Mitä te teitte 18-vuotiaana?
Kommentit (19)
olin töissä puutarhalla sormet mullassa ja paita märkänä vuotavista kasteluletkuista
Seurustelin silloisen poikaystäväni. tulevan aviomieheni (nyt puolitoista vuotta ex) kanssa ja kävin lukiota. Baareissakin käytiin välillä.
Kävin pörssiyhtiöiden yhtiökokouksissa jo yli 6v kokemuksella. Ja ihan yksin olin skidinäki käyny.
Seurustelin nykyisin mieheni kanssa viidettä vuotta, muutettiin omaan kotiin, luin pääsykokeisiin ja kävin töissä samalla.
Kävin lukiota, valmistauduin lähtemään armeijaan lukion jälkeen ja pohdin päivittäin, mitä haluaisin tehdä armeijan jälkeen.
Kirjoitin ylioppilaaksi, harrastin tavoitteellisesti ja tein muutakin. Ai niin, pyrin ja pääsin yliopistoon.
Luin kirjoituksiin, kirjoitin ylioppilaaksi, luin pääsykokeisiin, pääsin yliopistoon, muutin omilleni kauas kotoa ja aloitin opinnot. En ehtinyt hirveästi pitää hauskaa tuona vuonna, kun piti niin paljon lukea. Mutta tuota seuraavat vuodet olivat hauskaa aikaa.
Kävin lukiota, tein ilta-ja viikonlopputöitä, hengailin kavereiden kanssa, matkustin ja biletin, kivaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Luin kirjoituksiin, kirjoitin ylioppilaaksi, luin pääsykokeisiin, pääsin yliopistoon, muutin omilleni kauas kotoa ja aloitin opinnot. En ehtinyt hirveästi pitää hauskaa tuona vuonna, kun piti niin paljon lukea. Mutta tuota seuraavat vuodet olivat hauskaa aikaa.
Niinpä, noinhan sen kuuluu mennäkin. Mikä tulee olemaan kultamekkotyypin tulevaisuus?
Ryyppäsin viikonloput enkä miettinyt tulevaisuutta
Valmistuin koulusta, ajoin ajokortin, sain auton, pääsin töihin. Vapaalla ajeltiin kavereiden kanssa kylillä tai käytiin viikonloppuna baareissa. Good times....
N45
Kävin lukiota, pidin huolta kodista, kävin luokan kotibileissä (kaikki eivät olleet täysi-ikäisiä, kuten minä, alkuvuodesta syntynyt), ajoin ajokortin.
Kävin lukiota ja lomat kävin töissä ja reissasin. Silloin oli vielä inter-railaaminen halpaa.
Tämä esimerkkitapaus on yksi surullisimmista vähään aikaan. Ikävä kyllä oiva kuvaus nykynuoren maailmankuvasta, vain potenssiin kaksi. Voi kun joku/jokin saisi järkiinsä.
Kirjoitin ylioppilaaksi ja menin töihin. Toki juhlitiinkin kavereiden kanssa, mutta ihan omanikäisten ei minkään setien hotellihuoneissa.
Ajoin ajokortin, muutin omilleni ja tein päivät töitä vaatekaupassa, illat siivosin. Viikonloput biletin.
Ostin runsaasti olutta. Se oli mukavaa.