Kiinnostaako teitä Samulin ja Yonan suutelukuva? Kun some muka "sekosi"
Minusta se on harvinaisen epäkiinnostava asia. Jos Samuli olisi aikoinaan suudellut vaikka Sanin kanssa, se olisi ollut minusta kiinnostavaa.
Samuli muuten taitaa suudella vähän kaikkien kanssa, vrt. Katariina Kaitue ja mitä näitä nyt on.
Kommentit (13)
En ole kuullut tai nähnyt mokomaa kuvaa ja nyt kun olen siitä kuullut niin voin rehellisesti sanoa ettei sinänsä kiinnosta jos jossain on moinen kuva olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä ne on?
Samuli on Samuli Edelmann ja Yona on joku, en tiedä kuka. ap
Eipä se erityisemmin kiinnosta. En ole nähnyt, mutta vilkaisen jos osuu eteen.
Samuli on tosi söpö, sitä voisin katsella enemmänkin 😍
Jos se some sekos, ni ehkä se pitäis viedä hoitoo, ku se nii usein sekoo.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän vähemmän ihku kuin ennen, mutta onhan sillä ikääkin tullut. Sallittakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän vähemmän ihku kuin ennen, mutta onhan sillä ikääkin tullut. Sallittakoon.
No enpä mä itsekään enää hehkeimmilläni ole 😁
Ilmeisesti samanlainen tyhjänpäiväinen huomionherätys kuin Kekäläisen jalkakramppi. Jos some sekosi, niin mistä syystä?
Yonalla oli tissit tyrkyllä. Kunnon tissipaita päällä 👍
Yona ei kulje ihan täysillä. Romahti kun tuli jätetyksi parisuhteessa. Olisiko siitä edelleen lääkitys. Ei ole samanlainen kun uransa alussa.
Vierailija kirjoitti:
Yona ei kulje ihan täysillä. Romahti kun tuli jätetyksi parisuhteessa. Olisiko siitä edelleen lääkitys. Ei ole samanlainen kun uransa alussa.
Siinä tapauksessa tulee vähän hyväksikäyttöfiilis tästä. Yonahan on sanonut myös fanittaneensa Samulia lapsesta asti. Voimakkaamman aseman väärinkäyttöä.
Some sekoaa, räjähtää, hurmioituu jne aivan jatkuvasti. Tulee mieleen ismon sketsi jossa email alkaa sanoilla, minua huimaa tms kun sain teiltä postia...
Some on kumma elukka, kun se sitten kokoaa itsensä, sekunneissa tuon sekoamisen tai räjähdyksen jälkeen.