Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viihdytkö "liian hyvin" sinkkuna?

Vierailija
15.07.2025 |

Otsikossa kysymys. Siis niin hyvin, että vaikka kohdallesi osuisi kivanoloinen ja kunnollinen kumppani, niin sinkkuuden plussat voittaa parisuhteen? Taidan itse olla tällainen niin sinkkuidentifioitunut ettei sitä mikään muuta. Aina ollut sinkku, aina tulen olemaan sinkku. N30+

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on onnellisin sinkkuna. M28

Vierailija
2/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100-prosenttisen tyytyväinen sinkkuna, ja vaatisi hyvin paljon, että alkaisin parisuhteeseen. Yhteen en muuta missään nimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole aina ollut sinkku, mutta pitkä suhde ja avioliitto päättyi sen verran rumasti että luottamus meni miehiin..nyt rakentanut sen oman maailman, aika vaikeaa päästä tänne ketään ja kannattaako edes..mitä nyt kuuntelee muiden suhdekuvioita niin aikamoista säätämistä se monella on ja kompromissia toisen perään..mulla on nyt päälle 40v tollanen toinen uhmaikä ettei mua määräillä :D

Vierailija
4/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kiitos kysymästä. Juuri nytkin voin vapaasti ja kaikessa rauhassa Vauvattaa ja näpelöidä vapaalla kädellä kaluani.

Vierailija
5/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on onnellisin sinkkuna. M28

En hae tässä mitään vastakkainasettelua :) Miehet on ihan super mahtavia ja ihania mutta otsikon kysymys koskee siis ihan sukupuolesta riippumatta sitä että onko muilla tällaisia tuntemuksia.

-ap

Vierailija
6/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja piikoja ja eronneita on ollut ennenkin.

Vierailija
7/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juuri sellainen osuisi kohdalle, jonka haluan, en ohittaisi. Mutta tätä ei tule tapahtumaan, vaan olen koko elämäni sinkkuna.

Vierailija
8/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoja piikoja ja eronneita on ollut ennenkin.

Mut he eivät välttämättä ole olleet ilman kumppania omasta halustaan.

-ap

Vierailija
9/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Täytän kohta 66 ja ei ole koskaan ollut minkäänlaista halua parisuhteeseen.

Vierailija
10/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja se on ongelma koska tavallaan kuitenkin haluaisin parisuhteen. Olen vaan liian pitkään ollut sinkkuna ja tottunut elämään näin. 

Mulle on käynyt juuri niin, että on tullut ihan potentiaalisia miehiä vastaan, mutta olen ollut tavallaan piikit pystyssä heti, ihan vaistomaisesti. En vaan osaa enää näitä juttuja.

N40

Vierailija
11/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole aina ollut sinkku, mutta pitkä suhde ja avioliitto päättyi sen verran rumasti että luottamus meni miehiin..nyt rakentanut sen oman maailman, aika vaikeaa päästä tänne ketään ja kannattaako edes..mitä nyt kuuntelee muiden suhdekuvioita niin aikamoista säätämistä se monella on ja kompromissia toisen perään..mulla on nyt päälle 40v tollanen toinen uhmaikä ettei mua määräillä :D

Parisuhde on AINA kompromisseja. Vai kuinka moni mies alkaisi suhteeseen, jossa nainen tekisi kaikki päätökset? Nytkin katselen Muumilaakson tarinoita japaniksi (oli hurjan iso osa mun lapsuutta Muumit) ja en missään nimessä jaksaisi kuunella "Taasko sä katsot animea?" tuiskailuja. Mä haluan nyt tehdä tätä ja vain sinkkuna se onnistuu Suomessa. M28

Vierailija
12/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihdy sinkkuna, mutta vihaan yli kaiken ihmisiä ja erityisesti naisia.

Vierailija
13/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pippelin räplääminen yksin on kivaa 😁

Vierailija
14/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juuri sellainen osuisi kohdalle, jonka haluan, en ohittaisi. Mutta tätä ei tule tapahtumaan, vaan olen koko elämäni sinkkuna.

Nyt pääsit asian ytimeen! Eihän olemassa ole ketään 100% täydellistä ihmistä. Mutta missä menee se raja että ei taida oikeasti olla parisuhdeihminen jos edes superhyvä match ei saa aikaan todellista halua sitoutua? 🤔

-ap

Vierailija
15/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Täytän kohta 66 ja ei ole koskaan ollut minkäänlaista halua parisuhteeseen.

Olet vain pilalla. 

Vierailija
16/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jätettiin todella törkeästi yllättäen toisen naisen takia. Avioliitto ehti kestää 16 vuotta ja yhdessä oltiin 19 vuotta.

Viihdynkin nyt niin hyvin yksin, että olen jo monta vuotta ollut sinkkuna ja olen tyytyväinen. En enää ikinä halua miehiä. Kokemusta on siis kaikenlaisista miehistä ennen aviolititoa. Tiedän mistä en jää paitsi :D Juu, ei kiitos enää.

Vierailija
17/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo viihdyn hyvin itsekseni. En halua ketään sotkemaan kuvioitani.

Vierailija
18/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan super mahtavia ja ihania

ap

Pakko kyllä sanoa, että ei todellakaan ole. Ja mulla on kokemusta. Sullahan ei ollut, niin sanoit.

Vierailija
19/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain pilalla. 

Jallu pilalla?

Vierailija
20/44 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan super mahtavia ja ihania

ap

Pakko kyllä sanoa, että ei todellakaan ole. Ja mulla on kokemusta. Sullahan ei ollut, niin sanoit.

:D Ei olekaan parisuhdemielessä, deittailumielessä (ihan viime ajoilta) vähäsen :) Itse oon sitten törmännyt harvinaislaatuisesti useisiin tosi mukavan oloisiin tyyppeihin. 

-ap