Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko palveluja itseäsi alemmin koulutetulta?

Vierailija
04.05.2022 |

Tuli mieleen yhdestä kommentista täällä. Minusta ihan hyvä näkökulma.

Kommentit (8)

1/8 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ?

Vierailija
2/8 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Minulla ei ole putkimiehen, sähköasentajan, kampaajan tai jalkahoitajan osaamista tai koulutusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kuten myös "ylemmin" koulutetuilta. Kaikkea ammattiosaamista ei itseltäni löydy, ei tarvittavia työkaluja eikä kyllää aikaakaan tehdä kaikkea itse.

Vierailija
4/8 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näkökulma... eipä ole. Moni ostaa esim siivouspalveluita. Haukuttu ala mutta ilman siivoojia maailma hukkuisi roskaan ja pöpöihin. Palkkaus kuntoon.

Vierailija
5/8 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostaa palveluja, niin eihän sitä toisen koulutustaustaa voi tietää. jollain siivoojalla voi olla jonkin tohtorin arvo, mutta ei ole saanut koulutustaan vastaavaa työtä ja joutuu siivoamaan.

Vierailija
6/8 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Onko tämä joku alemman koulutustason juttu? Tohtorihan ei voisi sitten ostaa oikein mitään. Entä välillisesti, voiko maksaa vastiketta koska isännöitsijä tai remonttireiska voi olla alemmin koulutettu?

Vierailija
7/8 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus.

Markkinatalous ei arvota koulutuksen mukaan!

Vierailija
8/8 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Arvostan kaikkia ammatteja. Eiköhän jokaisen taloyhtiö osta mm. jätteiden vienti palveluja. Vai vietkö ap itse jätteet kaatopaikalle? Koulutus ei todellakaan kerro älykkyydestä.