Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ermei ja zippura vk 41
09.10.2006 |
Heipä hei! Tuli vähän myöhään tänään tää aloitus. Kuinkas viikko on mennyt. Mulla oli loistava viikko, kaikesta herkuttelusta huolimatta. Pudotusta oli 1,7 kiloa! En meinannu millään uskoa. No toivottavasti ei näy sitten vasta ensi viikolla. Tän viikon aion ottaa sitten todella tarkasti. Nyt alkaa olemaan taas parempi fiilis tän urakan suhteen. Tuntuu taas siltä, että tällä kertaa mä onnistun. Eli mun tilanne nyt 109,7/91,5/75
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tää meidän kone jumittaa hulluna näiden Vauvan sivujen kanssa ja nyt pääsin eka kerran tälle viikolle kirjoittamaan tänne. Joka päivä olen yrittänyt, ja monta kertaa!
Hieno tulos sulla! Mulla kilon vähemmän eli -700g. Hyvä sekin.Jos laitettas edellisen viikonkin paino aina tuohon riviin, niin pudotuksen näkee siitä suoraan. Mun rivi on nyt 90.1/82.5/81.8/60.
Mun ehdoton välitavoite on 73 kg, jonka painoin ennen tätä viimeisintä raskauttani. Sinne on siis enää (vielä?) 8.8 kg. Jos vähän jakaisi tätä urakkaa mielessään, niin ei tuntuisi niin pahalta... ;)
Liikuntaa pitäisi saada kehiin. Tämänastinen pudotus on tullut lähes ilman liikuntaa, jos ei hyötyliikkumisia lasketa.
Pirteää viikonjatkoa- ja loppua!
zippura