Oletko mustasukkainen puolisosi existä? Oletko tutkinut heitä esim. somessa?
Kommentit (71)
Saadaanko aloittajalta mitään lisää vai heittikö vaan tämän kysymyksen? Mitä mielessäsi tämän keskustelun jälkeen?
En oo tutkinut puolison exiä netistä, mutta omiani oon!
En existä, mutta niistä muista naisista joita tykkäilee. Ja sain kiinni tapaamisen sopimisesta.
Kyllä, koska itselläni ei ole exiä ja olen kateellinen kun toinen on kokenut vaikka mitä monen tyypin kanssa.
Mun mieheni ei ole somessa. Mutta viime kesänä olin paljussa sen eksän kanssa, jota en ollut vielä tavannut.
Olen ollut mustasukkainen menneisyydestä. Mut en oo stalkannut. Epämukava olo kyllä tuli siitä kun yksi miesystävä tykkäsi höpöttää omasta exästään (tyyliin mistä on kotoisin, mitä koulua kävi, mitä harrasti ja nimen toki ja jotain muuta turhaa selitti siitä exästään) ja sitten tuo ex tuli mulle Facebookissa kaveriehdotuksiin, ja tiesin siitä kun mies oli kertonut hänestä paljon. Lähinnä alkoi ärsyttää se mies kun piti siitä exästä hölistä ja sitten oli pakko stalkata. :D Omiin periaatteisiin kuuluu että exät on exiä eikä heistä tarvitse uudessa suhteessa juuri puhua.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jo mies tapaa exää säännöllisesti osana kaveriporukkaa?
Sille laitetaan loppu.
En tiedä puolisoni eksistä muuta kuin hänen edesmenneen aviopuolisonsa. Ymmärrettävistä syistä hän ei ole somessa. Muista eksistä en ole koskaan edes kysellyt.
Tarkoitat varmaan, että olenko mustasukkainen puolisoni exille. En ole. Useimmista existä en tiedä edes nimeä. Yhden nimen tiedän, mutta puolisoni puhuu hänestä niin halveksivaan sävyyn, että tuskinpa on rakastunut enää.
Enemmän olen hämmästynyt siitä, että miehelläni ei kuulemma ole lainkaan ex-kumppaneita mutta kavereina ja ystävinä hänellä on sekä naisia että miehiä. Minun on erittäin vaikea tajuta, että hänellä ei olisi ollut ketään ennen minua. Mies kuitenkin jo yli 40 vuotias (oli jo silloin kun tavattiin) ja monella tavoin todella hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Entäs exien nyxät?? Tai nyxien exien nyxät?? On tää someaika jumankauta aivovammaista.
Eksäni nyksä on minun FB-kontaktini. Tapasimme minun ja eksän lapsen häissä ja meillä sujui heti juttu, on samoja kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia (voihan sen eksänikin laskea kiinnostuksen kohteeksi, mutta sitä hän ei kyllä enää minulle ole :-D)
Olin myös jo kauan sitten toisen silloisen miesystäväni kanssa hänen eksänsä ja eksän nyksän kanssa eksän mökillä ja käytiin nelisin esimerkiksi katsomassa heidän poikansa jalkapallo-otteluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille laitetaan loppu.
Ei taitaisi kovin moni aikuinen ihminen suostua tuollaisiin ehtoihin.
Alkuun kävin katsomassa muutaman merkittävän eksän. En ole mustasukkainen enää yhtään, on osoittautunut luotettavaksi
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se kiinnostaa minkälaiset tyypit on saaneet miehen puntin tutisemaan aiemmin. Olen katsonut facebookit päällisin puolin, ja ei kyllä herännyt mustasukkaisuus yhtään. Lähinnä kummastus :D
Eiköhän nuo sen eksät kummastele sunkin profiilias 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille laitetaan loppu.
Aikuiset ihmiset eivät hengaile kaveriporukoissa vaan keskittyvät töihin ja perheeseen. Ymmärrät tämän sitten vanhempana.
Miehellä kaksi exää pitkäaikaisista suhteista. Ei taida kumpikaan olla somessa eikä mies kyllä huolisi kumpaakaan kaveriksi Facessa. Varsinkaan ensimmäistä vaimoa.
Heh, se olisikin erikoinen tilanne, jos olisi mustasukkainen puolison eksistä eikä puolisosta.
Olen köyräissyt työkaveriani ennen kuin tapasin nykyisen vaimoni. Sen olen elämässä oppinut, että työt jatkuu ja tätä ei ole vaimolle kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille laitetaan loppu.
Aikuiset ihmiset eivät hengaile kaveriporukoissa vaan keskittyvät töihin ja perheeseen. Ymmärrät tämän sitten vanhempana.
Kuinka paljon vanhempana? Olen nyt 59-vuotias. Puolisollani (60+) on oma kaveriporukkansa, josta osan hän on tuntenut jo 50 vuotta. En tiedä, ovatko siihen kuuluvat naiset hänen eksiään vai vain kavereitaan, eikä ole tullut mieleenkään sitä kysyä saati kieltää häntä naispuolisia kavereita tapaamasta.
Mun yhden poikaystävän tuleva vaimo oli ollut tosi mustasukkainen. Ja syystäkin. Mies oli vuosia sitä mieltä että olin hänen suuri rakkautensa. Harmitti naisen puolesta. Kyllä kannattaa surra surut pois ennenkuin siirtyy eteenpäin. Ja jos ei jaksa tukea mustasukkaista puolisoa hänen peloissaan niin eipä se suhde tule kyllä kestämään. Väkivaltaisuus on tietty asia erikseen.