Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Houkuttelin miehen treffeille lupaamalla tyhjiä tölkkejä

Vierailija
04.05.2022 |

Ensin ei meinannut tulla, väheksyi vain että pari joo, niin. Kun sanoin että 60 tölkkiä ois kai joku 9e, niin alkoi suunnitella pyöräretkeä. Onko tämä nyt vain rahan perässä? Emme ole tavanneet useaan viikkoon.
Niin, ja hän voisi mielestäni kysyä isältä autoa lainaan hakeakseen minut, ei vain sitä tee.
Minä hommaan tavatessa kyydin, jotta pääsen edes linja-autolle jolla pääsen hänen luokseen. Hän on urheilija joka vetää kymmenien kilometrien lenkkejä harva se päivä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilija, joka ei suostu lainaamaan isän autoa pyöräretkeä varten, mutta suostuu ensin treffeille tölkkejä vastaan, joista saa 9 euroa.

Onnea teille molemmille, yhdessä ja erikseen.

Vierailija
42/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuisiko niihin tölkkeihin 500 litraa sarkastisia mustikoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on oli hämmentävää löytää tämä ketju. Olin kertonut tölkkiasiasta naiskaverilleni ja hän palstailijana laittoi linkin. Että millaisia selän takana naureskelijoita on, ja sen päälle kutsuu minua vielä prinssiksi, ihan kuin ap jo omistaisi minut. No hyvä tietää, etten tuhlaa enempää aikaa tuollaiseen ihmiseen.

Vierailija
44/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on oli hämmentävää löytää tämä ketju. Olin kertonut tölkkiasiasta naiskaverilleni ja hän palstailijana laittoi linkin. Että millaisia selän takana naureskelijoita on, ja sen päälle kutsuu minua vielä prinssiksi, ihan kuin ap jo omistaisi minut. No hyvä tietää, etten tuhlaa enempää aikaa tuollaiseen ihmiseen.

Jos olet tosissasi, niin nyt kyllä haukut väärää puuta. Omituista muuten sanoa juoruiluksi, kun juttuhan pitää täysin paikkansa.

Ymmärrän kyllä että itseäsikin vähän hävettää että piti käytännössä rahalla houkutella tapaamaan.

Ps. Kyllä minä vähän kuin "omistin" hänet.

Vierailija
45/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on erilainen ketju! Valitettavsti en tiedä, mitä sun pitäisi sanoa miehelle. Jostain syystä tuli mieleen yksi runonpätkä Antti Holman Radio Sodoma -kuunnelmasta: "Tähän syntyi pikku Keki/ V i t t u  mikä kivireki."

Vierailija
46/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ap:n mahkut mennä tähän episodiin.

Vierailija
47/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, vaikutat unelmanaiseltani. Tuon miehen kanssa, jos ei natsaa niin poljen vaikka 100 km luoksesi. Mielellään kuitenkin ottaisin tölkit täysinä.

t. polkijamies

Vierailija
48/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tölkkejä, mutta voisiko muoviämpäreillä yrittää houkutella?

Vierailija
49/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi ap:n mahkut mennä tähän episodiin.

Meinaatko että kamala menetys? Loppuu ne tölkit kuitenkin jossain vaiheessa, ja rakkaus, kun ei ole varaa miestä ylläpitää enää.

Vierailija
50/50 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tölkkejä, mutta voisiko muoviämpäreillä yrittää houkutella?

Kiljuämpäreitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän