Ostaisitko palveluja itseäsi alemmin koulutetulta?
Tuli mieleen yhdestä kommentista täällä. Minusta ihan hyvä näkökulma.
Kommentit (8)
Tottakai. Minulla ei ole putkimiehen, sähköasentajan, kampaajan tai jalkahoitajan osaamista tai koulutusta
Kyllä, kuten myös "ylemmin" koulutetuilta. Kaikkea ammattiosaamista ei itseltäni löydy, ei tarvittavia työkaluja eikä kyllää aikaakaan tehdä kaikkea itse.
Hyvä näkökulma... eipä ole. Moni ostaa esim siivouspalveluita. Haukuttu ala mutta ilman siivoojia maailma hukkuisi roskaan ja pöpöihin. Palkkaus kuntoon.
kun ostaa palveluja, niin eihän sitä toisen koulutustaustaa voi tietää. jollain siivoojalla voi olla jonkin tohtorin arvo, mutta ei ole saanut koulutustaan vastaavaa työtä ja joutuu siivoamaan.
Mitä ihmettä? Onko tämä joku alemman koulutustason juttu? Tohtorihan ei voisi sitten ostaa oikein mitään. Entä välillisesti, voiko maksaa vastiketta koska isännöitsijä tai remonttireiska voi olla alemmin koulutettu?
Tietysti. Arvostan kaikkia ammatteja. Eiköhän jokaisen taloyhtiö osta mm. jätteiden vienti palveluja. Vai vietkö ap itse jätteet kaatopaikalle? Koulutus ei todellakaan kerro älykkyydestä.
Miksi ei ?