Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teille tuli avioero?

Vierailija
06.05.2022 |

Tavoitteeni on pitkä, jopa elinikäinen liitto toisen ihmisen kanssa. Haluan tutustua niihin mahdollisiin sudenkuoppiin ja ongelmiin mihin liitto voi kaatua jos on kaatuakseen. On varmasti paljon syitä joille ei mitään voi, mutta uskon että on myös sellaisia joita voi ehkäistä etukäteen. Ajatteletko itse, että olisit voinut tehdä jotain eron estääksesi jos olisit ryhtynyt toimenpiteisiin tarpeeksi aikaisin vai oliko ero väistämätön? Kerro myös minkä ikäisenä erosit ja kuinka pitkän liiton jälkeen. Kiitos vastauksista :)

Kommentit (1765)

Vierailija
1041/1765 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ulkonäkö nyt ainoa asia voi olla minkä perusteella mies rakastaisi naista. Eihän naisten kannattaisi sitten alkaa suhteisiin alunperinkään jos pitkästä suhteesta haaveilee. Ulkonäkö katoaa kaikilta jossain vaiheessa.

Ei se ole ulkonäkö, vaan naisen lisääntymiskyky, jolla on merkitystä. Kun tulee yli 40 mittariin niin se laskee ja katoaa kokonaan, siitä on suora yhteys miesten kiinnostukseen.

Vierailija
1042/1765 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli, koska ei pystynyt enää olemaan naimisissa. Siinä se tiivistettynä. Ihmiset muuttuu ja kova tahtokaan ei sitä voi estää. Naimisiin menin 34-vuotiaana ja olimme 20 vuotta aviossa. Suhde loppunut jo paljon ennen kuin avioero tuli voimaan. Pystytään olemaan kavereita kuten ennenkin (ennen suhdetta/avioliittoa myös oltiin hyviä kavereita).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1765 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lihoi, haisi ja käyttäytyi kuin sika.

Vierailija
1044/1765 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ulkonäkö nyt ainoa asia voi olla minkä perusteella mies rakastaisi naista. Eihän naisten kannattaisi sitten alkaa suhteisiin alunperinkään jos pitkästä suhteesta haaveilee. Ulkonäkö katoaa kaikilta jossain vaiheessa.

Nainen kun saa miehen niin lopettaa huolehtimasta itsestään lihoo kuin pulla taikina

Vierailija
1045/1765 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli nainen petti

Vierailija
1046/1765 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole ulkonäkö, vaan naisen lisääntymiskyky, jolla on merkitystä. Kun tulee yli 40 mittariin niin se laskee ja katoaa kokonaan, siitä on suora yhteys miesten kiinnostukseen.

Juu, vähä-älyiset tunteidensa ja hormooniensa vietävät miehet käyttäytyvät tuolla tavalla.

Vierailija
1047/1765 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tuli nainen petti

Täällä taas mies petti

Vierailija
1048/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miksipä ei?🤷

Vierailija
1049/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää itsekin. Ex vain ilmoitti yhtenä päivänä, että hän eroaa. Eikä aio siitä keskustella. Samaa linjaa oli jo koko avioliitto, että kun koitin kysyä mitä kuuluu, miten menee ja mitä ajattelee, niin vastaus oli aina " ei mitään".

Siksi olikin tosi yllätys, että halusi neljä kuukautta myöhemmin palata yhteen. Ilman selityksiä tai keskusteluita. Oli aika vihainen, kun ei se mulle sopinut.

Vierailija
1050/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-iässä tulee avioeropiikki, kun naiset menettävät sen minkä vuoksi miehet heistä kiinnostuvat.

Mikä tämä ihme asia mahtaa olla?

Miehet harmaantuvat, veltostuvat ja väsyvät, pitäisikö vaihtaa nuorempaan? 😅

Olen 60, hiljattain yökerhosta tarttui mukaan 25 vuotias neitokainen (ei rahalla). Näytän nelikymppiseltä, olen hoikka ja hyvässä kunnossa.  Kuinka moni 60v nainen saa mukaansa 25 vuotiaan miehen ravintolasta? 

Uuuh, vanha kunnon hopeakettu. Kuinka monta drinkkiä tarjosit? Unohditko kertoa, että aamulla tämä kaksfemma luikki kauhuissaan ja häpeissään ulos, ettekö nähneet enää koskaan?

Vierailija
1051/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri ja oli päihdeongelmainen, eikä hakenut apua itselleen. Tästä huolimatta olisi suvun mielestä pitänyt pysyä yhdessä, koska ero oli heille niin häpeällinen asia.

Vierailija
1052/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-iässä tulee avioeropiikki, kun naiset menettävät sen minkä vuoksi miehet heistä kiinnostuvat.

Olen 60, hiljattain yökerhosta tarttui mukaan 25 vuotias neitokainen (ei rahalla). Näytän nelikymppiseltä, olen hoikka ja hyvässä kunnossa.  Kuinka moni 60v nainen saa mukaansa 25 vuotiaan miehen ravintolasta? 

Harva 6-kymppinen nainen edes haluaisi lapsiaan nuorempia miehiä yrittää. Puhumattakaan, että pyörittäisiin epätoivoisina jossain yökerhossa.

Vierailija
1053/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia nämä "puoliso halusi yllättäen avioeron" tai ero tuli "täysin puskista". Kuitenkin suuri osa näistä yllättäen jätetyistä kertoo että parisuhteessa oli ongelmia tai kommunikaation/tunteiden uupumista, eivät vain ajatelleet että ne voisivat johtaa eroon.

Meillä miehelle ero tuli puskista. Ensin vuosia riitelyä ja eropuheita. Sitten luovutin, en enää edes yrittänyt korjata liittoa ja aloin pohtimaan vain lähdön ajoitusta. Siihen loppui riidat ja eroihkaukset ja puolison mielestä kaikki oli hyvin. Puolen vuoden päästä ilmoitin erosta ja puoliso järkyttyi.

Vierailija
1054/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin nuoremman

Vierailija
1055/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka itse oli todella ylipainoinen, suuttui kun minä (silloin mulla oli painoa 55kg) lihoin raskauden aikana enkä saanut painoa pois synnytyksen jälkeen kun sairastuin synnytyksenjälkeiseen masennukseen. Painoa tuli ylimääräistä noin 15 kiloa, mutta se oli liikaa miehelle. Minä hain avioeroa koska koin todella loukkaavana hänen käytöksensä ja jatkuvan v*ttuilun sekä naljailun. Minua satutti se miten hänestä joka ennen oli ihana ihminen, huomaavainen ja kiltti, yhtäkkiä kuoriutui raivoava sekopää joka vahti jokaista suupalaani kuin haukka ja joka patisti salille vaikka itse vain istui sohvalla, syöden.

Aivan kamalaa tuollainen. Itsellä kans ollut "painonvartija" eksä joka myös lihava (kuten minäkin tuolloin. tosin laihempi miestä, ja paljon) joka syystäkin eksä. Hän veteli esim veriohukaisia 20kpl ja raivosi mulle siitä kun söin 2 veriohukaista.. grillatessa esim en olisi saanut hänen mielestään syödä kuin yhden grillimakkaran kun hän itse veteli 10. tuollaisia tilanteita kun alkoi tapahtumaan niin minä nostin kytkintä!

Olin itse samanlaisessa tilanteessa, tosin omalla kohdallani oli kaksosraskaus jonka vuoksi painoa tuli enemmän + se että olin 2kk petipotilaana raskauden loppupuolella, niin tottakai paino nousi. Tuolloin 20 kiloa nousi paino, vaikken siltikään ollut kuin 75 kiloa (pituuteni 179cm). Miehelle joka ei itse ollut mikään kedon köykäisin mies, hänelle tuo oli kova paikka ja kun kuuntelin sitä valitusta synnytyksen jälkeen pari päivää, niin totesin että voin laihduttaa, jos hänkin nuo ylimääräiset kilonsa tiputtaa kanssani. Aluksi oli vastahankaan, mutta kuitenkin suostui ja yhdessä molemmat laihdutettiin.

Minut taas ex vaimo jätti kun vihdoin menin vuosia kestäneestä pahasta olosta (juuntaa juurensa lapsuudestani kun menetin oikeastaan koko perheeni tulipalossa) lääkäriin ja diagnoosi : vaikea masennus ja lihoin masennuslääkkeiden syömisen takia 25kg. 20 vuoden liitto ohi vain siksi että toinen muuttuu masennuksen takia ja siksi kun haluaa apua pahaan oloonsa ja siihen ettei edes töissä pystynyt käymään. Nyt töissä taas ollut pari vuotta ja kilotkin putoillut ja olo on ihana, vaikkakin katkera silti olen erosta kun miettii että olin vaimon tukena hänen syöpähoidoissa, omassa masennuksessaan enkä silloin välittänyt vaikka hän laihtui, lihoi, menetti hiuksensa ja vaikka toinen rinta leikattiin pois. Harmi ettei hän voinut olla vastavuoroisesti oman miehensä tukena.

Vierailija
1056/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, vähä-älyiset tunteidensa ja hormooniensa vietävät miehet käyttäytyvät tuolla tavalla.

Jep, satun tietämään parikin sellaista sinkkuuntunutta n. 50v miestä, eivätkä he todellakaan halua mitään lisääntymisikäisiä naisia. Päin vastoin, lapsiarki olisi ihan kauhu (heidän lapsensa ovat jo aikuisia tai ainakin melkein). Ovat seurustelleet hyvin tyylikkäiden, rentojen ja mukavien oman ikäistensä naisten kanssa. Heidän kanssaan nauttivat aikuisesta elämästä veneillen, reissaten jne.

Vierailija
1057/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40v, piitkä liitto, toisella liikaa narsistisia piirteitä. 100% tunnekylmä ja ilkeä henkilö, joka aiheutti jo lapsillekin ahdistusta.

Vierailija
1058/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui seksi ja läheisyys

Vierailija
1059/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka moni saisi,mutta on sen verran järkevä,ettei huoli.

Vierailija
1060/1765 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tavaraa yllin kyllin, mutta en yhteistä tekemistä, seksiä tai rakkaudenosoituksia ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi