Entinen salasuhde mies alkoi stalkkaamisen. Miksi?
Miehellä on vaimo ja lapsia. Miksi vainoaa kuitenkin entistä seksikumppani naista?
Kommentit (15)
Mies seurailee eri paikoissa ja tulee kotini ovelle. En reagoi mitenkään noihin lähestymisyrityksiin. Ap
Se otti nokkiinsa kun salasuhde päättyi.
Taas tää. Jostain syystä et mene poliisille.
Onpa yllättävä käänne, että petollinen sika on myös muilla tavoilla luonnevammainen. Kannattiko sekaantua varattuun?
Ne lopettaa kun uhkaa kertoa vaimolle.
Mua stalkkas joskus ukkomies jonka kanssa olin jutellut kerran. Oli sangen ahdistavaa kun 30v alkoi seurailemaan 20v naista. Ilmestyi mun työpaikalle ja onneksi työkaveri tunnisti. Tiesi että naimisissa ja kaksi lasta. Uhkasi kertoa vaimolle ja loppui saman tien.
Laita vaimolle viesti, että käskee miehensä lopettamaan stalkkaamisen
On se ongelma että en tiedä vaimon nimeä. Ovat ilmeisesti muuttaneet mutta ukko pyörii silti näillä kulmilla koska tekee reissutyötä niin ei ole jäänyt näistä pettämisistä kiinni vielä. Ap
Ei se välttämättä ees tajua ahdistelevansa.
Jouduin joskus vuosia sitten yhelle kaverille selittää oikein rautalangasta vääntäen miksi sen touhut exänsä suhteen alkaa menee stalkkaamiseks, niin sit se vasta itse tajusi miltä se näyttää muiden silmissä ja lopetti yhteydenotot exäänsä.
Jos sillä on vielä jotain tunteita sinua kohtaan?
Haluaa vain nähdä joskus? Vähän ikävä tai jotain?
Ei voi tietää ..
Ei millään pahalla, mutta minulla ei riitä myötätuntoa teille "toisille naisille". Luulisi järjen sanovan, ettei muiden parisuhteisiin sekaantumisesta seuraa mitään hyvää.
Aina sama laulu.
Postaa aina myös tuon saman "miksi vainoat" ja "miten tämä vainoaminen ilmenee" kaskun ei ole vielä postannut "seuraan"
Miksi vainoat?