Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hemmetti siinä on, että niitä itsepalvelukassoja ei vain voi käyttää?!? Onko kiva tehdä ruuhkaa turhaan?

Vierailija
04.05.2022 |

Katselen ihmisten ostoksia - maksavat kortilla eikä ainuttakaan punaisen lapun tuotetta! Ihan hyvin voisivat mennä itsepalvelukassalle. Mutta kun ei! Mieluummin tehdään ruuhkaa, kymmenien ihmisten jonoja ja viedään aikaa niiltä, joilla on tarjoustuotteita tai käteismaksu.

Mikä teitä vaivaa?

Tuntuuko sinulta hauskalta luoda turhaa ruuhkaa ja vaikeuttaa muiden elämistä?

Kommentit (154)

Vierailija
121/154 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa asiansa sössiä, jos pitää jotain ale-känttyjä ostaa....

Anna kun arvaan: töissä ei tule juuri käytyä.

Vierailija
122/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalappusten ostajalla on aikaa jonottaa. Ei se jonoaika missään tunnu kun oot siellä jo tunteja ennen hamsteasmassa lapputuotteita kärryysi.

Vilkaise seuraavalla kerralla takana jonottavan kärryyn tai koriin. Jos ei näy punalaputettuja tuotteita, niin voit päästää hänet kohteliaasti ohitsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän itsepalvelukassaa aina. Meidän kaupassa siinä on myyjä seisomassa vieressä joten alkoholiakin voi ostaa. Röökiä en polta ja veikkauksen hoidan netissä. Voisinkin kysyä kuka vielä vie veikkauksen kuponkeja kauppaan/ kiskalle? Nämä samat jotka jonottavat normikassalla ja maksavat vielä käteisellä....

Nostan rahat seinästä ja maksan käteisellä. Se on tuskallinen sellainen pankkiote missä näkyy joka ikinen kioskikäynti ja kauppaostos, vaikka tahtoisin nähdä vain maksetut laskut. Niissäkin on tekemistä, kun niitä listoja kyntää. Lisäksi nostaessani rahat näppiin, tiedän siitä, paljonko on rahaa lompakossa, että paljonko sitä on mennyt ja paljonko käytössä, käymättä jostain tililtä tarkistamassa.

Miten toisten ihmisten jonotus voi ärsyttää ketään? Aloittajaakin ärsyttää muiden jonotus palvelukassalle, vaikka hän itsekin jonottaa sinne. Ilmeisesti muut eivät saisi, että hän pääsisi aina jonottamatta joka paikkaan. Ei niitä palvelukassoja kuitenkaan vain häntä varten pidettäisi. 

Vierailija
124/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mainitsit.

Vierailija
125/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen pikakassalle aina jos mulla ei oo punalappuisia, mutta yleensä niitä on. Käyn töissä ja maksan itse ruokani kiitos kysymästä, mutta ostan aina punalappuisia jos löydän jotain kiinnostavaa. Esim valmissalaatteja ja vege-eineksiä.

Vierailija
126/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsepalvelukassalla voi tyylikkäästi harmaantunut varakas setämies katseella mitata ja kommentoida kassaneidin ryntäitä.

Vierailija
127/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisin kassan työt ilmaiseksi?

Vierailija
128/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Ap:n pitäisi olla iloinen ettei hänen tarvitse koskaan jonottaa rakastamalleen itsepalvelukassalle.

Vierailija
129/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassojen käyttäminen on työttömyyden tukemista!

Itse en ainakaan halua tukea työttömyyttä!

Vierailija
130/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelukassat vievät töitä ihmisiltä. Minulle ei makseta siitä, että teen kassahenkilön työt. Siinäpä kaksi pääsyytä, tuollaisten kitisijöiden kiukku on vielä mukava bonus.

Itse käytän mahdollisimman usein, sillä mulle ei makseta siitä, että seison jonossa odottamassa vuoroani.

Vierailija
131/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan kysyttiin jo, mutta kysyn silti:

Mikset itse käytä itsepalvelukassaa?

Vierailija
132/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt jo kaksi vuotta pääasiassa keräys- ja kuljetuspalveluita.

Todella halpa tapa ostaa itselleen lisää vapaa-aikaa ja työllistää myyjiä ja kuljettajia koneiden sijaan.

Vierailija
133/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönsit juuri olevasi itse se palvelukassaa virlä käyttävä kun noi harmittaa, ETTEI NE MUUT voi käyttää itsepalvelukassaa. Herra/Rouva on hyvä ja menee itse maksamaan ostonsensa siihen.

Vierailija
134/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä voi käyttää jos ostaa kaljaa, tupakkaa, maksaa pullokuiteilla tai käteisellä, ei voi lotota..

Jos ne oikeasti korvaisi ihmisen muutenkin kuin jotain maitoa kortilla ostaessa, ihmiset myös käyttäisi niitä enempi.

Vierailija
135/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen itsepalvelukassan jos olen lasten kanssa liikkeellä. He tottuneesti hoitavat homman (ovat tarkkoja että kaikki menevät läpi) ja mulle jää maksupuoli sekä pakkaus.

Jos olen yksi liikkeellä en jaksa nähdä sitä vaivaa vaan valitsen normikassan jossa ammattilainen hoitaa piippaukset.

Paitsi saatan itse valita ipkassan siinä tilanteessa, että mulla superkiire ja on max alle 5 tuotetta ja normikassalle on hävyttömät jonot.

Vierailija
136/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kivalta! Tässä perslandiassa ainoa tarkoitus on tehdä mahdollisimman paljon haittaa ja kiusaa muille, olen saanut siitä itsekin osani, joten osallistun talkoisiin ja annan takaisin muun muassa tällä tavalla. Osaan kyllä järjestää myös muunlaista kurjaa ja ikävää, ja sitä myös järjestän. Naatitaan!

Vierailija
137/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene vaikka joskus voisinkin. Käyntini jälkeen tulisit kertomaan tänne palstalle että joku täti-ihminen yritti ostaa pari ostosta itsepalvelukassalla ja sai koko systeemin jumiin ja sen seurauksena kaupasta menivät sähkötkin. Olen joissakin asioissa kävelevä katastrofi, joten mieluummin maksan ostokseni ihan siinä palvelukassalla.

N46

Vierailija
138/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä voi käyttää jos ostaa kaljaa, tupakkaa, maksaa pullokuiteilla tai käteisellä, ei voi lotota..

Jos ne oikeasti korvaisi ihmisen muutenkin kuin jotain maitoa kortilla ostaessa, ihmiset myös käyttäisi niitä enempi.

S-ryhmässä ei alkoholia mutta pullokuitteja kyllä voi. K-kaupoissa kaljaa saa kyllä ostettua ja kone pyytää aina myyjän paikalle kuittaamaan että ikävaatimus täyttyy.

Vierailija
139/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paljon ostoksia, niin siinä ihmisen hoitamalla kassalla on tavaroille enemmän tilaa. Itsepalvelukassoilla on ahtaat paikat tavararöykkiöille.

Voivat pelätä että se itsepalvelukassa jotenkin jumittuu just kun he ovat siinä tavaroitaan koneelle luettamassa....

Jospa heillä on jotain kuponkituotteita, niitä s-ryhmän pöljiä tarjoustuotteita, joita ei voi ostaa itsepalvelukassalla. Jos yrittää ostaa (normaalihinnalla tietenkin), niin kone tilttaa...

Vierailija
140/154 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on paljon ostoksia, niin siinä ihmisen hoitamalla kassalla on tavaroille enemmän tilaa. Itsepalvelukassoilla on ahtaat paikat tavararöykkiöille.

Voivat pelätä että se itsepalvelukassa jotenkin jumittuu just kun he ovat siinä tavaroitaan koneelle luettamassa....

Jospa heillä on jotain kuponkituotteita, niitä s-ryhmän pöljiä tarjoustuotteita, joita ei voi ostaa itsepalvelukassalla. Jos yrittää ostaa (normaalihinnalla tietenkin), niin kone tilttaa...

Ongelmatilanne tulee siitäkin, kun ja jos jonkin punnittavan tuotteen viivakoodilappu on jotenkin rutussa... Sitten tarvitaan myyjää naputtelemaan tuotekoodit kassaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi