Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin unelma mies kelle tahansa naiselle, mutta

Vierailija
06.04.2024 |

pitäisi saada naiset innostumaan. Miten herättää naisessa kiinnostus? Mikä on pelimiesten taktiikka?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ainakin yhdyssanat :)

Vierailija
2/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen aika pettynyt siitä että nuo ovat minun äitini sanat jotka hän on sanonut minulle miltein 25vuotta sitten.

Ja on sitä muutkin sanoneet, niin paljon että jonkin aikaa uskoin siihen itsekkin.

Mutta mailman katsomus avartui, ja tietoisuus omista virheistä siinnä samalla. Ja kas olenkin ihan perus keski kastia, tai jopa hieman huonompaa kastia.

Vaikka olenkin raitis, luottotiedot olleet aina kunnossa, velaton ja onneton, niin ei minkään näköinen lyhyt ja vaaraton.

eli semmoinen NS:lohdutuspalkinto.

Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.

Vierailija
4/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin?  Kenen tahansa naisen unelma ei ole pelimies.

Vierailija
5/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No supliikkia peliin siitä se lähtee

Vierailija
6/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelee olevansa unelma kenelle tahansa, ei ehkä ole hirveän selvillä itsestään tai ihmisten välisistä eroista.

Yksi hyvä player-taktiikka on hankkia laaja tuttavapiiri ja puhua paljon ihmisten kanssa. Siis kanssa, ei vaan jutella, vaan myös kuunnella. 

Vierailija
7/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli mies!

Vierailija
8/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda jotkut teinipelit. Ei niillä aikuisten maailmassa pärjää. Ignooraa nainen ja nainen löytää jo toisen miehen sillävälin kun sinä pelaat.

Vierailija
9/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap harhainen sinä olet. Oikee painajainen

Vierailija
10/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelee olevansa unelma kenelle tahansa, ei ehkä ole hirveän selvillä itsestään tai ihmisten välisistä eroista.

Yksi hyvä player-taktiikka on hankkia laaja tuttavapiiri ja puhua paljon ihmisten kanssa. Siis kanssa, ei vaan jutella, vaan myös kuunnella. 

Jep. Ehdottomasti paras tapa löytää kumppani on olla sosiaalinen ja hyvä tyyppi, ja liikkua paljon ihmisten ilmoilla, paikoissa ja tilaisuuksissa joissa pääsee luontevasti tutustumaan uusiin ihmisiin. 

Vierailija
11/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP puhuu pa*kaa. Unelmien mies osaa tehdä itsensä huomatuksi.

Vierailija
12/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta kehuskella itseäsi. Huono itsetuntoko sitä teettää?

Vierailija
13/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP puhuu pa*kaa. Unelmien mies osaa tehdä itsensä huomatuksi.

Tuolloin sitten joutuu tökkimään muita naisia pois aviovuoteesta

Vierailija
14/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kuuntelemaan. Puhu vähän, kuuntele paljon. En tarkoita, että pitäisi olla tuppisuu, vaan nimenomaan puhua, mutta ei liikaa, jotta keskustelukumppanikin saa suunvuoron. Ja sitten kuuntele oikeasti. Kysy tarvittaessa tarkentavia kysymyksiä.

Opettele olemaan huomaavainen ja kohtelias sinulle sopivalla tavalla. Älä kuitenkaan unohda itseäsi.

Vierailija
15/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haksahdin viimeksi mieheen joka tuntuu huomioivan kaikkia, saa kuvittelemaan että häntä oikeasti kiinnostaisi ja olisi vilpittömästi kiinnostunut sinusta.

Antoi huomiota, kehui (ei ulkonäköä ensin), kyseli, kuunteli ja lopulta hajotti. Minä taisin oppia ettei miehiin ole luottamista ja on vain parempi olla yksin.

Hän on tavallaan todella taitava käsittelemään ihmisiä, mutta nyt kun tiedän enemmän tuntuu hänen käytöksensä suorastaan iljettävältä, mutta naiset tykkää ja nauraa.

Vierailija
16/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimieskin on yhdyssana.

Vierailija
17/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole vegaani, niin et ole unelmieni mies. Jos käytät päihteitä, et ole unelmieni mies.

Vierailija
18/18 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee baariin. Sieltä ne suhteet ja tutustumiset alkaa useimmiten. Niin minäkin vaimoni tapasin baarissa. Ei ehkä kannata mainostaa naiselle että oot unelma mies sille vaan tutustu rauhassa ja anna naiselle tilaa. Minun suhde alkoi siitä kun tapasin vaimoni baarissa ja se pyysi luokseen yöksi. Juteltiin siinä baarissa pari tuntia. Ekana yönä ei ollut seksiä mutta seuraavana iltana oli ja vaimoni pyysi jäämään vielä yöksi ja pyysi jäämään vielä seuraavaksi yöksi. Siitä lähtien oltiin aika tiiviisti yhdessä ja muutin vaimoni luokse 2 kuukauden päästä koska se pyysi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä