rahoilla ja toimenpiteillä tuo tehdään? Siirtymällä asumaan maakuoppiin, vaihtamalla kaikki autot hevosiin ja alasajamalla Suomen teollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäskun väärällä jos faktoja tarkastellaan. Sitä ei vaan ole tapana tehdä. Samalla tavoin kuin vihreiden aiempi ydinvoimavastustuskin.
Tässä asiassahan ei ole viimeistä sanaa todellakaan sanottu.
Kyllä se on sanottu. Vastaväitteet pohjautuvat tunteeseen eikä järkeen.
Ydinvoimalobbaus taas perustuu best case senarioon.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin tuo saamaton joutoväki haluaa vastustamansa teollistuneen yhteiskunnan maksavan heille kaiken, kun eivät rassukat pysty muuhun kuin kadulla istumaan (lämpimään vuodenaikaan)
Mistä sinä tiedät mitä heistä kukakin tekee, tai tulee tekemään? Vai tuntuuko sinusta pahalta se, ettet ole itse saanut elämässäsi mitään aikaan. Juossut vain oravanpyörässä robottina. Anna muille mahdollisuus ilmaista mieltään. Ei sinulta ole pois.
Vierailija kirjoitti:
?? Olet siis perehtynyt heidän taustoihin? Itse olen työmatkallani usein pysähtynyt tueksi heidän seuraan. Eli on siellä yksi työssäkäyväkin.osoittamassa mieltä.
Kyllä mieltä voi ja saa osoittaa mutta se tulee tehdä lakia noudattaen eikä muita häiriten. Muutenhan edessä on todennäköinen ja täysin ansaittu putkareissu.
Ei elokapina liikennettä vastusta. Vai mikä oli kommentin pointti? Itse kannatan "merkkivaatteita", koska ne on kestävämpiä ja valmistus seurattu tarkasti. Eli epäkohdat on tiedossa ja tavallisia, jos niitä on. Tahallista on helpompi muuttaa, kuin "ei tiedetty" asiaa. Kännykät ei nykyään kestä monta vuotta. Valitettavasti. Kovin vanhoja ei voi käyttää, koska kännykässä on kaikki . Yksi tärkein kriteeri hyvällä kännykälle on bussikortti. Osa kuskeista ei päästä sisään, jos app ei aukea nopeasti.