Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mustasukkainen puolisosi existä? Oletko tutkinut heitä esim. somessa?

Vierailija
04.05.2022 |

Onko puolisollasi exiä somekavereina?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin mustasukkainen ja huolissani usein mut sit mies kosi ja tää yllättäen rauhoitti koko tilanteen. Tuntuu ihanalta pitää sormusta kuin olis mies mukana.

Voi jestas xD

Ne entiset on entisiä - yleensä hyvästä syystä. Miks niille tarvis olla mustis tai vihainen?.

Itse kerran erään tapahtuman puitteissa (olin järjestävän tahon puolella) sain täysin vieraalta asiakkaalta aivan täyslaidallisen niskaani, aivan syyttä. Siinä porukalla ihmeteltiin, että kaikenlaisia höpöjä liikenteessä.

Myöhemmin ilmeni, että hän oli exäni nyxä. Tiesi kuka olen ja päätti raivota - vaikkemme tunne, mitään väärää en tehnyt, enkä ole exäni kanssa ollut missään tekemisissä vuosiin.

Ko. nainen teki vain itsestään total hölmön siinä tilanteessa.

Mun yhden poikaystävän tuleva vaimo oli ollut tosi mustasukkainen. Ja syystäkin. Mies oli vuosia sitä mieltä että olin hänen suuri rakkautensa. Harmitti naisen puolesta. Kyllä kannattaa surra surut pois ennenkuin siirtyy eteenpäin. Ja jos ei jaksa tukea mustasukkaista puolisoa hänen peloissaan niin eipä se suhde tule kyllä kestämään. Väkivaltaisuus on tietty asia erikseen.

Vierailija
22/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaanko aloittajalta mitään lisää vai heittikö vaan tämän kysymyksen? Mitä mielessäsi tämän keskustelun jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tutkinut puolison exiä netistä, mutta omiani oon!

Vierailija
24/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En existä, mutta niistä muista naisista joita tykkäilee. Ja sain kiinni tapaamisen sopimisesta.

Vierailija
25/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska itselläni ei ole exiä ja olen kateellinen kun toinen on kokenut vaikka mitä monen tyypin kanssa.

Vierailija
26/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei ole somessa. Mutta viime kesänä olin paljussa sen eksän kanssa, jota en ollut vielä tavannut.

Vierailija
27/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mustasukkainen menneisyydestä. Mut en oo stalkannut. Epämukava olo kyllä tuli siitä kun yksi miesystävä tykkäsi höpöttää omasta exästään (tyyliin mistä on kotoisin, mitä koulua kävi, mitä harrasti ja nimen toki ja jotain muuta turhaa selitti siitä exästään) ja sitten tuo ex tuli mulle Facebookissa kaveriehdotuksiin, ja tiesin siitä kun mies oli kertonut hänestä paljon. Lähinnä alkoi ärsyttää se mies kun piti siitä exästä hölistä ja sitten oli pakko stalkata. :D Omiin periaatteisiin kuuluu että exät on exiä eikä heistä tarvitse uudessa suhteessa juuri puhua.

Vierailija
28/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jo mies tapaa exää säännöllisesti osana kaveriporukkaa?

Sille laitetaan loppu.

Vierailija
29/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä puolisoni eksistä muuta kuin hänen edesmenneen aviopuolisonsa. Ymmärrettävistä syistä hän ei ole somessa. Muista eksistä en ole koskaan edes kysellyt.

Vierailija
30/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan, että olenko mustasukkainen puolisoni exille. En ole. Useimmista existä en tiedä edes nimeä. Yhden nimen tiedän, mutta puolisoni puhuu hänestä niin halveksivaan sävyyn, että tuskinpa on rakastunut enää.

Vierailija
31/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen hämmästynyt siitä, että miehelläni ei kuulemma ole lainkaan ex-kumppaneita mutta kavereina ja ystävinä hänellä on sekä naisia että miehiä. Minun on erittäin vaikea tajuta, että hänellä ei olisi ollut ketään ennen minua. Mies kuitenkin jo yli 40 vuotias (oli jo silloin kun tavattiin) ja monella tavoin todella hyvä tyyppi.  

Vierailija
32/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs exien nyxät?? Tai nyxien exien nyxät?? On tää someaika jumankauta aivovammaista.

Eksäni nyksä on minun FB-kontaktini. Tapasimme minun ja eksän lapsen häissä ja meillä sujui heti juttu, on samoja kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia (voihan sen eksänikin laskea kiinnostuksen kohteeksi, mutta sitä hän ei kyllä enää minulle ole :-D)

Olin myös jo kauan sitten toisen silloisen miesystäväni kanssa hänen eksänsä ja eksän nyksän kanssa eksän mökillä ja käytiin nelisin esimerkiksi katsomassa heidän poikansa jalkapallo-otteluita.

Vierailija
33/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille laitetaan loppu.

Ei taitaisi kovin moni aikuinen ihminen suostua tuollaisiin ehtoihin.

Vierailija
34/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun kävin katsomassa muutaman merkittävän eksän. En ole mustasukkainen enää yhtään, on osoittautunut luotettavaksi

Vierailija
35/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se kiinnostaa minkälaiset tyypit on saaneet miehen puntin tutisemaan aiemmin. Olen katsonut facebookit päällisin puolin, ja ei kyllä herännyt mustasukkaisuus yhtään. Lähinnä kummastus :D

Eiköhän nuo sen eksät kummastele sunkin profiilias 😅

Vierailija
36/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille laitetaan loppu.

Aikuiset ihmiset eivät hengaile kaveriporukoissa vaan keskittyvät töihin ja perheeseen. Ymmärrät tämän sitten vanhempana.

Vierailija
37/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kaksi exää pitkäaikaisista suhteista. Ei taida kumpikaan olla somessa eikä mies kyllä huolisi kumpaakaan kaveriksi Facessa. Varsinkaan ensimmäistä vaimoa. 

Vierailija
38/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, se olisikin erikoinen tilanne, jos olisi mustasukkainen puolison eksistä eikä puolisosta.

Vierailija
39/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyräissyt työkaveriani ennen kuin tapasin nykyisen vaimoni. Sen olen elämässä oppinut, että työt jatkuu ja tätä ei ole vaimolle kerrottu.

Vierailija
40/71 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille laitetaan loppu.

Aikuiset ihmiset eivät hengaile kaveriporukoissa vaan keskittyvät töihin ja perheeseen. Ymmärrät tämän sitten vanhempana.

Kuinka paljon vanhempana? Olen nyt 59-vuotias. Puolisollani (60+) on oma kaveriporukkansa, josta osan hän on tuntenut jo 50 vuotta. En tiedä, ovatko siihen kuuluvat naiset hänen eksiään vai vain kavereitaan, eikä ole tullut mieleenkään sitä kysyä saati kieltää häntä naispuolisia kavereita tapaamasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme