Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on kiero kuin korkkiruuvi?

Vierailija
04.05.2022 |

Välillä kuulee tämän lauseen, mutta koskaan en esimerkkiä ole kuullut millainen korkkiruuvi ihminen on. Voisitteko valaista minua esimerkeillä, miten tämä ilmenee?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee niin paljon kuin sielu sietää, ja keksii mitä ihmeellisimpiä juonia, että varmasti saa haluamansa.

Tunnen erään ihmisen, joka on niin kiero ettei edes korkkiruuvi pärjää kuvaamaan sitä, minkälainen tämä henkilö on.

En kyllä ole ollut vuosiin tekemisissä, ja ihan syystä.

Vierailija
22/42 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen jolle pipokin pitää ruuvata päähän kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää luikerrella toisen ihmisen yksityiselämään tai työhön hyötyäkseen itse.

Vierailija
24/42 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslainen.

Vierailija
25/42 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki venäläiset.

Vierailija
26/42 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuskit ovat todella kieroja

Vierailija
27/42 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisen kynsissä tällä hetkellä. Kauhea ihminen.

Vierailija
28/42 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K*settaa sen mikä vaan ehtii, mitään ei myönnä, selän takana harrastaa kuitenkin toista, syyllistää AINA muita...

T. Minulla on tälläinen sukulainen, jota en edes toivoisi edes kiusaajallenikaan.

Vierailija
29/42 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen

Vierailija
30/42 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita vääristelevä, pahantahtoinen henkilö, joka on valmis näkemään paljonkin vaivaa saadakseen pahaa aikaan toiselle henkilölle, jos muu ei auta, keksii tarinoita ja valehtelee. Tällaiselle on kertynyt paljon vihamiehiä, eikä itse oikein ymmärrä, että on aiheuttanut itselleen mainehaitan, koska on niin omahyväinen. Ketjussa onbaiemmun mainittu sosiaali- ja terveydenhuoltoalan edystaja tyyppiesimerkkinä, mutta lisäksi näitä perseenreikiä on yleisemminkin kuntien ja valtionhallinnossa toteuttamassa mielivaltaista byrokratiaansa säädöksistä ja ohjeista piittaamatta.

Vierailija
31/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka levittää vääriä juoruja, valehtelee päin naamaa, eikä myönnä virheitään, syyllistää muita.

Miehen suvussa näitä on melkein kaikki. Siis todella kieroja ja härskejä toimissaan jopa varkaita.

Vierailija
32/42 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero? No esittää muuta mitä on. Ystävää, kaveria, puolisoa mitä vain, ja takanapäin puuhaa muuta.

Työyhteisössä yrittää aiheuttaa kiusaamista ja syrjimistä, panttaa tietoa, juoruilee yksityisasioita.

Jo perheissä voi oppia erilaiset roolit, joiden kautta oppii miten syrjiä ja murskata muita. Joku on ahkera, joku diplomaatti .. vaikka ei olisikaan.

Ominaisuus voi olla myös päälleliimattu, valittu tapa esim menestyä kyynärpäätaktiikalla. Narsistinen käsitys elämästä jonain pelinä tms.

Vierailija
33/42 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peilistä! Siellä se on.

Vierailija
34/42 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on pari kierrettä kiero kun valehteli äänestäjilleen.... Menin saatana halpaan..

Vierailija
35/42 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kiero, että pipokin pitää ruuvata päähän.

Vierailija
36/42 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen olevani tavallaan tuollainen, koska minulla on voimakas miellyttämisenhalu. Olen kaikille mielin kielin, olin mitä mieltä tahansa.

Vierailija
37/42 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra on pari kierrettä kiero kun valehteli äänestäjilleen.... Menin saatana halpaan..

Valehteli mitä?

Vierailija
38/42 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra, akateeminen patologinen valehtelija.

T, ex-äänestäjä

Vierailija
39/42 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteli mitä?

Pienituloisilta ei leikata, kun se ei meille nyt vaan käy.

Riikka Purra, patologinen valehtelija.

Vierailija
40/42 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa kieroilla koska minulta puuttuu kyky nähdä se että mitä seurauksia joku tekoni aiheuttaa. Tietysti isoista asioista ymmärrän seuraukset mutta en osaa hienosäätöä tyyliin vaikka shakkipeli, eli en näe mitä nappulaa kannattaisi siirtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi