Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**********3-KUUMEILIJAT, VKO 34**********

18.08.2008 |

Huomenta!

Uutta viikkoa taas pukkaa meille kolmosesta kuumeilijoille :)

Minä se testäsin tänään aamulla negan, joten heitän kirveen kaivoon, huhtikuun vauvahaaveet voi unohtaa :( Tiedän sen, sillä meillä ainoa mahdollisesti hedelmää kantava pupuilu tapahtui laskemani oviksen aikoihin, joten jos jotain olisi tapahtunut niin sen olisi jo pitänyt näkyä.

Mieheni ei siis ollut sataprosenttisesti mukana tässä ja voitte vaan kuvitella kuinka surullinen olo tulee siitä että mies vetää viime hetkellä ulos... :( Mieshän oli ensin myöntyväinen, mutta alkoi sitten empiä. Jotenkin halusin toivoa ihmettä sen yhden ainoan "kunnon" pupuilun ansiosta, mutta se ihme jäi nyt näkemättä.

Joten nyt odotellaan sitten menkkoja ja sitä, että pääsen uutta ovista metsästämään. Ja miehen kanssa täytyy puhua asia selväksi että se on sitten joko tai eikä niin että välillä joo ja sitten taas ei. Tosin nyt mieheni on ruttuista naamaani katsellessa ehkä hieman alkanut olemaan projektin kannalla. Ja eilen oikeen yllätti: On laajentamassa meidän terassia ja eilen mietti ääneen että kulkuaukosta pitää tehdä niin suuri että siitä mahtuu tarvittaessa (kaksos-)vauvanvaunujenkin kanssa...! Joten toive elää että meille vielä kolmaskin voisi joskus tulla :) (Ja neljäskin, jos taas tulee kahden erissä ;))

Kroppani tuntien arvelisin, että menkat ovat tulossa 5-6 päivän päästä. Megakierto siis tulossa, mutta ehkäpä kiertoa sotki hieman leikkaus, jossa olin heinäkuun alussa (kumma kyllä, heinäkuun menkat tuli kyllä ihan ajallaan mutta nyt sitten ei...). Kunhan saadaan täti-mokoma alta pois ja miehen kanssa jutusteltua asiat halki niin eiköhän tässä päästä taas jonkin ajan kuluttua lakanoita pöllyttelemään oikeen urakalla ;))

Mukavaa maanantaita!!

t. Mannaryyni (ja kp 33 / 30-32 but no hope)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA huikeasti Tuutille plussasta!!!!! Tarrasukkia mukaan ja paljon!!! Heitä köysi mulle, niin tuun mukaan odotus-puolelle =)

MammaMia: Ovisbongailuja, kunnollisia! Tsemppiä puuhasteluun =)

Tervetuloa uusille: Mimmi_84, Elinana78 ja Piikkisiili!!! Kiva kun uusia uskaltautuu mukaan!

Mannaryyni: Vautsi sun kp:ä, bd vielä kuitenkin plussan puolesta!!!! Mahdollisuus on aina niin kauan kun tätsykkä pysyy pois!!!

Muillekin tärppiä ja plussaa!!!!

On: Päivä kerrallaan taas mennään... En tiedä, on taas vähän sekavat ajatukset. Eilen oli vähän rinnat kipeet ja alavatsaa jomotteli, nyt ei mitään. Ostin jo halpistestit valmiiksi =) Josko malttais vielä odotella testaamista, viime kierto oli 27. Viikko pitäs malttaa mielensä, blääh!

mp73, yk 20 (km:sta yk 4) kp 21/n.30

Vierailija
22/50 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuh, täältä tulee köysi, nappaa kiinni mp73! Ja tietty kaikki muutkin!

Tänään jo vähän paremmalla mielellä ja aavistus etovaa oloakin oli havaittavissa, kun vedin aamukahvin tapani mukaan tyhjään vatsaan. Siitäkin pitänee kohta luopua ja korvata jollain terveellisemmällä?

Ukkokulta tuli eilen töistä jätskipaketin kanssa ja illalla sitten juhlittiin. Vähän meidän naperot ihmetteli kun iltapalalla oli jäätelöä. Nyt vaan toivotaan, että tarrasukat pitää...

tuuti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Pakko oli liittyä mukaan. Olen lueskellut muutaman viikon jo jutusteluanne. Minulla piinaviikko menossa, tätiä odotellessa. Tää on aivan järkyttävää kun ei vessaan uskalla mennä ettei vain punainen ylläri odota siellä. Alun perin päätin että testaan vasta sunnuntaina ekan kerran, mutta tastasimpa sit jo tänään ja negaahan se näytti. Raskaus oireita on pilvin pimein, mutta niin oli viime kierrossakin ;)

Minulla kaksi lasta ennestään pojat -01 ja -03 syntyneet. Kauan olen jo itse kuumeillut, mutta mies lämpesi vasta alkukesästä. Kierukka poistettiin kesäkuussa ja nyt yk2 menossa. Tää on kyllä yktä piinaa!!! Tahtois sen pikkusen heti syliin, mutta kun eihän se niin nopeesti tapahdu.

-Canon3- kp30/28-32 yk2

Vierailija
24/50 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkisiili, mimmu_84 ja elinana78: tervetuloa mukaan!! :)

ja tuuti: hiiiiirmusti onnea plussasta!! Ihanaa!! :)

mp73: Täällä on peukut pystyssä, jotta tästä kierrosta teille tulisi plussaa!! bd bd bd bd

mannaryyni: tsemppiä tsemppiä, harmi kun negan taas sait testistä. Mut ei sitä vielä tiiä!! :)

ja omaa napaa: ja edelleen ootellaan tätiä saapuvaksi, jonnekin se on eksynyt matkallaan?! Ei mitään uutta muuten.

PikkuKeiju, kp38/28-42 ja yk1

Vierailija
25/50 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmusti tuli uusia mukaan tähän pinoon! Mukavaa!!

canon3, sulla onkin jänskät päivät meneillään!! Täältä puhaltelen plussatuulia sinnepäin!! +++++++

Nyt levolle, kova on väsy!

Vierailija
26/50 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada plussauutisia! Tarrasukkia matkaan!!

Ja tervetuloa uudet: piikkisiili, mimmu-84, eliana78 ja canon3. (Muistinhan kaikki?..)Meilläkin pojat -01 ja -03.

Pikku-tyyppi: Mä olen Keski-Suomesta.

PikkuKeiju: meillä yritys aloitettu 07/06, km 06/08 (rv 10+3) ja km 06/08 (rv 9+4). Molemmat km:t paljastuivat ekassa ultrassa. Tahti on aika verkkainen..eli en odota mitään äkkituloksia. Tällä hetkellä taidan kuitenkin odottaa sitä tätiä enemmän, kun oireita ei enää olekaan niin paljon kuin vielä alkuviikolla. Taisi muuten olla viimeksikin km:n jälkeen kohtu arempi, et tuli näitä "raskausoireita". Ja vuotokin oli vuosi sitten KAMALA! Olishan se mun kohdalla ihme ollutkin, et heti olis tärpännyt..

Plussatuulia kuitenkin paljon piinaajille ja toivottavasti tuuti saa täältä seuraa odotuspuolelle!

vuma yk 1, kp 23/25 (?)

Vierailija
27/50 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo hieman paniikki iskeä, kun ei ovistestiin viivoja tule. Tänään on kp 16 ja hyvin hailakka viiva oli aamulla. Se siitä viivan tummumisesta. Eikä mitään nipistelyjäkään missään. Masentavaa, jos en edes ovulaatiota saa aikaiseksi. Olisikohan syytä panostaa siihen laihduttamiseen... Vielä en kuitenkaan ihan heitä kirvestä kaivoon, koska on se joskus ollut vasta kp 18. Huomenna tai ylihuomenna pitäisi siis alkaa kyllä jo näkymään viivoja. Se vaan kun haluaisin sitä vauva ihan hirveästi. En jaksaisi odottaa.

Tuutille hirmuisesti onnea! Johan tässä ehdin plussien puuttumista ihmetelläkin. Onnea matkaan.

Pikku-Tyyppi: Minä myös Jyvässeudulta.

MammaMia kp 16 / n. 28, yk2

Vierailija
28/50 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muistaako kukaan mutta meillä siis ollut ongelmia tuon miehen laukeamisen kanssa koska syö mielialalääkkeitä. Inseminaatiotakin jo mietin. Sitten osaltaan varmaan vaikuttanut myös se ettei mies ollut vielä valmis kolmanteen. Sanoi että elokuussa voimme aloittaa yrityksen. Pihtasin ovulaatioon asti ja tässä kuussa siis juuri oikeaan aikaan onnistunut yhdyntä. Seuraavanakin päivänä yritettiin mutta ei toiminut =( meinas epätoivo sillon iskeä.

Nyt vähän "puulla päähän lyöty" olo. Tiistaina tein ekan testin mikä oli roskihaamujen haamu, eilen nega, ja tänään tuli 2 viivaa 5min kuluttua testin teosta! Ei kai tässä auta muu kuin uskoa että totta se on...meitä voi olla ensi kesänä 5!!!

Pelottaa todella paljon että käy jotain mut se on varmaan ihan normaalia. Harmi kun ei pääse edes alkuvaiheenultraan kun on niin kallista. rvko 12-14 on sitten se niskapoimu, mutta siihen vielä se pari kuukautta niin ei kai tätä sitä ennen voi uskoa ellei ala kamala pahoinvointi niinkuin edellisistä raskauksista. Toivotaan että mahdollinen pahoinvointi alkaa sitten matkan jälkeen...

Pitkään tähän kyllä meni että testi näytti plussaa ja on se kumma kun ei lähde siitä edes pois ;) koko ajan pitää sitä vilkuilla. Mieskin on onnellinen vaikkei oikein osaa tunteitaan näyttää ja sanoi että uskoo vasta sitten kun näkee...

Plussatuulia muillekin!

Vierailija
29/50 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onneaTuuti!!! =)

Täällä olisi sitten ovis käsillä viikonloppuna. Sitä olenkin jo odottanut, että milloin ovis osuu viikonlopuksi ja nyt siitä tuli totta! :) Ei tarvitse stressata puuhailusta keskellä viikkoa tms. Viikonloppun aon muutenkin helpompi noita petijuttuja toteuttaa. Ovislakurin mukaan ovis olisi sunnuntaina. Mikäs sen parempi juttu. Nyt ainakin jo jomottelee "kivasti".

Kiitos muuten viime viikon pinossa olleelle ovistikkuvihjeelle (linkki), tai siiis mistä saa hyvin toimivia tikkuja. En muista nyt nicciä, mutta kiitos kuitenkin! :)

Tilasin siis Kotitesti.fi:n ovistikkuja sitten tällä viikolla ja tänään aloitin testauksen. Hyvin toimivat. Voisi sanjoa, että näyttävät tuloksen paremminkin kun Fertestin tikut. Jotenkin olen nyt erityisen toiveikas tässä kierrossa.

mp73: toivotaan kovasti että olisi nyt se plussa!! :) bd bd bd!

Hyvää viikonloppua! =) Plussaonnea kaikille ja onnea oviksen metsästykseen!

Kp 12/26-30, yk 13

Vierailija
30/50 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinkin menkat alkoi!!! :D Nyt pääsee sit ihan oikeesti yrittään. :) Kierto tosin voi olla ihan mikä vaan kun tässä on jo kaks vuotta melkeen syöty pillereitä. Toivottavasti ei kovin pitkäks venyis..

Vierailija
31/50 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip!

Kukaan ei varmaan muista minua, kävin täällä keväämmällä ahkerammin. Prinsessat2 jäi mieleen ja pakko on heti onnitella, aivan mahtavaa että plussasit!!!!!

:)

Me ollaan yritetty kohta 2 vuotta, ovistestit, clomit ja terot ja kaikki konstit käytetty, eikä plussan plussaa tänä aikana. Joten olen luopunut toivosta ja ajatellut että keskityn nyt sitten tähän porukkaan, ehkä hommataan uusi koira ensi kesänä, ainakin voin nyt tehdä töitä ja harrastaa... niin, pitää olla onnellinen siitä mitä on eikä haikalla sellaisen perään mitä ei ole. Eipähän tartte käyttää ehkäisyä :)

Jep, tsemppiä kaikille, erityisesti pitkään yrittäneille, vaikka aika moni vanhoista 'tutuista' taitaa olla jo siirtynyt odottavien puolelle (iiik, Mimmi75 ainakin?)

t. Marga

Vierailija
32/50 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa toivoa tännekin, kun joku oli taas plussannut, onnea Prinsessa2:lle! ja paljon tarrasukkia mukaan.

Mammamia, minäkään en saanut ovistesteihin viivoja kahdesta viimekierrosta. Tilasin mammaksi.fi kaikista halvinta merkkiä, mutta ??? eikös pitäisi silti toimia vai onkohan kalliimmat parempia Täytyy vain toivoa, että ei ole vielä ovikset loppuneet, kun on tuota ikää jo 35v. Esikoista ja pikkukakkosta toivoessa tikuteltiin ovista silloin tällöin ja aina löytyi (Clearbluella).... kummallista

Tsemppiä kanssasiskoille yritykseen ja hyvää loppuviikkoa!

piikkisiili

Vierailija
33/50 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeks kirjottelin tarinaa ja yllättäen kone tilttasi =( en sitten jaksanut enää aloittaa uudelleen.

täällä siis rinnat aristaa, ihan niinkuin parissa viime kierrossa ennen menkkojen alkua. niin kai sitä nytkin sit ootellaan vaan että alkavat.. tietenkin toivois, että aristaisivat ihan muusta syystä.

lapset on ollu pari päivää poissa ja vielä tää perjantai vapaa, ollu aivan ihanaa olla yksin. tää on niin harvinaista herkkua.

onnea plussanneille =) toivottavasti meitä ois pian lisää enemmänkin..

kp 19/29, yk3

Vierailija
34/50 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin toivottelen plussarikasta viikonloppua ja mukavaa sutinaa peitonalla ovistelijoille ;)

Mä olen sulkenut raskauden pois epäilyistä ja nyt mietin, että kuinka kauan pitää odottaa ennen kun otan yhteyttä jonnekkin puuttuvien menkkojen takia. Yleensä kun ovat niin säännölliset. Eihän noi puuttuvat menkat muuten haittais, mutta kun ei sitä junioriakaan saa ilman niitä :/

Kattelin eilen ykköseltäkö se tuli, sen dokkarin niistä siskoksista, jotka tekivät vauvan kolmannelle siskolleen, joka ei voinut lapsia saada. Elin ihan täysillä mukana ja itkin niiden mukana kun se vauveli syntyi... mulla on ihan lähipiirissä menossa lapsettomuushoitoja ja tällä hetkellä pariskunnan nainen odottaa tietoja, miten kävi... keskiviikkona istutettiin kaksi alkiota ja nyt heidän ei auta kun odottaa ja toivoa. Aika monta epäonnistunutta yritystä on jo takana joten toivon niin kovaa, että tämä olisi nyt se heidän kertansa josta saisivat vauvan!

Ja tietty ihan ultimate-haave olisi, että voitaisiin tämän naisen kanssa olla sitten yhdessä raskaana ja saataisiin kevät/kesävauvat!

Vaan itse toivon tällä hetkellä niitä menkkoja jotta päästäisiin uuteen yritykseen mieheni kanssa. Tulis ny eedes ennen tiistaital, kun menen silloin kuntokartoitukseen jossa kysytään,. oletko raskaana. Olisi mukavampi ruksia siihen varma "ei" kun alkaa kuntotrainerille selittään epäsäännöllistä kiertoa...

Terkuin, Mannaryyni (ja ne luvut; 37 / 30-32)

Vierailija
35/50 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että tulee plussia ketjuun! Ja tsemppiä muille yrittäjille.

Mannaryyni, tuskin sun kannattaa sen kuntotrainerin kanssa kierrostas ryhtyä keskustelemaan. Teet testin aamulla ja sanot tyynesti, että olen/en ole raskaana. Olin itse vastaavassa kartoituksessa keväällä ja ei siellä mitään kovin ihmeellistä ollut. Poljettiin kuntopyörällä niin kauan kuin jaksoi (ei välttämättä suositeltavaa pidemmällä raskaana oleville) ja mitattiin just toi rasvaprosentti sähköisesti. Se sähkövirta on oikeesi niin pieni, että tuskin se ultraa kummempi kokemus mahdolliselle sikiölle olisi. Sit tietty, jos testi näyttää tiistaiaamuna plussaa niin kannattaa keskustella asiasta tarkemmin :-) Terveyskeskuksessa pääsee muuten verestä tehtävään raskaustestiin, jos pyytää (siis tarvii lääkärin lähetteen) ja musta sen pitäis valmistua aika nopsaan, riippuu tietty paikkakunnasta.

Sit vielä: kaikille hyvää loppukesää, mä siirryn ainakin toistaiseksi tonne odotuspuolelle. Saatan kyllä käydä kurkkimassa teidänkin kuulumisia aina välillä, mutta tarvii se varmaan kohta tunnustaa että on raskaana, kun alkaa toi yökötys nostaa päätään aina jos on liian pitkään syömättä...

tuuti rv 5+0

Vierailija
36/50 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuo sähköisesti mitattava rasvaprosentti vähän mietitytti että jos sattuisinkin mystisesti olemaan nyt raskaana niin mitä se tekisi sikiölle... mutta taidan tosiaan tehdä testin silloin vielä kerran aamulla, jossei menkat tuu ennen sitä ja ilmoitan sitten sen mukaan. Katsellaan nyt miten homma etenee, en ainakaan vielä ole veritesti-lähetettä hakemassa.

Toivotaan että sulla pysyy pahin yökötys poissa :) Ja jos vaan jaksat/ehdit niin käy aina välillä kertoilemassa kuulumisiasi...ööö.. jossain ketjussa *heh* Itse en tiiä, minne seuraavaksi suuntaan kun huhtitoiveeksi tämä ei enää muutu. Mutta toivottavasti vielä törmätään odotuspuolella!

t. Mannaryyni

Vierailija
37/50 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä 3-kuumeilijoissa kyllä jatkan, vaikkei huhtivauvaa tulekaan ;)

Menee ketjut sekaisin *lol*

Vierailija
38/50 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy kahta viivaa ovistestissä ja sama se oikeastaan, koska seksit on jäänyt väliin. Eilen tuli typerä riita ja keskiviikkona särki kovasti päätä. Juuri nyt kun olisi pitänyt yrittää jättää tilausta. Mutta tosiaan, eipä sitä ovistakaan näy. Harmittaa.

Toukokuun pinossa oli tullut plussia, se aina piristää mieltä. Toivottavasti plussat tarttuisi tähänkin pinoon, vaikka täällä meillä näyttää aika hiljaiselta. Jos saisin vielä tänään miehen petiin kammettua, voisin jotain pieniä toiveita elätellä. Hyvin pieniä. Ja riitakin on nyt vähän isompaa lajia, vaikkei mitään loppupeleissä vakavaa, mutta romantiikkaa tappavaa kylläkin. Eli tiedä sitten jääkö yritykset tältäkin päivältä.

MammaMia surkeana kp 18 / n. 28, yk 2

39/50 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä varsinaisesti liity joukkoon, vaan halusin kysellä teiltä muilta 3. kuumeilijoilta, että eikö teitä pelota? Siis oma jaksaminen, talous, parisuhde yms. Kuopukseni tällä hetkellä 1½ v. ja olen aina halunnut 3 tai 4 lasta, mutta nyt on alkanut pelottamaan, riittääkö voimat uuteen raskauteen/vauvarumbaan, auton vaihto olisi edessä, eli lainaa lisää. Kaksi saa vielä suht helposti mummolaan yökylään, mutta entäs kolme. Kuopuksen syntymän jälkeen meillä oli iso kriisi miehen kanssa ja en halua taas palata siihen samaan jne. Tällaisia ajatuksia minulla risteilee päässä, eikä varsinaista yritystä ole siis vielä aloitettu, kun olo on niin epävarma.

Mutta jos jaksatte kertoilla hieman omista tuntemuksistanne, niin olisin todella iloinen!!!

Vierailija
40/50 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan plussanneille!! Ihanaa, että hyviä uutisia tulee ja se antaa toivoa meille muillekin ihanaa mielen mullistavaa plussaa odotteleville.

Oma napa käyttäytyy oudosti. Housut ei saa puristaa tai on hankala olo, mieliala on.. no, lievästi sanottuna herkässä, ja olo ylipäätään outo. Kakkosesta muistan ennen plussatestin tekemistä ihan selvän pahanolon hetken ruokakaupassa, joka yllätti täysin, ja meni yhtä äkkiä ohi kuin tulikin. Testin tulos paria päivää myöhemmin ei yllättänyt, kun silloin plussa tuli. Tämä olo on erilainen, mutta en osaa sanoa johtuuko työstressistä vai mistä.

Tällä kolmosen yrityskerralla pelkään todella paljon keskenmenoa, jos tärppää. Kaksi hyvin alkanutta ja mennyttä raskautta on paljon ja tuntuu lottovoitolta - voiko se vielä kolmannen kerran osua samaan paikkaan. Ja etukäteen mietin myös sitä, että kakkosta odottaessa en todellakaan selvinnyt ns. varmoille viikoille (rv12) asti vaan maha alkoi näkyä paljon aiemmin jo. Mitä sitten, jos raskaudesta joutuu kertomaan ja tuleekin keskenmeno. Sitä pyörittelee kaikenlaista päässään yön pimeinä tunteina..

Toivon, että kaikilla meillä menee hyvin ja plussauutisia saadaan :) Meillä alkaa nyt viikon mökkiloma, jospa se rentouttaisi huolet pois ja saisi piinaviikonkin tuntumaan lyhyemmältä...

-Ellamia yk3 kp 22