Onko Ellinoora Suomen paras laulaja?
Kommentit (43)
Ellinoora nappasi eniten palkintoja.
En voi käsittää millä perusteilla palkintoja annetaan. Tosi kovia on jäänyt toisille sijoille.
Ai Emma jatkuukin. Mä olin ihan kuulevani että olisi ollut ihan lopussa. Ja kukas saa vuoden albumin? Ellinoora on siinäkin ehdolla.
Ja se on... Ellinooooraaa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ellinoora ottaa itselläni eniten kaaliin, kun sitä soi radiosta. Kovaa osaa kyllä laulaa, mutta muuten ei uppoo minuun.
Kyllä, kanava vaihtuu niin radiossa kuin televiossa kun Ellinoora tulee linjoille. Todella ikävä Emma gaala ollut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellinoora ottaa itselläni eniten kaaliin, kun sitä soi radiosta. Kovaa osaa kyllä laulaa, mutta muuten ei uppoo minuun.
Kyllä, kanava vaihtuu niin radiossa kuin televiossa kun Ellinoora tulee linjoille. Todella ikävä Emma gaala ollut :D
Toinen rohmuaja on Blind Channel, mutta hehän teki Eurooppaan kunnon vaikutuksen euroviisujen kautta, eli heidän palkinnot ymmärrän paremmin. On tässä Emmassa ihan viihdyttäviä esityksiä ollut.
Erika noista ainoa joka osaa oikeasti laulaa. Itse hänen musiikkiin en ota kantaa.
Puhukaa vaan pahaa pizzerioissa, Ellinoora kertoo teille totuuksia elämästä hirveän luontevin sanankääntein. Samaa kastia kuin laulajabroileri Elli Haloo, joka tietää millaista tuskaa sä työn lammas koet. Kyllä, olen aina halunnut sanoa tämän.
Hyvä Ellinoora! Aito ihminen, ihana tyyli, laulaa tärkeistä asioista kauniilla äänellä, jossa on voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Ellinoora nappasi eniten palkintoja.
En voi käsittää millä perusteilla palkintoja annetaan. Tosi kovia on jäänyt toisille sijoille.
Kyllä taisi Blind Channel rohmuta eniten palkintoja. He saivat 6 pystiä, Ellinoora kolme.
Mutta minun mielipide otsikkoon on, että Ellinooralla on kaunis ääni. Kappaleet ei vain millään uppoa.
Blind Channelin pystimäärä on täydellinen yllätys ja samalla järkytys.
Arja Koriseva ja Saija tuupanen laulaisi helposti ellinooran suohon.
Ellinooran laulajana vielä ymmärrän, mutta sitä RITA BHEMiä EN OLLENKAAN !
Hänen laulamisesta ei ota selvää apteekkarikaan.
Onko hänen lauluäänessään YHTÄÄN VOLYYMIA ?
Kuulostaa ihan siltä että hän ei saa äänensä voimaa, eikä korkeutta...,.. .
Laulajan pitää osata esittää biisit ja laulaa kirkkaasti , myös kuuluvasti , ainakin välillä.
Laulaja, omituinen mölisijä mielestäni. Suomessa ei ole kunnon laulajia ollenkaan. On vain näitä surkeita wannabe artisteja.