Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon tarvitset lomaa että palaudut kunnolla

Vierailija
02.01.2023 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman viikon tällä kuormituksella. Kolme viikkoa vähintään kun saisi vain olla.

Vierailija
2/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Nyt starttas juuri kolmas vuosi huilia, eikä vieläkään tunnu oikeen siltä että jaksaisin täyttä päivää tehdä. Aika näyttää, kuinka paljon sitä lomaa tässä vielä  tarttetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli päivää.

t. hopis56

Vierailija
4/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että vähintään 3 viikkoa. Tämä toki mahdollista vain kesällä. Viime kesänä jouduin jakamaan neljän viikon loman kahteen kahden viikon jaksoon ja en kyllä mielestäni palautunut kunnolla kummallakaan.

Vierailija
5/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma, mikä se semmonen on? Olen mies niin minulla on kaksi vaihtoehtoa joko olen palkkatöissä tienaamassa meille elantoa tai sitten olen kotitöissä tekemässä mitä rouva on sillä kertaa keksinyt minulle hommaksi

Vierailija
6/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä on niin rankkaa että pidemmät lomapätkät kyllä auttaisi jaksamaan. Fyysinen, suorittava työ kyseessä.

Eihän se viikko vielä tarpeeksi palauta, ellei sitä koko viikkoa tosiaan makaa 24/7. Elämässä ehkä hyvä olla kuitenkin jotain ilojakin. Edes lomalla.

Vierailija
7/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa alkaa jo toipua.

Vierailija
8/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mahdollisuus ihan vaan lepoon ja omaan aikaan, niin päivä-pari yleensä riittää. Mutta yleensä suurin osa pidemmistäkin lomista kuluu rästiin jääneiden kotitöiden, muihin kotiin liittyvien asioiden tai lasten ja ikääntyiden vanhempien asioiden hoitamiseen, niin ei se mitään lepoa ole.

Vierailija
9/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3kk. Nähty moneen kertaan. Työskentelen täysillä 9-10kk vuodessa.

Vierailija
10/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, sanoisin, että 10 viikkoa vuodessa vähintään.

Vierailija
11/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämä olis kiva ja hyvä.

Vierailija
12/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ei lepää ikinä.

Vierailija
13/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppukin on jo ihan hyvä palautumisaikaa, viisi päivää alkaa olemaan jopa tylsä ja kaksi viikkoa tuntuu liioittelulta ellei ole jotain tosi kivaa tekemistä.

Olen yrittäjä ja tykkään työstäni paljon, yrittäjänä olen ollut pian 15 vuotta. Kotona on perheen kanssa myös kivaa ja helppoa olla.

Vierailija
14/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kymmenen päivää ollut lomalla ja pikku hiljaa helpottaa eli kyllä se kaksi viikkoa vie.

Vierailija
15/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loma, mikä se semmonen on? Olen mies niin minulla on kaksi vaihtoehtoa joko olen palkkatöissä tienaamassa meille elantoa tai sitten olen kotitöissä tekemässä mitä rouva on sillä kertaa keksinyt minulle hommaksi

Mitä ihmeen kotitöitä teillä on koko ajan on? Minkälaisessa kämpässä asutte?

Meidän perhe asuu tavallisessa noin 20 vuotta vanhassa 255m2 kokoisessa omakotitalossa isolla pihalla ja ei meillä ole todellakaan koko aikaa kotitöitä täällä. Koti on kunnossa ja siisti, ruokaa on nytkin massu pullollaan ja pihalla ei juuri nyt ole kummoisampaa puuhamaata. Lapsia on kolme.

Vierailija
16/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Olen nyt ollut 2 viikkoa lomalla ja huomenna alkaa työt enkä ole vielä yhtään valmis sinne taas lähtemään.

Vierailija
17/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä riittäisi viikon verran. Perheestä pitäisi saada lomaa ainakin tuplasti.

Vierailija
18/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana kahden kuukauden kesäloma ei riittänyt. Heinäkuun alussa alkoi töihin palaaminen ahdistamaan.

Nyt tavallisessa toimistotyössä ja viikonloppu riittää palautumiseen. Työt ei enää ahdista, ei ole uniongelmia ja elämä hymyilee muutenkin.

Vierailija
19/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä riittäisi viikon verran. Perheestä pitäisi saada lomaa ainakin tuplasti.

Mites noin? Mitä vikaa perheessäsi on, että se rasittaa niin paljon?

Vierailija
20/25 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset tekevät töitä, josta eivät pidä? Mikä ihmeen järki siinä on käyttää kymmeniä tunteja viikossa ikävään työhön? Miksi ette ota vastuuta omasta onnestanne ja elä mukavasti, tee työtä, josta oikeasti pitää ja yleensäkin ole sellaisten ihmisten kanssa, joista pidätte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi