Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**********3-KUUMEILIJAT, VKO 34**********

18.08.2008 |

Huomenta!

Uutta viikkoa taas pukkaa meille kolmosesta kuumeilijoille :)

Minä se testäsin tänään aamulla negan, joten heitän kirveen kaivoon, huhtikuun vauvahaaveet voi unohtaa :( Tiedän sen, sillä meillä ainoa mahdollisesti hedelmää kantava pupuilu tapahtui laskemani oviksen aikoihin, joten jos jotain olisi tapahtunut niin sen olisi jo pitänyt näkyä.

Mieheni ei siis ollut sataprosenttisesti mukana tässä ja voitte vaan kuvitella kuinka surullinen olo tulee siitä että mies vetää viime hetkellä ulos... :( Mieshän oli ensin myöntyväinen, mutta alkoi sitten empiä. Jotenkin halusin toivoa ihmettä sen yhden ainoan "kunnon" pupuilun ansiosta, mutta se ihme jäi nyt näkemättä.

Joten nyt odotellaan sitten menkkoja ja sitä, että pääsen uutta ovista metsästämään. Ja miehen kanssa täytyy puhua asia selväksi että se on sitten joko tai eikä niin että välillä joo ja sitten taas ei. Tosin nyt mieheni on ruttuista naamaani katsellessa ehkä hieman alkanut olemaan projektin kannalla. Ja eilen oikeen yllätti: On laajentamassa meidän terassia ja eilen mietti ääneen että kulkuaukosta pitää tehdä niin suuri että siitä mahtuu tarvittaessa (kaksos-)vauvanvaunujenkin kanssa...! Joten toive elää että meille vielä kolmaskin voisi joskus tulla :) (Ja neljäskin, jos taas tulee kahden erissä ;))

Kroppani tuntien arvelisin, että menkat ovat tulossa 5-6 päivän päästä. Megakierto siis tulossa, mutta ehkäpä kiertoa sotki hieman leikkaus, jossa olin heinäkuun alussa (kumma kyllä, heinäkuun menkat tuli kyllä ihan ajallaan mutta nyt sitten ei...). Kunhan saadaan täti-mokoma alta pois ja miehen kanssa jutusteltua asiat halki niin eiköhän tässä päästä taas jonkin ajan kuluttua lakanoita pöllyttelemään oikeen urakalla ;))

Mukavaa maanantaita!!

t. Mannaryyni (ja kp 33 / 30-32 but no hope)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Naperotx4! Perässä tullaan, toivottavasti...

Kiva kun Mannaryyni ahkerana on avannut uuden viikon. Tsemppiä sinne, kyllä se mies pehmenee :-) jos ei nyt sitten sitä ihmettä tapahdu (mä olen ikuinen optimisti). Täällä ei vielä oireita suuntaan tai toiseen, eli tänään kotiin apteekin kautta. Nyt on vaan ollut sen verran kiree ilmapiiri kotona, että pitää katsoa, koska testin teen. En meinaan halua mitään "aha - mä en edelleenkään puhu sulle" reaktiota vaan ihan innostuneen vastaanoton... Meilläkin tää on kuitenkin enemmän se mun juttu ja isäntä on houkuteltu mukaan.

tuuti kp 32/28

Vierailija
2/50 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti siis tuli tännekin, plaah. Nyt en tiedä missä vika, kun pupuilut oli just silloin kun pitikin. Tää tuntuu niin tylsältä, kun molemmat olemassaolevat lapset tosiaan sai alkunsa ekoista kierroista. Nyt oli jo seitemäs kierto ja tuloksena on koko ajalta yksi km. Voiko mihen stressi vaikuttaa asiaan paljon? Meidän iskä varmaan jonkin verran kuitenkin stressaa meneillään olevaa raksaprojektia, jonka "eräpäivää" ei ole näköpiirissä...

Mun kierto on ollut aina tosi tasainen eli 29-30 ja nyt on sitten jotain kummaa tapahtunut. Viime kierto oli 26 ja nyt 25 mistä tällainen "kiertohäiriö" voi johtua, voisiko joku viisaampi valaista minua asiasta?? Olisi kiva tietää asiasta ja varsinkin siitä miten voi vaikuttaa raskautumiseen. Olen kuitenkin "vasta" 28 joten vähän ihmetyttää.

Monella onkin täällä jo pian testausta;) Peukut täällä pystyssä teille kaikille.

Nyt pihalle lasten kanssa hienoon auringonpaisteeseen, voipa olla viimeisiä tän kesän nättejä päiviä! Ai niin meillä kuopus lähti kävelemään pariviikkoa sitten ollessaan 1v2kk. Nyt on paljon helpompi ulkoilla:)

Siskon tilanne näyttää paremmalta kun sydänäänet näky vielä toisenkin kerran. Huono juttu on se, että hänelle on nyt raskauden myötä tullut paljon vaikeita sairauksia (sappikivet ja kovat kohtaukset, sydämeen ottaa, astma pahentunut jne.) ja kohtukin oli viikkoihin nähden suuri ym. joten ei voi kun pitää kaikkia peukkuja nöyränä pystyssä ja toivoa parasta!

Onneksi on tällainen palsta, jonka syövereihin voi aina välillä paeta purkamaan tunteitaan. Kiitos siitä.

terkuin

äiti04ja07, yk 8 (alusta alkaen), kp 2/25-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon naperotx4! =)

Ja pahoittelut tädin saapumisesta äiti04ja06. :( Stressi voi vaikuttaa kiertoon. Mulla viime kierto oli 26 ja ol istressiä silloin. Vai tarkoittaakohan että ovista ei tapahtunut? Vaikea sanoa. Stemppiä seuraavaan kiertoon! =)

Harmi mannaryyni että negaa näytti. :(

ON: Tässä ovista odotellaan. Ekat limat (sori) tuli kp 7, joten ovis on siitä yleensä 7 päivän päästä. Eli oisko n. kp 14 tai 15 .

Ei mitään erikosita siis täällä. En päässyt viime viikolla prolaktiinikokeeseen. Jos vaikka tällä viikolla yrittäisin.

Tsemppiä kaikille! Ja hyvää alkavaa viikkoa! =)

Kp 9/26-30, yk 13

Vierailija
4/50 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän suuri pettymys oli kuukautisten alkaminen. Oireita oli nimittäin vaikka muille jakaa. Tissitkin kasvoivat uskomattomiin mittasuhteisiin. Toiveajatteluhan niitä taisi kasvattaa, mutta saipahan kahden edellisen naperon surkastuttama rintavarustus pitkästä aikaa katseita osakseen ruokakaupassa asioidessa.

Nyt olen päättänyt yrittää ihan täysillä ja määrätietoisesti. Miehellekin sanoin painokkaasti, että seksiä pitää sitten saada harva se päivä. Ei tuntunut hänellä olevan mitään ehdotusta vastaan ;)

Toivottavasti muilla on parempi tuuri ja pääsette tuosta ylenpalttisen vaakamambon kirouksesta :D

Vierailija
5/50 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti04ja07:lle ja Goikinille pahoittelut tädistä!

mannaryyni, voi harmitus, toivottavasti miehesi tulee kolmoselle myöntyväisemmäksi ennen ensi kierron kriittisiä hetkiä! Ja pahoittelut negasta! Toivottavasti ensi kierrossa lykästää!!! :)

Muillekin suuresti plussatuulia, toivotaan, että nyt monella tärppäisi tällä vkolla tai meneillään olevasta kierrosta! :) ++++++++

).( Minäkin sitten tein testin ja negaa näytti! Arvasinhan tuon! Alkaisi nyt ne menkat, jos meinaa alkaa!! Voi tietty olla ettei ala!! Oon jo varmaan toistanut itseäni useaan otteeseen tän homman kanssa... mutta mahkuja voi vielä olla... Toisaalta tää voi olla taas megakierto... Katsotaan...

T: PikkuKeiju kp 36 / 28-42

Vierailija
6/50 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllättämille ja intoa uuteen yritykseen!

Ja mannaryynille sekä pikkukeijulle pahoittelut negasta! Meilläkin mies oli pitkään vastaan koko ajatusta. Tuntuu että vasta nyt on lämmenyt yritykseen jotenkin ja meillä tosiaan takana 2 keskenmenoa ja aikaakin kulunut VAAN kaksi vuotta... Toivottavasti teillä ei mene ihan saman kaavan mukaan.

Piinaviikkoa mennään täälläkin, viikonloppuna ajattelin testata, koska laskelmieni mukaan täti tulee lauantaina tai sunnuntaina, jos tulee. Täytyy sanoa, että toiveet on korkealla, koska alavatsaa nippailee päivittäin ja samanlaiset oireet oli edellisessä raskaudessa, mutta ei muissa kierroissa. Pitääköhän se paikkansa kun sanotaan että heti keskenmenon jälkeen olisi helpompi raskautua? Nyt eka oikea kierto menossa..

Plussatuulia muillekin piinaviikkolaisille!

vuma yk 1, kp 21/25

Vierailija
7/50 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku Pikku-keiju ja mannaryyni, siis kun tuli miinusmerkkinen vaste. Mutta peukutan edelleen ja tietysti kaikille muille myös, joilla nyt ajankohtaista!!!

Ja pahoittelut mummelin saapumisesta paikalle.

Mulla tosiaan ovis oli ja meni ilman minkäänlaista toimintaa...on ollut omatkin ajatukset jossain ihan muualla nyt viimeiset viikot. Mutta näistä vauva-ajatuksista en kyllä pääse irti, en sitten millään, vaikka kuinka yrittäisin...että miehen suostuttelu jatkuu...jospa ens tai sitä seuraavasta kierrosta aikuisten oikeesti aloitettais yrittämään.

jemppistä viikon alkuun

minni, jolla vissiin kp21, eikä TODELLAKAAN mitään toivoa yhtään mistään...

Vierailija
8/50 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille sympatioista :)

Eihän maailma tähän negaan kaadu ja pidän yhä toivoa yllä että saatais se kolmaskin vielä joskus. Miehen kanssa hieman puhuttiin eilen eikä hän enää ollut niin jyrkällä kannalla kun aikaisemmin. Puheli vähän, että ei nyt ole innosta hihkuen projektissa mukana mutta ei pane vastaankaan ja oli miettinyt, mimmoista voisi olla kolmen kanssa jne jne jne...erittäin positiivista siis ajatellen että mikä kanta oli vielä pari viikkoa sitten!

Eli ensi kierrosta sitten ollaan molemmat touhussa mukana, kunhan ne pirun menkat nyt tulisivat jotta päästäisiin siihen ensi kiertoon :S

Ikävää huomata, ettei teillä muillakaan mies ole sataprosenttisesti hommassa mukana :( Mutta eihän me miestä tarvita kun siihen pakollisen "vaakamamboon" - hih!

TUUTILLE peukkuja ja tsemppiä piinailuun! Toivotaan positiivista tulosta ja sitä, että voit kertoa uutisen miehelle hyvissä väleissä :)

ÄITI04JA07: Pahoittelut tädistä. Kiertoasiaa en osaa kommentoida, mutta kun kyselit tuosta stressistä niin sehän voi hyvinkin vaikuttaa mieheesi ja sitä kautta "tuotoksiin". Eikös ne ole aika herkkiä pikkukavereita nuo simot?

Pahahan tässä on kehottaa että "älkää stressatko" jos raksaprojekti on vaiheessa, mutta yrittäkää ainakin vähän lieventää stressiä. Ei se ainakaan pahaksi olisi :)

2POJ@NÄITI: Toivottavasti pääset kokeisiin nyt tällä viikolla. Iloista oviksenodottelua ;)

GOIKIN: Parempaa onnea tähän kiertoon! Nuo oireet kyllä... niin mäkin ajattelin että pakkohan tässä on olla pieniinpäin kun olo ja oireet ovat ihan erilaiset kun aikaisemmin. Mutta niin se testi vaan negaa näyttää eli kaippa tuo odottamisen stressi pistää meillä naisilla kroppaan omia vibojaan :S

PIKKUKEIJU: Sullakin nega :( Pahoittelut...toivotaan kuitenkin että tulos vielä muuttuisi eikä kyse olisi mistään megakierrosta (joka taas saa oseuraavan oviksen metsästämisen vaikeaksi...)

VUMA: Rentoa (?!?) piinailua, kuulostaa kyllä äärettömän hyvältä tuo tilanteesi!!!

@MINNI: Jatka ehdottomasti miehen pehmittelyä, kyllä se ukko siitä pehmenee kun näkee että tämä on oikeasti se mitä haluat! Tsemuja!

t. Mannaryyni (ja kp nyt 34 / 30-32)

Vierailija
9/50 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ehtiny koneelle moneen päivään eli en ihan tarkkaan tiedä missä täällä mennään.

Vuma: me painiskellaan aikas samoissa päivissä! Tsemppiä ja plussa onnea meille molemmille =)

2poj@näiti: Ovis-onnea!

äiti04ja07 ja Goikin: Surkuttelut minunkin puolestani tädin saapumisesta! Innolla vaan uuteen kiertoon!!!

Piinailemassa on ainakin PikkuKeiju, Mannaryyni ja Tuuti (on varmaan muitakin) Tsempitystä kovasti, josko se plussa sieltä kuitenkin pärähtäisi!! bd

On: Ei kummempaa tänne, piinailu viikko alkaa pikkuhiljaa. Nyt ei oo ollu pariin päivään mitää tuntemuksia, suuntaan eikä toiseen. Täytyy vaan jaksaa odotella... bläääh, odottelevan aika on sit tosi pitkä! Puuhasteltu on kolme kertaa mahdollisen oviksen aikaan, en tiedä tarkkaan kun en tikuttele.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

mp73, yk 20, kp 20/n.30

Vierailija
10/50 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta on kierron lopussa menijää, mutta plussat antaa nyt odottaa itseään. Varmaan niitä kohta sitten sataa oikein urakalla. Kaikille meille, kiitos :)

Meillä alkaa ovis olemaan kohta käsillä. Toivottavasti. Hailakka viiva ovistikussa on alkanut näkymään ja on tummenemassa. Mitään nipistelyjä en kyllä tunne :S Oikealla puolella nipistelyjä on aina tuntunut vähemmän, joten mietin tuleeko oikeanpuolen vuorolla ovista ollenkaan. Mielenkiintoista siis tikutella ja petyn kyllä ellei vahvaa testiviivaa tule ollenkaan.

Monet täällä ovat käyttäneet gladineita (tai jotain sinnepäin) ja preseed -tuotteita. Mitä ne mahtaa olla? Ja onko niistä jollekin ollut hyötyä? Tässä kierrossa en enempiin poppaskonsteihin sorru, mutta jatkossa saattaa hyvinkin olla tarvetta koko jippoarsenaalille mitä ikinä löytyykään.

Tänään on muuten ärsyttänyt kovasti yksi tyhmä tekoni. Ostin viime kierrossa valmiiksi raskaustestejä, koska apteekissa käyn tosi harvoin ja kerrankin siis liikkeellä olin. Ostin clearbluen tuplapakkauksen ja aconin herkän. Ne oli minulla pussissa kaapissa, jossa pidän myös terveyssiteitä yms sekä roskista mainittujen papereille. Noh viikonloppuna sitten siivosin ja tänä aamuna tajusin, että olen laittanut sen apteekin pussin sidekääreroskiksena roskiin. Ei maata kaada, mutta harmittaa kyllä tosi kovasti. Miten voinkin olla näin tyhmä. Sinne meni testit. Päätin sitten, että kovin helposti en raskaustestejä enää talteen osta. Parempi käyttää sitten heti, jos tarvetta testaukseen tulee :)

Mutta tosiaan ovista odottelen, pari päivää vielä...

Tsempit kaikille

MammaMia kp 15 / n 28, yk2

Vierailija
11/50 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset tsempeistä ja sympatioista! :)

vuma: onneksi jaksat mennä eteenpäin positiivisin mielin, vaikka yritystä on takana kauan ja nuo keskenmenotkin! Paljon jaksamista ja tsemppejä sulle! Saako kysyä, missä vaiheessa nuo keskenmenot tulivat? Mulla kesti ykkösen kanssa 1,5 vuotta raskautuminen. Tosin sillon tjottailtiin, eli en ollut näin seurailemassa olotilaani ja kovasti yrittämässä, kuin nyt. Juuri kun oli tuo puolitoista vuotta mennyt aloin ihmettelemään, että onko tässä nyt jotain vialla, että pitäisikö mennä lekurille. Niin olinpa silloin tietämättäni raskaana!

mannaryyni: joo, toivotaan ettei megakiertoa tule! Viime kierto kesti 42 pv. Ehkä tässä täytyy kumminkin kallistua ovistikkujen hommaamiseen, jos nuo menkat nyt alkaa, vaikka vannotin itelleni, että vuoden vaihteessa vasta. Mutta kun se kevätvauva on niin haaveissa! ;)

MammaMia: Voi ei, mahtaa harmittaa paljon nuo testit, jotka päätyi roskiin! Itekkin ostin just jemmaan pari testiä viikonloppuna, siellä ne oottelee jo kovasti tulevia testailuja!! ;) Toivottavasti saat bongattua oikein selvän oviksen pian!! :)

Plussapuhureita kaikille: Puuuuuuuh! ++++++++

T: PikkuKeiju kp37 / 28-42, yk1

Vierailija
12/50 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kolmosesta kuumeiltu jo vuoden verran..minä enemmän ja mies välillä vähemmän. Nyt sillekkin iski kuume oikeen kunnolla ja eilen tuumas et voitas alottaa yrittäminen..ja mullehan se passaa x) meillä on ennestään tyttö 4.5v ja poika 1v9kk. ite olen vm -84 ja mies -83. mä oon pojan syntymästä asti yöny pillereitä ja jotenki tuntuu et ei niitä oikeita menkkoja vielä edes ole ollut. Noi kaks on tullu niin nopeeta et nyt tuntuu et ku oikeen alkaa yrittään ni varmasti menee kauan..vaika eihän sitä tiedä..tietty toivon et tärppäis nopeesti. :) Ihanaa vkoa kaikille. :)

Vierailija
13/50 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin uuden aloituksen eilen, huhuilin kolmosesta haaveilevia, mutta täällähän teitä piisaakin:D Olen 'uusi' tällä kuumeilupuolella, kaksi edellistä muksua kun ovat saaneet alkunsa melkeimpä pelkästä mieheni katseesta;)

Nyt mulla on siis kova kuume päällä, kolmas toiveissa. Kuopus on 2v2kk ja esikoinen 4v3kk.

meilläkään ei isäntä ollut aluksi mukana suunnitelmissa, halusi ainakin odottaa...mutta jostain syystä nyt kuukauden päivät on mieskin puhunut kolmannesta ja eilen päästiin jo harjoittelemaan:) Nyt tosin vasta kp 6, joten tuotosta tuskin tulee, mutta onhan se kiva olla pitkästä aikaa 'luvallisesti' ilman kortsua! En ole pillereitä ja kierukoita käyttänyt koskaan, joten voitte uskoa, että ilman kumia seksi on miehelle taivas;D

Mulla todettiin heinäkuussa PCO, johon sain Terolut-kuurin. Mä en vaan voi uskoa, että mulla olisi ko. tauti, vaikka monirakkulaiset munasarjat ovatkin. Mä kun en ole ylipainoinen, ei löydy aknea, ei insuliiniresistenssiä ja kaksi lasta saaneet alkunsa ekasta kierrosta...tai sitten mulla on vaan joku lievä PCO. menkkakierto on ollut puolisen vuotta sekaisin, kierto vaihdellut 20-35 välillä. Viime kierto oli 31 päivää. Mistäs mä sen oviksen nyt saisin sitten bongattua? Pitäisikö uhrata niihin ovistikkuihin vai meneekö siinä hermot tikutellessa??

Tänään työporukka suunnitteli risteilyä lokakuulle....ajattelin mielessäni, että jaa-a...millainen risteily mahtaa minulle tulla..;) Juhlinko kuten ennen vai olenko vesilinjalla jo silloin..:) Toivottavasti!

plussaonnea kaikille!

elinana kp 6/ 20-35

Vierailija
14/50 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aamulla tein testin ja plussaa se näytti! Tosi epätodellista. Edelleen oireita nolla, eli hieman epävarmalla mielellä. Ukon kanssa tehtiin sen verran välirauhaa, että se ihan kysyi, että mitä näytti. Ja plussasta tuumas että miltä tuntuu? Ei tietty ihan paras reaktio mutta puhuu se mulle kumminkin ;-) Ja tossa se suunnitteli auton vaihtoa. Niin äijää! No, meillä riidellään aina tällä mökötyskaavalla, eli kai se viikonloppuun leppyy :-)

Tervetuloa vaan uusille ja tsemppiä kaikille, nyt pitää mennä selvittämään meidän nuorisomellakkaa.

tuuti

Vierailija
15/50 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen 35-vuotias 01 ja 04 syntyneiden lapsosten äiti. Kierukka lensi kesäkuun alussa veks ja kolmosen yritystä on ollut siitä asti. Minun raskaushistoriani on ollut ongelmaista (raskauksia 5 ja lapsia siis nuo 2), joten siksi on jo välillä haudattu haaveet kolmannesta, mutta päätettiin nyt kuitenkin yrittää. Aika parantaa haavat, vaikka en tiedä olenko ihan täysjärkinen, kun vielä tähän "ilon ja murheen vuoristorataan" itseni alttiiksi laitan.

Taustalla olen harvakseltaan seurannut keskusteluanne. Teitä en kaikkia vielä tunne, joten en osaa tässä vaiheessa kovin kommentoida. Tuuti oli ainakin plussannut, se nostattaa toiveita täälläkin. Onnea!

t. piikkisiili (yk3, kp 3/35-42)

Vierailija
16/50 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA TUUTILLE!!!

Megapositiivinen uutinen!!!!!!

Minni

Vierailija
17/50 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ainakin heppavauva tuli, tosin miehelle ja puolet vaan mutta kuitenkin =) sitä hoidan ja hellin aina kun vaan käydään tallilla jossa on.

ja tämähän tietää sitä, että saan sen koiran jossain vaiheessa =)

kuinka paljon tässä ketjussa on juväskylän seudulta? kun sinne päin ollaan kai muuttamassa ja kiva ois uusia tuttavia saada.

Vierailija
18/50 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA PLUSSASTA TUUTI!! Tuo plussa todellakin antaa uskoa ja toivoa meille muillekin, mulle ainakin. :)

ÄITI04JA07: Sulla ja mulla on aika samankaltainen tilanne. Mulla on myös ollut aina tarkka kierto (28), mut nyt viime kierto oli 30 päivää (arvaapa olinko toiveikas???!!!) ja välillä tässä yrittämisen aikana se on ollut 26. Minäkään en ole vanha, "vasta" 29. Ja meilläkin on menossa yk 8 (Ja luojalle kiitos ilman keskenmenoja) ja molemmat lapset ovat saaneet alkunsa ekalla yrittämällä. Mulla on ollut oman niveltulehdukseni takia stressiä ja lääkitystä, mutta nyt sekin asia on suht kohdallaan. MUTTA minä mietin myös tuota miehen osuutta, eli stressiä tai LÄPPÄRIÄ!

Siittiöthän eivät elä kuumassa, joten voikohan miehen sylissä päivittäin oleva KUUMENEVA kannettava tietokone vaikuttaa siementen laatuun? Kertokaa joku viisas! Sanoinkin jo miehelleni, että pitäkööt koneen kauempana siittiöitä tappamasta... No syytähän tärppäämättömyyteen saa etsiä vaikka mistä. Mun pitäis varmaan ostaa niitä ovistikkuja, vaikka mies ei sellaisen "tehtailuun" haluakaan ryhtyä. Blääh.

Että sellaista omaa napaa. Tällä viikolla meillä täkki heiluu. Tsemppiä ja mukavaa viikon jatkoa kaikille täkin heiluttajille ja testailijoille ja kaikille täällä!

B kp9/n.29, yk 8

Vierailija
19/50 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi odotettu uutinen ja ihanaa, että miehesikin oli kuitenkin mökötyksen keskellä utelias ja iloinen tuloksesta :)

Tervetuloa myös uusille kolmoskuumeilijoille!

t. Mannaryyni kp 35 / 30-32 ja aamulla taas nega :( Kuka pölli mun menkat?

Vierailija
20/50 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA huikeasti Tuutille plussasta!!!!! Tarrasukkia mukaan ja paljon!!! Heitä köysi mulle, niin tuun mukaan odotus-puolelle =)

MammaMia: Ovisbongailuja, kunnollisia! Tsemppiä puuhasteluun =)

Tervetuloa uusille: Mimmi_84, Elinana78 ja Piikkisiili!!! Kiva kun uusia uskaltautuu mukaan!

Mannaryyni: Vautsi sun kp:ä, bd vielä kuitenkin plussan puolesta!!!! Mahdollisuus on aina niin kauan kun tätsykkä pysyy pois!!!

Muillekin tärppiä ja plussaa!!!!

On: Päivä kerrallaan taas mennään... En tiedä, on taas vähän sekavat ajatukset. Eilen oli vähän rinnat kipeet ja alavatsaa jomotteli, nyt ei mitään. Ostin jo halpistestit valmiiksi =) Josko malttais vielä odotella testaamista, viime kierto oli 27. Viikko pitäs malttaa mielensä, blääh!

mp73, yk 20 (km:sta yk 4) kp 21/n.30