Kerro omat seksifantasiat
Oma top 3:
1. kolmenkimppa ( 2 naista ja 1 mies)
2. Julkisella paikalla n a i n t i, esim. autossa joka on tien laidassa, sovituskopissa, tai omalla pihalla niin, että naapuri näkee
3. Olen nainen ja haluaisin kokeilla naisen kanssa seksiä
Ennen fantasiana oli myös seksi niin, että kamera kuvaa, mutta se on jo toteutettu
Kommentit (33)
Liian tuhmia vantasioita. Ei tänne voi semmoista.
Vierailija kirjoitti:
Makaan alasti sängyllä, joku tulee ja heittää päälleni miljoona euroa ja lähtee menemään.
niin. niin varmasti vaan otitko ees kunnolla suihin vai paniko sua vaan perseeseen?
ja sitten heräsit..
Vierailija kirjoitti:
Makaan alasti sängyllä, joku tulee ja heittää päälleni miljoona euroa ja lähtee menemään.
niin. niin varmasti vaan otitko ees 'kunnollasuihin' kiltisti vai 'panikosuavaanperseeseen' mukavasti?
ja sitten heräsit..
Vierailija kirjoitti:
Liian tuhmia vantasioita. Ei tänne voi semmoista.
niin. niin varmasti kun tuhmailit 'panemallamummoosiviikseen' hauskasti ja tuota lihavaanaapurinpakolaisnaista ainoastaan 'kellarinpesutuvassateinipoikienkatkellessa' kivasti kakkoseen? joo. se on ihan totta: tuhmailit kyllä aika pahasti.. hyisuatuhmailijaa!
Vanha ketju, mutta kirjoitan kuitenkin; fantasiani on hottis asianajaja. Tässä fantasiassa olen voittanut erittäin piinaavan oikeus taistelun josta kiitollisena annan asioita hoitaneelle juristille halin jonka jälkeen poistumme omille teilleen. Tämän jälkeen aikaa menee ehkä muutamasta päivästä pari viikkoa kunnes sitten sattumalta törmäämme toisiimme jälleen kerran. Tällä kertaa se hottis-juristi myöntää, että hän haaveili salaa minusta aivan kuten minäkin haaveilin hänestä myös. Tämä johtaa flirtin jälkeen siihen, että me mennään toisen luokse ja loput voi sitten päätellä itse
En voi kuvitellakaan, ettei vaimoni olisi muuta kuin ENSISIJALLA, mutta toki fantasioin, että olisin yhdynnässä ja herttailussa myös vaimoni aikuisen kummitytön kanssa. Olen usein tavannut ja jutellut kahdestaankin hänen kanssaan saunassa. Kaunis. Samoin haaveilen yhdynnästä ennen saunaa ystävärouvan kanssa, joka usein tyydytti itsensä saunassa pesemisen varjolla.
En tunne pienintäkään pelkoa, etten minä olisi vaimolleni ensisijainen, vaikka hän haaveileekin yhdyntäherttailusta miehen kanssa, jolle on avannut sukupuolielimensäkin katseltavaksi.
Todellisuudessa olen ollut yhdynnässä koko ikänäni, 80 wee, vain kahden tytön kanssa, ja vaimoni vain yhden miehen kanssa, minun. Kynis.mies
Opettajatar. Mua 20 vuotta vanhempi. Nam nam
T. Oolofi
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta kirjoitan kuitenkin; fantasiani on hottis asianajaja. Tässä fantasiassa olen voittanut erittäin piinaavan oikeus taistelun josta kiitollisena annan asioita hoitaneelle juristille halin jonka jälkeen poistumme omille teilleen. Tämän jälkeen aikaa menee ehkä muutamasta päivästä pari viikkoa kunnes sitten sattumalta törmäämme toisiimme jälleen kerran. Tällä kertaa se hottis-juristi myöntää, että hän haaveili salaa minusta aivan kuten minäkin haaveilin hänestä myös. Tämä johtaa flirtin jälkeen siihen, että me mennään toisen luokse ja loput voi sitten päätellä itse
No päättelen, että tamppaatte sen toisen matot ja leivotte rusinapullaa? Menikö lähellekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisin nuuhkia ja nuolla jonkun lähes tuntemattoman tai puolitutun naisen takamusta. Hän suorastaan vaatisi sitä minulta.
Kaikenlaisia muitakin fantasioita löytyy mutta ne menee niin yli ettei niitä kehtaa kirjoittaa.
Mua aina ihmetyttää nämä takamuksen haistelijat, että tykkäättekö te siis kakan hajusta? Sama kuin pyllyyn panijat. Kakka kiihottaa? Vai onko siellä takamuksessa jotain feromoneja mitkä kiihottaa?
Eikö tule mitään vastausta tähän? Itselläni kun on paljon suolisto-ongelmia ja sen lisäksi peräpukamia, niin kyllä vähän naurattaa ajatus lähes tuntemattomista, tai puolitutuista tyypeistä, jotka on valmiita koska vaan tunkemaan klyyvarinsa mun rutapöljäkkeeseen.
Minä kiihotun perseen tuoksusta mutta pierut ja uloste eivät kiihota lsinkaan. Kyse lienee juuri niistä anaalirauhasten erittämistä feromoneista ja pylyvakohiestä
Haluan seurustella jonkun nuoren salikaunottaren kanssa ja katsella vierestä välillä runkaten ja välillä kalu siveysvyöhön lukittuna kun kaksi keski-iän ylittänyttä setää nussii häntä rajusti
Istun tunnilla lukiossa ja katselen jälleen ihastustani edessäni viereisessä pulpettirivissä. Katselen, miten hän kirjoittaa vasemmalla kädellään, miten hänen suortuvansa laskeutuvat silmiensä eteen ja hän viikkaa niitä kerta toisensa jälkeen korvan taakse, lopulta heilauttaen hiukset sylistään seksikkäästi taakseen, missä ne laskeutuvat tuolin selkänojasta roikkuvan repun päälle peittäen sen tuuheina ja pitkinä kokonaan. Minulla seisoo kivikovana farkuissa.
(Nyt siirryn fantasiaan.)
Otan sen esiin ja sujautan hupparinhelman päälle. Hyväilen takarivissä sitä vaivihkaa ja runkkailen vähäsen katsellen tyttöä. Tunti loppuu ja yritän saada vetskaa kiinni, mutta farkut jäävät pullottamaan. Kävelen tytön taakse ja kosken taas häntä hiuksiin, jotka heiluvat tytön piukan farkkupepun päällä, kuten minulla on ollut tapana (oikeastikin). Tyttö toruu minua leikkisästi, mutten luovuta vaan hyväilen tytön niskaa hiusten alta. Hän kääntyy ympäri ja suutelee minua. Hän on niin kaunis.
Otan heti ohjat, suutelen kiivaasti takaisin ja otan häntä kädestä kiinni. Suuntaamme läheiseen siivouskomeroon, jonka ovi on auki. Toiset ovat jo lähteneet välitunnilla ulos. Komerossa painan hänet nojaamaan hyllyyn ja jatkan suutelemista ja hyväilen rintoja tytön paidan päältä. Nykäisen tytön farkkuja alemmas ja samalla pikkuhousut tippuvat tytön polviin. Lasken vain sen verran omia housujani, jotta saan peniksen ulos ja se sojottaa välissämme kohti kattoa.
Tyttö yrittää nostaa toista jalkaansa ylöspäin minkä housuiltaan pystyy ja levittää reisiään tehden minulle tilaa. Koukistan polviani ja ohjaan kädellä nykivän erektioni pimpin suulle, joka on ihan kosteana. En malta olla työntämättä kovaa ja huomaan, että saan sillä kestävyyttä. Olin jo tulossa heti, mutta saan vielä työnnettyä vähän aikaa niin, että tyttökin ehtii saada orgasmin. Saan orgasmin ja otan peniksen ulos runkaten sitä samalla, kun ruiskin spermaa lattialle.
Tyttö sanoo: - tuu vielä muhun. Työnnyn uudestaan sisään ja saan jatkoa orgasmilleni. Jatkaessani työntöjä ja kovia supistuksia, huomaan miten tyttökin alkaa uikuttaa ja saa uuden. Lauettuani sisään osittain sovimme jatkosta, jos vahinko kävisi ja jäämme vielä hetkeksi pussailemaan ja nojailemaan. Hetken päästä nostelemme housuja tyttö hyllyltä löytynyttä käsipaperia pikkupöksyissään ja katson sitä ja kiihotun uudestaan täyteen seisokkiin. Farkut pullottavat taas ja tytön käsi hyväilee pullistumaa. Kurkistamme käytävään. Kello soi ja väki ryntää sinne. Pujahdamme ulos metelissä ja tungoksessa mahdollisimman huomaamattomasti ja juoksemme ihmisiä väistellen seuraavaan luokkaan.
tai sitten. ottasit eka äijältä suihin. sit jäisin siihe lattialle nelinkontin ja persepystyssä. äijä alkais panna sua takaapäin kunnes olis melkee valmis tulee. kiskasit kyrvän sun pillusta ja roiskis kaiken suuren mällilastinsa sun kasvoille. siitähän sä vasta sit alkaist vähäkuumenee ku lämmittelyt ois tehty jo. sen jälkeen panisit jokaista yhteissaunaan eksyvää äijää peräperään yhtätoisensä jälkeen koko pitkän illan kunnes sun kaikestapanemisestakypsynyt pillusi huutaisi ääneen: Aamenta ja Hallelujaa.. eikö ois mukava?