Miksi vanhemmat naiset ja miehet väheksyvät Sanna Marinia?
Ihan järkkyä lukea noita keskustelupalstoja.. Se on vaan niin räikeää. Välillä tulee sellainen tunne, että häntä väheksytään vain siksi kun on nuori NAINEN. Etenkin vanhempien naisten kirjoitukset ihmetyttävät todella.
Kommentit (308)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain pieni joukko räyhää somessa, kun ei ole muutakaan tekemistä, eikä heillä ole mitään merkitystä, vastaan tai puolesta.
Marin on selvästi ennakkosuosikki päämisteriksi 23% seuraavissa vaaleissa.
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee..
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/usu-gallup-marin-ja-orpo-suosikkeja-se…
Eli siis 77% ei halua häntä pääministeriksi. Miksi puhuit itsesi aivan täysin pussiin? :D
Tuolla perusteella ei haluta ketään muutakaan pääministeriksi. Orpoa haluaa vielä harvempi ja muita ei oikeastaan kukaan.
Mun havainto on, että juuri vanhemmat naiset fanittaa Sannaa. Aina Facessa Irmeli Pirjot niin tykkää. Itse olen 50 v ja en pysty vaan millään arvostamaan Sannan kaltaista ihmistä.
Itse en arvosta persoonattomia robotteja enkä henkilöitä, joilla ei ole mitään omia mielipiteitä. Monipäisen avustajajoukon laatimien lausuntojen ulkoluku ei vaadi kovinkaan suurta aivokapasiteettia.
Olen 50 +.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain pieni joukko räyhää somessa, kun ei ole muutakaan tekemistä, eikä heillä ole mitään merkitystä, vastaan tai puolesta.
Eli siis 77% ei halua häntä pääministeriksi. Miksi puhuit itsesi aivan täysin pussiin? :D
Tuolla perusteella ei haluta ketään muutakaan pääministeriksi. Orpoa haluaa vielä harvempi ja muita ei oikeastaan kukaan.
Typeriä kyselyitähän nuo ovat. Suomessa ei muutenkaan kansa äänestä pääministeriä. Marinistakin tuli pääministeri jollain reilu 30 äänellä. Hävisi Lindtmanille parilla äänellä. En tiedä miksi tuota typerää kyselyä edes linkataan ja varsinkaan tässä ketjussa kun siitä käy ilmi että 77% ei halua Marinia pääministeriksi. Aika suuri osa näistä 77% saattaapi hieman väheksyä Marinia. Siitähän tässäkin aloituksessakin on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typeriä kyselyitähän nuo ovat. Suomessa ei muutenkaan kansa äänestä pääministeriä. Marinistakin tuli pääministeri jollain reilu 30 äänellä. Hävisi Lindtmanille parilla äänellä. En tiedä miksi tuota typerää kyselyä edes linkataan ja varsinkaan tässä ketjussa kun siitä käy ilmi että 77% ei halua Marinia pääministeriksi. Aika suuri osa näistä 77% saattaapi hieman väheksyä Marinia. Siitähän tässäkin aloituksessakin on kyse.
*siis voitti Lindtmanin parilla äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en arvosta persoonattomia robotteja enkä henkilöitä, joilla ei ole mitään omia mielipiteitä. Monipäisen avustajajoukon laatimien lausuntojen ulkoluku ei vaadi kovinkaan suurta aivokapasiteettia.
Olen 50 +.
Puhuvia päitä koko hallitus, eivät piittaa vaikka maassa on kohta yleislakko, inflaatio pilvissä, jaetaan rahaa muille EU-maille korjata asuntojaan, itse olemme kohta pakkasen armoilla. Lapset ja nuoriso voivat huonosti, vanhukset heitteillä. Meillä on rautarouva, joopa joo.
kokemuksen tuomaa viisautta