Onko 171,8 cm mittainen ukko lyhyt?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok minusta, oma ex on ollut suurinpiirtein saman pituinen, silti minua noin 10cm pidempi. Erottiin muista syistä kuin pituus... Ei suomalaiset naiset yleensä mitään hirveen pitkiä ole noin 160cm....
Missä vitussa elät jod vain 160 cm naisia tunnet kaikki tuntemani naiset on noin 170-180 cm ja 160cm kutsutaan pätkiksi
Miksi pätkiksi? Miksi ei vain lyhyiksi?
Mieluummin olisin da capo, jim tai edes ahaa, kuin Pätkis
Tärkeämpää olisi tietää syökö se lasten vanukkaita
300-kiloiseksi on aika lyhyt mutta 20-kiloiseksi aika pitkä
Itse 198 pitkä mies, elämäni kumppani 165 cm. voin sanoa että seksi toimii ja kaikki muukin .
Liekkö pituuksilla niin väliä. Tärkeintä tunteet.
Kai se riippuu siitä mihin verrataan?
Minuun verrattuna pitkä, mutta mieheeni verrattuna todella lyhyt. 😁 Vaikea kuitenkaan ymmärtää, mitä se pituus (tai lyhyys..?) varsinaisesti kuitenkaan haittaa?
Onhan toi vähän pikkuinen.
T: m191cm
r4tyeryt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kävin kaupassa ja aika monet tuntuivat olevan minun pituisiani vaikka olen paljon vähemmän kuin tuo 171 senttiä. Normipituushan tuo on jos on asioista yhtään JYVÄLLÄ. Täällä on kyllä aikamoista juttuu välillä. Ja jotkut luulee että se on kauheeta veetuilua meille lyhyille. Meinaan tuollaiset aloitukset.
Mutta pitää tuohon korjata, että ei 171cm ole miehelle normipituus.
Sehän riippuu ihan vanhemmista ja etnisyydestä tuo pituus, ei ihminen siitä itse ol vastuussa, ei huisi pituuskaan kellekään omaa ansiota ole. Turha siitä on siis syllistyä tahi ylpistyä, sen enempää kuin viakka ihonsa väristä
Niinhän se riippuu, mutta ei sitä tässä kysytty.
Vaan pelkästään, että onko toi 171cm lyhyt mies.
Ja se on.
Ei kukaan sille voi mitään, jos syntyy sen pituiseksi tai alle sen niin sitten asia on näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain yli 172cm kelpaa mulle
Joo, tuo 2 millimetriä sen asian ratkaisee.
Ja kuka edes pituutta mittaa millien tarkkuudella, kun päivän aikana ihminen voi 'painua kasaan' jopa 2 cm.
siksi miehen kannattaisi olla vähintään 174, koska jos painuu millinkin alle 172, niin lentää heti pihalle
Ukot saa olla lyhyempiä. Nuoret taas on joku 180 cm keskimäärin lännessä, ja sen voi yrittää jakaa normaalikäyrään, jossa keskellä on 180 cm, ja lyhyeksi luokitellaan esim. -40% ryhmä.
Mitä siitä, vaikka mies on pahasti luonnevikainen elätettävä, kunhan on vaan pitkä
Vierailija kirjoitti:
AP:n kysymys on surullista luettavaa. Totta kai 171pilkku jotain mies on lyhyt, jos nainen on 170 ja pidempi. Mutta maailma on täynnä alueita, joissa ihmiset ovat lyhyempiä. Ei sitä täydy edes matkustaa kauas.
Etelä-Saksassa tai Espanjan Andaluusiassa 171senttinen mies on ihan komean mittainen, samoin Etelä-Amerikassa.
En suosittele ap:lle matkustamaan Hollantiin etsimään itselleen puolisoa....
Eli 170 cm nainen on liian pitkä 171, 8cm miehelle.
Jos 171,8 cm pitkä mies ottaa itseään lyhyemmän naisen niin pojasta tulee lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos 171,8 cm pitkä mies ottaa itseään lyhyemmän naisen niin pojasta tulee lyhyt.
Meneekö se välttämättä näin? Eikö tähän voi vaikuttaa esimerkiksi se, jos naisen puolella suvussa on pitkiä miehiä?
Jos joku on selvillä näistä periytyvyysasioista, saa valaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö se välttämättä näin? Eikö tähän voi vaikuttaa esimerkiksi se, jos naisen puolella suvussa on pitkiä miehiä?
Kyllä se epätodennäköistä on, että lyhyelle miehelle ja naiselle tulisi pitkä poika esim. 180 cm. Muutamia poikkeuksia voi korkeintaan olla, tosin silloinkin on pettämisen mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se epätodennäköistä on, että lyhyelle miehelle ja naiselle tulisi pitkä poika esim. 180 cm. Muutamia poikkeuksia voi korkeintaan olla, tosin silloinkin on pettämisen mahdollisuus.
Lyhyiden miesten kannattaisi ottaa itsensä pituinen vaimo, tuolloin pojasta voi tulla vähän pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok minusta, oma ex on ollut suurinpiirtein saman pituinen, silti minua noin 10cm pidempi. Erottiin muista syistä kuin pituus... Ei suomalaiset naiset yleensä mitään hirveen pitkiä ole noin 160cm....
Suomessa aikuisen naisen keskipituus on tällä hetkellä 167 senttiä ja miehen 180 senttiä.
On lyhyt, ei siitä mihinkään pääse, mutta upea voi olla siitä huolimatta.
Viimeisin mies johon ihastuin ensisilmäyksellä oli suunnilleen tuon pituinen, ehkä lyhyempikin. Miehellä oli lapsi mukana, joten ilmeisesti oli kelvannut jollekin muullekin.
Jos olet kahden tsairelaispykmin poikanen niin olet poikkeuksellisen pitkä, jos taas eteläsuranilaisen dinkaparin vesa, niin vallan pätkä, mutta jos olet dinkan ja pykmin perillinen niin ihan odotettavan pituinen