Onko 171,8 cm mittainen ukko lyhyt?
Kommentit (113)
Lyhyt on eikä auta vaikka olis korkokengät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
On.
Ikävä juttu, mutta näin se vaan on.
Miks nuo kaks ylempää sitten valehtelivat, ettei muka olisi.
Kolmannen kerran: oot ihan keskipituinen yli 80-vuotiaiden miesten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
On lyhyt. En ole koskaan tavannut noin lyhyttä miestä. Itse olen 174 cm pitkä nainen ja haluan että mies on vähintään saman pituinen kun minä, mielellään pidempi.
Varmasti olet tavannut joka päivä, jos vain olet uskaltautunut ihmisten ilmoille.
AP:n kysymys on surullista luettavaa. Totta kai 171pilkku jotain mies on lyhyt, jos nainen on 170 ja pidempi. Mutta maailma on täynnä alueita, joissa ihmiset ovat lyhyempiä. Ei sitä täydy edes matkustaa kauas.
Etelä-Saksassa tai Espanjan Andaluusiassa 171senttinen mies on ihan komean mittainen, samoin Etelä-Amerikassa.
En suosittele ap:lle matkustamaan Hollantiin etsimään itselleen puolisoa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävä pituus mieheksi.
Sedu, Cheek, Sale ovat mm. tuota mittaluokkaa. Maailman mittakaavassa keskimääräistä pitempi, täällä jonkin verran keskimittaa lyhyempi. Suhteessa yhtä pitkä kuin 160 cm nainen.
Saisiko sellainen kunniaa, ropseja ja rispektejä silmissäsi jos hän mieliksesi venäyttäisi itsensä piinapenkissä miehen mittaan eli vaikka 190-senttiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Auttaa ne, itse olen 167 cm eikä kukaan epäile, kun sanon olevani 180, varsinkin kun nousen Porchestani.
Vierailija kirjoitti:
Kolmannen kerran: oot ihan keskipituinen yli 80-vuotiaiden miesten joukossa.
Tämä fakta ei alapeukuttamalla muutu. Nuoremmissa ikäluokissa jäät enenevässä määrin keskipituuden alle.
Toivotaan että leveyttä on sitäkin enemmän :D
Ei mulle, 160 cm enkä käytä korkkareita. Tanssiessa aika hyvä pituus ja näkee kasvot muutenkin ja helppo suudella.
rtrt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyempi kuin minä.
N 56No sulle hyvä, monilla 30-40-vuotiailla mänleteillä kun sykkii juuri hujoppimatureille
Miten niin hyvä? Ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa ne, itse olen 167 cm eikä kukaan epäile, kun sanon olevani 180, varsinkin kun nousen Porchestani.
Etkä ikinä ole lukenut sitä tekstiä autosi perästä tai rekisteriotteesta? Hot.
Olet huomattavasti lyhempi kuin 171,8-senttinen nainen
Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävä pituus mieheksi.
Sedu, Cheek, Sale ovat mm. tuota mittaluokkaa. Maailman mittakaavassa keskimääräistä pitempi, täällä jonkin verran keskimittaa lyhyempi. Suhteessa yhtä pitkä kuin 160 cm nainen.
Saisiko sellainen kunniaa, ropseja ja rispektejä silmissäsi jos hän mieliksesi venäyttäisi itsensä piinapenkissä miehen mittaan eli vaikka 190-senttiseksi?
Ei kukaan noista saa rispektejäni nyt eikä venytettynä. Sehän olisi idioottimaista.
Nykynuoret ovat pitkiä ksoska jatkuva somettelu aiheuttaa pitkästymistä
Miehellä on kaksi mittaa, pituus ja korkeus.