Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 171,8 cm mittainen ukko lyhyt?

Vierailija
06.05.2022 |

Onko lyhyt?

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Alle 180cm miehet on tappeja

Vierailija
62/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmph kirjoitti:

Miehellä on kaksi mittaa, pituus ja korkeus.

korkeus muuttuu aamukahdeksan ja iltakymmenen välillä yleensä puolesta sentistä reiluun senttiin, pituusmitta taas voi kaksikertaistua 5 minuutissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Ikävä juttu, mutta näin se vaan on.

Miks nuo kaks ylempää sitten valehtelivat, ettei muka olisi.

Sitä ei moni tiedä.

Mutta noin se vaan on, ei se valehtelemalla muutu.

Vierailija
64/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Alle 180cm miehet on tappeja

ja yli 180-senttiset kielitaidottomia

Vierailija
65/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n kysymys on surullista luettavaa. Totta kai 171pilkku jotain mies on lyhyt, jos nainen on 170 ja pidempi. Mutta maailma on täynnä alueita, joissa ihmiset ovat lyhyempiä. Ei sitä täydy edes matkustaa kauas.

Etelä-Saksassa tai Espanjan Andaluusiassa 171senttinen mies on ihan komean mittainen, samoin Etelä-Amerikassa.

En suosittele ap:lle matkustamaan Hollantiin etsimään itselleen puolisoa....

Mutta ei tuossa kysytty, että missä päin maailmaa se on lyhyt, vaan että onko se lyhyt.

Ja arvatkaa mitä, on se lyhyt mies.

Vierailija
66/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mihin vertaa.

No se on vaan lyhyt mieheksi.

Vertaa sitä mihin vaan mieheen (ei ruveta kuitenkaan näsäviisastelemaan millään lyhytkasvuisilla).

Vierailija
67/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lyhyt. Miehen pitää olla 180cm+. Sori. Mutta oon kuullut, että toiset naiset tykkää lyhyemmistä!

Vierailija
68/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin kaupassa ja aika monet tuntuivat olevan minun pituisiani vaikka olen paljon vähemmän kuin tuo 171 senttiä. Normipituushan tuo on jos on asioista yhtään JYVÄLLÄ. Täällä on kyllä aikamoista juttuu välillä. Ja jotkut luulee että se on kauheeta veetuilua meille lyhyille. Meinaan tuollaiset aloitukset.

Vierailija
69/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lyhyt. Miehen pitää olla 180cm+. Sori. Mutta oon kuullut, että toiset naiset tykkää lyhyemmistä!

Mulla on ollut neljätoista naista, vaikka olen hui lyhyt ja köyhäkin.

Vierailija
70/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän taisin sanoa, että toiset naiset tykkää lyhyemmistä? Itse en. Ei millään pahalla, mutta lyhyen miehen kaikki mittasuhteet on ihan pielessä...joku käsivarren pituuskin kuin lapsella...en vaan tykkää, mutta joku varmasti tykkää!

Vierailija
71/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävin kaupassa ja aika monet tuntuivat olevan minun pituisiani vaikka olen paljon vähemmän kuin tuo 171 senttiä. Normipituushan tuo on jos on asioista yhtään JYVÄLLÄ. Täällä on kyllä aikamoista juttuu välillä. Ja jotkut luulee että se on kauheeta veetuilua meille lyhyille. Meinaan tuollaiset aloitukset.

Mutta pitää tuohon korjata, että ei 171cm ole miehelle normipituus.

Vierailija
72/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutava ketju.

Vierailija
73/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan vanhemmista ja etnisyydestä tuo pituus, ei ihminen siitä itse ol vastuussa, ei huisi pituuskaan kellekään omaa ansiota ole. Turha siitä on siis syllistyä tahi ylpistyä, sen enempää kuin viakka ihonsa väristä

Vierailija
74/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lyhyt. Itse olen 172cm ja naisena tykkään että mies on pitkä sekä raamikas, ei mikään riisitikku

Sitten sun varmaan täytyy toivoa ettet satu rakastumaan lyhyeen mieheen. Koska rakkaus on jotain mille kukaan ei mitään voi. Ihastua voi tietty vaikka kehen. Taidat olla nuori ja kokematon?

Vierailija
75/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan on paljon tuon pituista sakkia Sen näkee ihan silmillä. Pitkiäkin tietty on. Mikä on normipituus? Oikeastaan se on aika laaja skaala. Mutta noin muuten ihan turhaa löpinää tällainen.

Vierailija
76/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok minusta, oma ex on ollut suurinpiirtein saman pituinen, silti minua noin 10cm pidempi. Erottiin muista syistä kuin pituus... Ei suomalaiset naiset yleensä mitään hirveen pitkiä ole noin 160cm....

Missä vitussa elät jod vain 160 cm naisia tunnet kaikki tuntemani naiset on noin 170-180 cm ja 160cm kutsutaan pätkiksi

Vierailija
77/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä sai alapeutuksen? Näin se vaan on. Mikä ihme viha lyhyitä miehiä kohtaan joillain on??

Vierailija
78/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok minusta, oma ex on ollut suurinpiirtein saman pituinen, silti minua noin 10cm pidempi. Erottiin muista syistä kuin pituus... Ei suomalaiset naiset yleensä mitään hirveen pitkiä ole noin 160cm....

Missä vitussa elät jod vain 160 cm naisia tunnet kaikki tuntemani naiset on noin 170-180 cm ja 160cm kutsutaan pätkiksi

Miksi pätkiksi? Miksi ei vain lyhyiksi?

Vierailija
79/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskollani on suunnilleen ap:n pituinen mies. Siskoni on pidempi kuin miehensä, mutta ei se ole haitannut. Samoin serkullani on lyhyempi mies, mutta hänen miehensä taitaa silti olla päälle 180 cm.

Luonne, huumori, arvot, sosiaaliset taidot, älykkyys, elämäntavat, rehellisyys ja luotettavuus taitavat painaa enemmän vaakakupissa kuin ulkoiset seikat silloin kun ollaan parisuheessa.

Vierailija
80/113 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!