Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätin taaperon...

Vierailija
09.10.2006 |

Minulla oli erään elokuvan taustamusiikki kotona pyörimässä. Menin käymään vessassa ja kun tulin takaisin, yllätin 2,5-vuotiaan poikani tanssimasta silmät kiinni kädet pään päällä musiikin tahdissa. Voi että oli söpöä! Poika pyöri ja nautti aivan kamalasti selvästikin. Mieskin tuli katsomaan ja sitten vasta taapero tajusi, että hänellähän on yleisöä ja nolostui, vaikka kovasti kannustimme.

Voi että ne ovat ihania tuossa iässä. Ja voi että kun tuo luonteenlaatu säilyisi ikuisesti!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sankari on ollut aina kova poika laulamaan ja tanssimaan ja on nyt kolmevuotiaana ihan onnessaan, kun pääseen kerran viikossa tanssileikki-tunnille. Ei paljon haittaa, että on ryhmän ainoa uros :)

Vierailija
2/2 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani kysyi viikonloppuna: " äiti saanko tulla selkärepuksi?" . Tarkoitti tietenkin saako tulla reppuselkään, mutta fiksuna ajatteli että selkäreppu olisi paremmin kuvaavaa. Ikää 2,5v.

On muuten sanoinkuvaamattoman ihanaa, kun se 2,5v joskus ensin kiukuteltuaan tuleekin katuvana äidin luokse, sanoo: " äiti, minä rakastan sinua, minä olen taas kiltti tyttö" ja antaa ison suukon+halin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi