Elokapina - hävettää
Nuoria aikuisia pitää kantaa kuin sylivauvoja. Pilaavat sinänsä tärkeän asian ihme velttoilulla. Poliisilla olisi varmaan tärkeämpääkin tekemistä.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Halusitte tai ei niin elokapina muuttaa ihmisten mieltä. Itse ensin pidin heitä rasittavia kakaroina . Nyt he ovat saaneet viestinsä läpi minulle. Tuen ja kannatan heitä. Tämä on tapahtunut monelle tutulleni.
Ei ole tapahtunut. Olet tuo yksi ja sama puolesta jankkaaja.
Elokapina haluaa vaihtaa demokratian kansankokousten valtaan. Jo pelkästään siksi tulee heitä vastustaa.
Vastustamme kapitalismia istumalla ja hakemalla eväät mäkkäristä.
Vierailija kirjoitti:
Istuvat ratikkaraiteiden päällä. Ovatko he ihan ääliöitä? Eivä näytä ymmärtävän mitä vastaan protestoivat. Nyt se oli myös julkinen liikenne. Poliisi antaa noiden leikkiä, todella surullista ettei edes poliisiin voi luottaa enää. Nämä kopioivat ulkomailta kaiken tyhminä. Säälittävää porukkaa.
Minkä puolueen edustaja onkaan sisäministeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kuitenkin historian oikealla puolella. Kuten myös kettutytöt oli vaikka setiä niin harmitti.
tytöt ja naiset niitä turkiksia käyttää
Oikeasti vanhat narsistiset haaskat rotarien pikkujouluissa.
Vierailija kirjoitti:
https://i.media.fi/incoming/r69bmy/6907521.jpg/alternates/FREE_1440/690…
Hauska sarjakuva. Mutta ei liity asiaan millään.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin tuo saamaton joutoväki haluaa vastustamansa teollistuneen yhteiskunnan maksavan heille kaiken, kun eivät rassukat pysty muuhun kuin kadulla istumaan (lämpimään vuodenaikaan)
kadulla on kiva istua kunhan ilmasto vähän lämpenee
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista pelleporukkaa, menis istumaan panssariautojen eteen:D
Olen nähnyt miten Thaimaan poliisi hoitaa nämä tapaukset tyylillä Bangkokissa.
Laittakaa tilalle maahan muuttamista vastustavat tahot, muuten samat keinot.
Vieläkö on ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusitte tai ei niin elokapina muuttaa ihmisten mieltä. Itse ensin pidin heitä rasittavia kakaroina . Nyt he ovat saaneet viestinsä läpi minulle. Tuen ja kannatan heitä. Tämä on tapahtunut monelle tutulleni.
Kommenttini on oman elämäni fakta. Oletan, ,että alapeukut tarkoittavat vain toisten vitutusta. Elokapina saa pikkuhiljaa asiansa kuuluvaksi. Kannattaisi kuulla ja ajatella.
Minä olen ajatellut heidän ehdotustaan miten poliittiset päätökset pitää tehdä ja minua hirvittää heidän demokratian halveksuntansa.
Vierailija kirjoitti:
ukrainassa olisi paljon teitä, joilla on tilaa istua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://i.media.fi/incoming/r69bmy/6907521.jpg/alternates/FREE_1440/690…
Hauska sarjakuva. Mutta ei liity asiaan millään.
Liittyy täysin asiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olet ihan oikeassa, että muuttavat ihmisten mieltä. Esimerkiksi minä olen täysin kyllästynyt heidän hölmöilyihinsä ja toimintaanasa. Pian alkaa koko luonnonsuojelu-sanankin kuuleminen oksennuttamaan. Heidät pitäisi siivota pois vesitykeillä eikä kantamalla. Silti kannatan ympäristönsuojelua. Elokapinaa en todellakaan.
Oletko monestikin joutunut kärsimään siitä, että Elokapina on pysäyttänyt liikenteen? Vai ärsyynnytkö ihan periaatteen vuoksi? Ja älä nyt ympäristönsuojelustasi luovu, ei kannata voida pahoin sen takia, että Suomessa on vapaus ilmaista mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kuitenkin historian oikealla puolella. Kuten myös kettutytöt oli vaikka setiä niin harmitti.
Eipäskun väärällä jos faktoja tarkastellaan. Sitä ei vaan ole tapana tehdä. Samalla tavoin kuin vihreiden aiempi ydinvoimavastustuskin.
Tässä asiassahan ei ole viimeistä sanaa todellakaan sanottu.
Kyllä se on sanottu. Vastaväitteet pohjautuvat tunteeseen eikä järkeen.
Ydinvoimalobbaus taas perustuu best case senarioon.
Best case = normal case, kuten vuosikymmenet ydinvoimaa ovat osoittaneet. Vastustus pohjaa pelkotiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt asian väärin. Kuuntele mitä sanovat. Liikakuluutus on ongelma. Kapitalismi voi toimia vastuullisestikin. Kapitalismilla ja rahalla on paras mahdollisuus vastuullisuuteen. Yksityiselämässä rikkaalla on paremmat mahdollisuudet tehdä ekologisia ja varsinkin eettisia valintoja kuin köyhällä. Mutta molemmilla on vastuu valinnoistaan ja ekologisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olet ihan oikeassa, että muuttavat ihmisten mieltä. Esimerkiksi minä olen täysin kyllästynyt heidän hölmöilyihinsä ja toimintaanasa. Pian alkaa koko luonnonsuojelu-sanankin kuuleminen oksennuttamaan. Heidät pitäisi siivota pois vesitykeillä eikä kantamalla. Silti kannatan ympäristönsuojelua. Elokapinaa en todellakaan.
Oletko monestikin joutunut kärsimään siitä, että Elokapina on pysäyttänyt liikenteen? Vai ärsyynnytkö ihan periaatteen vuoksi? Ja älä nyt ympäristönsuojelustasi luovu, ei kannata voida pahoin sen takia, että Suomessa on vapaus ilmaista mieltään.
Laita tuon porukan tilalle maahan muuttamista vastustavat tahot niin vieläkö on ok?
Jos ei niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt asian väärin. Kuuntele mitä sanovat. Liikakuluutus on ongelma. Kapitalismi voi toimia vastuullisestikin. Kapitalismilla ja rahalla on paras mahdollisuus vastuullisuuteen. Yksityiselämässä rikkaalla on paremmat mahdollisuudet tehdä ekologisia ja varsinkin eettisia valintoja kuin köyhällä. Mutta molemmilla on vastuu valinnoistaan ja ekologisuudesta.
Kuinka ekologinen valinta on hakea safkat mäkkäristä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut valintojen tekemisestä, mutta sitähän Elokapina nimenomaan ei siedä. Se haluaa vain yhdenkaltaisia valintoja, jolloin ne eivät enää ole valintoja.
Pippuri sumutetta naamaan ja vankilaan!
Minä en ymmärrä, että hävetään toisten puolesta. Ellet ollut itse osallistumassa, miksi häpeät.
Muutenkaan ei tuossa ole mitään häpeämistä. Nuoruuden idealismia. Sekä luotto siihen, että jotakuta kiinnostaa, vaikka ihmisiä vaan kiukuttaa tuollainen, eikä edistä itse asiaa. Mutta yrittävätpähän jotain edes. Toivottavasti se kulutuksen paheksunta näkyy myös omissa toimissa, eikä vain niin, että heitetään turhat tavarat roskiin. Siinä ei ole mitään ekologista.