Onko 171,8 cm mittainen ukko lyhyt?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos on rikas.
Rahasäkin päältä yltää ylähyllylle?
On lyhyt ja sen tiedät itsekin. Miksi kyselet itsestään selvää asiaa?
Älä huolehdi pituudestasi, muru. Olet täydellinen!
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi huolehtia pituudestaan ja kasvaa oikean pituisiksi. Mikä siinä voi olla vaikeaa?
Tietysti aivan lapsena vanhemmat ovat vastuussa, että syö, nukkuu ja urheilee kunnolla eikä tupakoi, juo viinaa tai käytä huumetta.
Lapselle on hyvä antaa tujaus kasvuhormonia säännöllisesti.
Vanhempien geeneilläkin on tekijänsä lapsen pituudessa. Alle 168 cm naisten ja alle 178 cm miesten pitäisi tajuta jättää lisääntymättä, etteivät tuota pituusvammaisia lapsia maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi huolehtia pituudestaan ja kasvaa oikean pituisiksi. Mikä siinä voi olla vaikeaa?
Tietysti aivan lapsena vanhemmat ovat vastuussa, että syö, nukkuu ja urheilee kunnolla eikä tupakoi, juo viinaa tai käytä huumetta.
Lapselle on hyvä antaa tujaus kasvuhormonia säännöllisesti.Vanhempien geeneilläkin on tekijänsä lapsen pituudessa. Alle 168 cm naisten ja alle 178 cm miesten pitäisi tajuta jättää lisääntymättä, etteivät tuota pituusvammaisia lapsia maailmaan.
Toisaalta sotilaana sotatilanteessa yli 172cm sotilaat saavat helpommin osumaa luodeista ja sirpaleista. 190cm pitkään on helpompi osua kiväärillä kuin alle 172cm. Sodasta selviää paremmin noin 170cm ihmiset.
Olen 170 cm pitkä nainen, samanpituinen mies käy.
Ei ainakaan minulle, olen vain 157cm.
On.
Ikävä juttu, mutta näin se vaan on.
On lyhyt. En ole koskaan tavannut noin lyhyttä miestä. Itse olen 174 cm pitkä nainen ja haluan että mies on vähintään saman pituinen kun minä, mielellään pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Bruce Dickinson 168 cm. Kaikkein miehekkäin ja komein mies ikinä ! Ei karisma pituudesta kiinni ole.
Totta puhut, ei olekaan, mutta se ei liity tähän asiaan.
Dickinson on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bruce Dickinson 168 cm. Kaikkein miehekkäin ja komein mies ikinä ! Ei karisma pituudesta kiinni ole.
Totta puhut, ei olekaan, mutta se ei liity tähän asiaan.
Dickinson on lyhyt.
Aika hauskaa, jonkun mielestä Dickinson on pitkä mies, kun on alapeukuttanut.
Ei ole. En ole ikinä ymmärtänyt mitä väliä pituudella edes on? Kuinka usein muka tarvitsee apua jonkin asian kurottelussa? 😄 olen 160 cm ja miehen pituudella ei ole väliä, minulta löytyy jo kotitaloustikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En ole ikinä ymmärtänyt mitä väliä pituudella edes on? Kuinka usein muka tarvitsee apua jonkin asian kurottelussa? 😄 olen 160 cm ja miehen pituudella ei ole väliä, minulta löytyy jo kotitaloustikkaat.
Pöh, tuossahan kysyttiin vaan että onko 171,8cm mittainen mies lyhyt.
Ja onhan se.
Ei siinä kysytty onko sillä väliä, tai löytyykö kotoa taloustikkaat.
Kvarkkiin verrattuna aika pitkä mutta maailmankaikkeuden halkaisijaan verraten lyhyt
Ei, mutta sellainen mies on turn off joka ilmoittaa/tietää pituutensa millimetrien tarkkuudella ja kyselee onko se pituus ok vai ei.
Aika häiriintyneitä kommentteja, mä oon 175 senttinen ja muijat kuolaa mua kiusallisen avoimesti.