Miksi vanhemmat naiset ja miehet väheksyvät Sanna Marinia?
Ihan järkkyä lukea noita keskustelupalstoja.. Se on vaan niin räikeää. Välillä tulee sellainen tunne, että häntä väheksytään vain siksi kun on nuori NAINEN. Etenkin vanhempien naisten kirjoitukset ihmetyttävät todella.
Kommentit (308)
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä, että hän toteuttaa typerää ja Suomelle vaarallista vihervasemmistolaista unelmahöttöpolitiikkaa, joka on täysin irrallaan reaalitodellisuudesta?
Täsmälleen päin vastoin. Esim NATO-asioissa Marinin toimintaa seuranneet (ei omat kannattajat) ovat kyllä joutuneet ihaillen toteamaan, että Marin on harvinaisen realistinen johtaja, jonka toiminta perustuu järkeen eikä idealismiin.
Miten voi joku ihminen herättää niin paljon keskustelua ja tunteita? Sitä ihmettelen.. Mielestäni Marin on ihan kelpo pääministeri ja on erityisen hienoa kun hän ja siinä samalla Suomi on saanut niin paljon hyvää huomiota maailmalla. Toisinkin voisi olla!
Vierailija kirjoitti:
Noin korkeassa työssä pitäisi olla n. 55 vuotias. Oma elämä kunnossa.
Tämä halveksi isäänsä, joka on kuitenkin osa häntä. Sitä ei voi ohittaa, vaikka kuinka yrittäisi.
Joten mitä ne arvot ovat.
Minä olen yli 55, oma elämä kunnossa, hyvä työpaikka.
Silti halveksin isääni, joka hylkäsi minut jo ennen syntymääni - enkä ole ainut hänen lapsistaan, joille teki saman.
Arvoni ovat täysin toiset kuin isälläni, vaikka puolet geeneistä on häneltä. Siitoskyky ei vielä tee isää. Minunkin oikea isäni oli hieno tyyppi. (Ja tunsin biologisen isäni, joten tiedän, mistä puhun kun hänen ja minun suhteesta puhun.)
Mä olen 55 ja arvostan pääministeriämme.
En ole nähnyt pilkkaavia kirjoituksia luin täällä vauva.Fi sivustolla silloin, kun se milloin kenenkin maalittaja synkkyyksissään iskee. Siinähän ln kohteena vuoroin Sanna tai Saara tai joku muu menestynyt ihminen. Naisoletettu yleensä.🧜🏻
Näkeehän sen vähättelyn täälläkin joka päivä kymmenissä ketjuissa. Sannattelua ja sheimaamista joka asiasta. Ei puhuta hänen tekemästään politiikasta, vaan nimenomaan henkilöön liittyvistä asioista.
Se kokemus. Johan ne vanhat kokeneet miehet ovat koko historian sössineet asioita. Ei ole tullut sote-uudistuksesta valmista ei. Ei olla Natossa ei. Lista on loputon mitä nämä arvokkaat miespoliitikot ovat jättäneet tekemättä. Marin on hoitanut Suomea ennennäkemättömässä kriisissä ja kansa keskittyy epäolennaisuuksiin.
Hyvin se vetää kun kansa kerkii kauhistella nahkatakkia, reppua, vaatteita, asuntokauppoja, kerran kesällä tehtyä terassi-iltaa. Jopa tukan leikkuusta uutioistiin ihan MTV 3 lla.
Sanna on kyllä sikäli mielenkiintoinen, että ei ole joutunut alistumaan normaaliin eeva-menaiset-iltalehti-anna lehtien kärsimysmörinään, eli ensin vuodattamaan tunteisiin vetoavaa liirumlaarumia jaksamisesta, haasteista, yksityisiä asioita, jotta äänestettäisiin. Koska nousu tapahtui niin yllättäen.
Olisi tuon jälkeen vaikeampi vetää samanlaista linjaa kun nyt, ja vastustajilla olisi enemmän tarttumapintaa.
Sitä saa mitä tilaa. Niinhän hän itsekin väheksyy vanhempaa kansaa ja miessukupuolen edustajia.
Mitä oikein kuvittelet, että sellaisella käytöksellä saa aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on mielestäni edustavin poliitikko Stubin jälkeen niistä suomalaisista jotka ovat maailmalla liikkuneet. Jutta oli myös hyvä.
Sanna on kuin kala vedessä kaikkien isojen ulkomaisten johtajien keskuudessa.
Tämä on muuten totta! Mutta pitäisi varmaan olla joku ihan juntti että kelpaisi
Me ollaan vielä liian nuoria noin isoihin saappaisiin, varsinkin kun eräiden koko toimintaa ajaa ideologiset tavoitteet välittämättä seurauksista.
m36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä halveksi isäänsä, joka on kuitenkin osa häntä. Sitä ei voi ohittaa, vaikka kuinka yrittäisi.
Silti halveksin isääni, joka hylkäsi minut jo ennen syntymääni - enkä ole ainut hänen lapsistaan, joille teki saman.
Arvoni ovat täysin toiset kuin isälläni, vaikka puolet geeneistä on häneltä. Siitoskyky ei vielä tee isää. Minunkin oikea isäni oli hieno tyyppi. (Ja tunsin biologisen isäni, joten tiedän, mistä puhun kun hänen ja minun suhteesta puhun.)
Eipä ole Marin silti itse oppinut suvun virheistä. Täysin laiminlyövä eikä ole läsnä oman lapsensa elämässä. Luulis, ettei halua toistaa virheitään. Mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on mielestäni edustavin poliitikko Stubin jälkeen niistä suomalaisista jotka ovat maailmalla liikkuneet. Jutta oli myös hyvä.
Sanna on kuin kala vedessä kaikkien isojen ulkomaisten johtajien keskuudessa.
Samassa altaassa ranskalaisen vonkaleen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä, että hän toteuttaa typerää ja Suomelle vaarallista vihervasemmistolaista unelmahöttöpolitiikkaa, joka on täysin irrallaan reaalitodellisuudesta?
Täsmälleen päin vastoin. Esim NATO-asioissa Marinin toimintaa seuranneet (ei omat kannattajat) ovat kyllä joutuneet ihaillen toteamaan, että Marin on harvinaisen realistinen johtaja, jonka toiminta perustuu järkeen eikä idealismiin.
Täyttä höpöpuhetta. Hän heräsi tähänkin asiaan vasta, kun tankit olivat jo vyöryneet Ukrainan kaduille. Missään muussakaan asiassa hänellä ei ole mitään ennakointikykyä. Hän on keskittynyt puolueensa tapaan poseeraamaan ja kumartelemaan muulle maailmalle, kun oma kansa joutuu kohta miettimään, riittääkö ensi talveksi leipää.
Kyllä minä halveksuisin jotain miespuolista kaksinaismoralistia ja seksistiä ihan yhtä paljon. Se on sitä tasa-arvoa. Ei eri sääntöjä/kohtelua eri ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Marin silti itse oppinut suvun virheistä. Täysin laiminlyövä eikä ole läsnä oman lapsensa elämässä. Luulis, ettei halua toistaa virheitään. Mutta ei.
Lapsella on myös isä? Sekä mahdollisesti kolme mummua jotka kaikki eläkkeellä. Ehkä vaarikin. Rahaa palkata pysyvä hoitaja myös. Lapsella varmasti paremmat oltavat kuin keskivertolapsella.
Mun mielestä Sanna on ainakin tähän mennessä pärjännyt ihan hyvin. Vaikea kausi menossa. Toivon vaan ettei tulevaisuudessakaan enää tule ikäloppua miestä, vaan joku vähän nuorempi, sukupuolella ei väliä.
02.04.2023 tulee vaalitappio Sanna.
Vieläköhän sen jälkeen tekee mieli soittaa suutansa.
Sanna Marin on parasta mitä Suomelle on hetkeen tapahtunut. Herättää ihailua minne tahansa menee 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä höpöpuhetta. Hän heräsi tähänkin asiaan vasta, kun tankit olivat jo vyöryneet Ukrainan kaduille. Missään muussakaan asiassa hänellä ei ole mitään ennakointikykyä. Hän on keskittynyt puolueensa tapaan poseeraamaan ja kumartelemaan muulle maailmalle, kun oma kansa joutuu kohta miettimään, riittääkö ensi talveksi leipää.
Auttaisiko asiaan, jos Sanna Marin vaihtaisi avustajansa, niitähän palkattiin lisää hänen astuessa virkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Sanna on ainakin tähän mennessä pärjännyt ihan hyvin. Vaikea kausi menossa. Toivon vaan ettei tulevaisuudessakaan enää tule ikäloppua miestä, vaan joku vähän nuorempi, sukupuolella ei väliä.
Totta kai kausi on vaikea, kun hallituksen kauhukakarat tekevät siitä vaikean. Rahaa on riittänyt suhmurointiin, maailman sosiaalitoimistona olemiseen ja Italialaisten kotien remontointiin, mutta omalle kansalle on ollut tarjolla kylmintä kyytiä sitten 90-luvun laman.
Ehkäpä elämänkokemus tuo näköalaa eikä kaikki humpuuki mene vanhemmilla läpi ja ihmistuntemus on parempi, silloin pystyy huomaamaan asioita ja tietää taustoja, osaa vetää johtopäätöksiä. Taisi Halonenkin median mukaan ainakin olla huippusuosittu vaan miten on tänäpäivänä kun Halosen silloiset nuoret kannattajat alkavat vanhemmiten heräämään ja ymmärtämään asioita.