Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta on tulossa hapan ja kiukkuinen mummo vähän yli 40-vuotiaana. Miten voin estää sen?

Vierailija
04.05.2022 |

Näin on. Olen itse tietoinen siitä, että hermostun ja suutun tosi nopeasti; olen aina ollut sellainen, mutta en kestä sitä enää ja se hävettää minua. Inhoan melkein kaikkia ihmisiä ja olen puoliksi tahtomattani katkaissut välit oikeastaan kaikkiin tuttuihin olemalla vastaamatta viesteihin yms. Inhoan myös itseäni siitä syystä. Näen kaikessa ja kaikissa vikoja. Ainoat, joiden kanssa siedän olla, ovat omat lapseni ja mies sekä omat vanhempani.

Yritän olla valittamatta kaikesta miehelle koko ajan, mutta sisällä kiehuu. Tämä ei ole tervettä eikä terveellistä, mutta miten ihmeessä pääsen tästä eroon? Haluaisin olla aurinkoinen, iloinen ja hyvää seuraa. V*tuttaa olla v*ttumainen, eikä tämä näköjään iän karttuessa ainakaan parempaan suuntaan mene.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki rakastaja. Tai kaksi, niin olisi vähän enemmän jännitystä ja elämää.

Vierailija
42/48 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynofiilusta alapäähän ja vitaeprota yläpäähän, tarpeen tullen voi vaihtaa paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tulossa omaksi itseksesi jos olet ollut kadoksissa itseltäsi.  Mikä oli mielipuuhasi ennen aikuistyötäsi ja jota et voinut siinä toteuttaa?  Saa olla ärtynyt mutta syyn selvittäminen voisi auttaa.

Vierailija
44/48 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudi isoäidiksi. Oikeat mummut, mummit, mummot ovat aina lempeitä ja lämmin sydämisiä.

Vierailija
45/48 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mummo ja vanhakin jo 66 v, ja nautin kirjoitella ja jankata kaikenlaisissa ketjuissa facessa, itseä hävettää mutta en saa pidäteltyä. Olen hyvä sanomaan ja monella tapaa älykäs, mutta en tajua mistä tämä älytön tarve inttää on tullut. Oikeasti olen lempeä ja käyttäydyn aina fiksusti.

😅

Mikä minua vaivaa? Olen masentunut, johtuneeko siitä?

Vierailija
46/48 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkiudi isoäidiksi. Oikeat mummut, mummit, mummot ovat aina lempeitä ja lämmin sydämisiä.

Jaa, enpä ole huomannut, että noin olisi.

Vierailija
47/48 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, tunnistan aloituksesta itseni.

Kestovatutus iskemässä täälläkin suunnalla ja iän perusteella hormonit asialla. Olenkin suuntaamassa gynekologin juttusille, kunhan löydän uudelta kotipaikkakunnalta sopivan ajan.

Omalla kohdallani puran kiukkuani liikuntaan, joka auttaakin jonkin aikaa. Ajattelin, että ryhdyn purkamaan kiukkuani kirjoittamiseen, jota on joskus minulle suositeltu. Eli sen sijaan, että sanoisin asiat ääneen, kirjoitan ne ja sitten poistan ne tekstit. 

Olit pohtinut maalaamista ja muuta taiteellista. Suosittelen lämpimästi testaamaan, jos saisitkin purettua edes osan ketutuksesta sillä tavoin. 

Paljon tsemppiä. =)

Vierailija
48/48 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisin vastaus on ilmeinen, mutta kielletty sanoa.