Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KOTILOT*** vk 41

09.10.2006 |

Heippa kaikille kotiloille ja uusille tervetuloa mukaan!!!

Tänne ei mitään ihmeellistä kuulu, viikkoja kasassa tällä hetkellä 15+4 ja kauhean nopeasti aika on kulunut, juurihan vasta plussasin:-)

Olo alkaa olla jo suht normaali, ei juurikaan enää pahoinvointia eikä edes sitä kauheaa kokoaikaista nälän tunnetta, joka on vaivannut koko alkuraskauden.

Ilma alkaa olla jo melko syksyinen, vaikkakin vielä on aika lämmin ulkona. Lehdet ovat alkaneet pudota puista ja viikonloppuna saikin vähän hyötyliikuntaa niitä haravoidessa.

Kuopuksen 3-vuotissynttärit (26.10) lähestyy ja kävinkin jo hänelle viime viikolla ostamassa ison kauko-ohjattavan pajeron lahjaksi, mahtaa poika olla tyytyväinen. On nimittäin kuolannut naapurin pojan samanlaista tässä jo jonkin aikaa. Meillä on pihalla ja kadulla hyvä ajella niillä.

Eipä kai tässä muuta tällä kertaa kuin kirjoitelkaahan kuulumisia!!!

LapaLepa rv 15+4

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi mammutti80! Kovasti voimia seuraavan ultran odotteluun! Epätietoisuus on pahinta. Toisaalta, jos siellä sydämessä on jotain häikkää, hyvä että selviää nyt ja asia saadaan varmasti korjattua vauvan synnyttyä! Nykylääketiede tekee ihmeitä! Ja jos asia kovasti huolettaa, suosittelen 4D ultraa.

PP: Mulla tämä kuvotus alkoi varsinaisesti viikolla 6-7, oli pahimmillaan viikoilla 9-10 ja jatkuu siis edelleen. Pakko syödä jatkuvasti, muuten olo on tosi huono ja alkaa huimaamaan. Ei tällaistä vaan ennen ole ollut! Johtuneekohan osaltaan siitä, että kiitos kuopuksen, yöt on vielä aika huonoja.. Ja mulla on/on ollut sama th koko ajan. Hoitaa siis lapset & raskaudet. Mielestäni tosi toimivaa ja mäkin sain kätevästi yhdistettyä kuopuksen 1 v neuvolan oman ekan neuvolan. Seuraava ja toinen käynti onkin vasta 3 viikon päästä rv 16.

P-L 13+0

Vierailija
22/54 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa uudet myös puolestani!

P-L

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammutille tsemppiä... Voi vitsi, nyt hävettää... Mä se vaan vouhotan jostain sukupuolen selvittämisestä ultrassa, vaikka pääasiahan se on että vauvalla olis kaikki hyvin, oli se sitten tyttö taikka poika. Alkoi itseäänkin vähän pelottaa toi rakenneultraan meno, kun eihän siitä tosiaan koskaan tiedä mitä sieltä löytyy...

PikkuPilulle onnittelut plussasta! Oon kans välillä seuraillut sunkin kuulumisia tuolla kuumeilijoitten puolella, kiva kun pääsit vihdoin tänne!

Mulle ei kuulu oikein mitään uutta. Vähän on vielä huono olo, ajoittain parempi ja väliin taas huonompi. Maha on kyl kauhee tynnyri, näytän siltä kuin olisin jo noin seitsemännellä kuulla, kun maha alkaa heti tissien alta... Mut sepä onkin vaan läskiä/turvotusta mitä lie... Hirveetä! Taidan olla aika hyökkäysvaunu tässä lopputalvesta :( Mulla on kyl aina ollut aika muhkea toi vauvamaha, mut kyllä nyt taitaa tulla oikein ennätys, heh heh.

Mutta nyt taas ruuanlaittoon!

Luna ja Nuppuliini rv 15+5

Vierailija
24/54 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan ensin iso halaus Mammutille ja jaksuja toisen ultran odottamiseen. Kysyy voimia, mutta koetetaan ajatella kyseessä olleen väärä hälytys ja asiat kääntyvät parhain päin.

PikkuPilulle onnittelu plussasta ja tervetuloa tälle puolelle mahaa kasvattamaan.

Jees, eli käytiin sitten eilen siellä rakenneuä:ssä ja oikein näytti mukavalta. Kaikki oli siis ok, mistä olemme tietysti koko perheen voimalla onnellisia. Tosin eihän se ultrakaan 100%:nen ole, mutta kummaa varmuutta se silti antaa. On se vaan jännä miten siitä kuvasta ja pienestä ihmisenalusta voi nähdä niin yksityiskohtasia juttuja, esim. että sydämestä lähtee isot verisuonet oikeista kohista ja oikeessa järjestyksessä. Niistä me ei miehen kanssa saatu mitään selvää, mutta pääasia että se lekuri sai. Vauveliinin koko vastas viikkoja ja painoarvioksi tuli huimat 266g. Joo, ja istukka on etuseinämässä eli siitä siis johtuu liikkeiden vaimea tuntuminen. Ja varmaan myös se alkuraskauden säikähdys, kun syd.äänet ei neuvolassa kuuluneetkaan. Aiemmilla kerroille istukka on ollut takaseinässä. Että semmosta. Menen sinne ä-polille vielä 7.11. keskustelemaan kätilön kanssa ja rv 36 on synnytystapa-arvio. Aiemmat synnytykset vähän poikenneet totutusta, siksi pääsin ä-polille.

Että semmonen selostus, onni ja ilo kyhertelee kyllä tuolla sydänalassa nyt entistä enempi.

Rouvar Rv 19+2

ps. sukupuolta ei saatu selvitettyä vaikka lääkäri kauan sitä yritti tarkastella. Oli pienen peppu niin epäsuotuisassa asennossa ettemme nähneet kunnolla. Ja käytössä ei ollut sitä 3/4D-laitetta.

Vierailija
25/54 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mitään uusia kuulumisia olekaan, joten lyhyestä virsi kaunis.

Vierailija
26/54 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas päästy pahimman järkytyksen yli..

Multa on mennyt varmaan paljon muitten kuulumisia ja uutisia ohi, kun oon joutunut rypömään tässä epävarmuuden suossa vähän väliä, mutta jos oikein tulkitsin niin Pikkupilu on saanut Plussan! Paljon onnea ja tervetuloa odotuspuolelle!!

Luna: Turha hävetä sitä sukupuolen selvittämis-juttua~ ei sitä osaa, eikä kannatakkaan ajatella negatiivisia juttuja jos niitä ei raskaudessa ole!

Ihan samalla lailla minä mietiskelin vähän " turhanpäiväisiä" juttuja alkuun, ennen kun nämä huolet ja murheet astuivat kuvaan...

Tietysti saa olla onnellinen siitä jos raskaudessa ei suurempia huolia ole!

Rouvarille onnea hyvistä ultra-kuulumisista!

Minä näin meidän pojan " pallerot" aika selvästi, kun ultrattiin virtsarakkoa..tosin osasin niitä sieltä katsellakin = )

Eipä tässä kummempia

mammutti ja Vilppu rv 21+5

Vierailija
27/54 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään OMAa NAPAa:

sattuu tonne vas. puolelle... välillä tosi pahasti! Pelko hiipiii tosi pahasti puseroon koko ajan enemmän ja enemmän=( Kun vaan pääsis siihen ultraan.. Ajattelin jo et soitan neuvolaan ja valitan tosta kivusta ja pelosta jos päästäis mut varmistaan elämän.. yks km takana niin ei hirveesti kiinnostais kokea sitä kaikkee uudestaan..=(

vuotoja ei oo...

ajatukset ei pyöri minkään muun ympärillä...

ihan varma kun yrittämällä yritetty lapsi niin km eessä=(

mani rv 7+6

Vierailija
28/54 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mani nyt vielä luovuta, kaikki on varmasti hyvin! Voithan yrittää saada neuvolasta ajan kunnalliseen ultraan tai sitten mennä yksityiselle jos asia kovin vaivaa mieltä! Mut kyllä alkuraskauteen saattaa liittyä joitain kipuja, ja ne on ihan normaaleja! *voima hali*

Mammutti: kiitos onnittelusta! Toivotaan, että teillä kaikki kuitenkin hyvin vaikka säikähditkin kovin!

Mä oon jo tätä raskautta yrittäessä päättänyt, että mennään 4d-ultraan sitten paremmilla viikoilla :) Meitäkin kiinnostaa miehen kanssa tietää vaavin sukupuoli aiemmin, ja kerran elämässä täytyy ainakin saada toi ultra kokea! ;) Mutta kolmas raskaus myös jännittää eniten, ja vauvan terveyskin mietittyttää, kun on jo kaksi ihanaa tervettä tyttöä (03/03 ja 10/05). Toivottavasti tämäkin vaavi on terve! :)

Meillä siis yllättäen toivotaan poikaa ;) Mies on myöntänyt, että olisi ehkä hieman pettynyt jos tulisi tyttö, mutta kyllä meille on kolmas tyttökin yhtä tervetullut! :) Tätä vauvaa onkin eniten tehty! Vaikka siihen menikin vain 3kk. Lopetin pillerit 10.7(en kyllä kauaa syönyt niitä) ja vahva plussa tuli 10.10 :) Haamujen haamuja jo muutama päivä aiemmin.

Meillä on noista tytöistäkin veikattu moneen kertaan raskausaikana ultrassa tyttöä, ja tyttöolo on ollutkin koko raskausajan molemmissa. Saa nähdä mites tässä! :)

PP 4+4

Vierailija
29/54 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi tänään rv tasan 16+0, miten tämä aika onkaan mennyt näin nopeasti, oikein itseäkin hirvittää ja mahakaan ei ole juuri ollenkaan kasvanut, tosin en kyllä mitään isoa mahaa kaipaakaan. Poikien hoitajakin eilen ihmetteli kun viikkoja sentään noin paljon eikä vielä lainkaan mahaa. No kerkiihän se kasvamaan vielä pitkään.

Kiva oli kuulla Lunastakin pitkästä aikaa.

Manilla varmasti kaikki hyvin, ehkä kuitenkin kannattaa mennä sinne ultraan oman mielenrauhan vuoksi, kyllä siellä jo jotain näkyy. Sydän alkaa sykkimään tasan 6 viikkoa vanhalla sikiöllä eli pitäisi näkyä.

Olin eilen hulluilla päivillä ja siellä oli ihania vauvanvaatteita edullisesti, mutta en uskantanut/voinut ostaa mitään kun kaikki oli sen värisiä, että selvästi tytölle tai pojalle.

Olen myös miettinyt tuota 4D ultraan menoa, koska tämä on varmasti viimeinen raskauteni niin olisihan se kiva tuo uusinkin tekniikka päästä kokemaan ja siellä se sukupuolikin varmistuisi ihan varmasti. No se ei ole vielä ihan ajankohtainen.

Ensin olisi se rakenneultra ja alkoi mua vielä enemmän jännittämään mitä aiemmin kun olen lukenut näitä juttuja täällä. No täytyy vaan luottaa, että kaikki on hyvin.

Ei kai tällä erää muuta kun hyvää päivänjatkoa kaikille ja tulkaahan kertomaan kuulumisia muutkin, että saadaan vähän eloa tähän kotiloiden pinoon!!!

LapaLepa rv 16+0

Vierailija
30/54 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi olla ihan omaa hermoilua ja kaikkia oireita kun pitää silmä kovana kytätä.. olishan se oman mielenrauhan kannalta kaikista paras kun marssis yksityiselle... maksaa vaan niin kamalasti...

Neuvolan mukaan tänää olis 9 täynnä, mutta oman laskun mukaan 8 viikkoa!

Ultraan olis nyt tasan 3 viikkoa aikaa vielä...

Tänään ja eilen illalla (tais siis siitä asti) on särkeny päätä.. Mulla on muutenkin auraton migreeni ja estolääkitys sun muut, mutta nyt ei vaan uskalla ottaa mitään lääkkeitä.. vaikka sais noita tavallisia kyllä syödä, mutta miks ihminen tulee niiiiiiiiiiiiiin varovaiseks kaiken kanssa kun on raskaana??

mani rv 8

Vierailija
31/54 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sitten tänään ultrassa yksityisellä. Laskettua aikaa muutti vähäsen eli 26.5 on sitten 27.5 :)

Siellä se pikkuinen oli ja sydän löi. Ja vain yksi kyydissä. Kysyin tästä järkystä turvotuksesta ja lääkäri käski käydä mittauttamassa verenpainetta useemmin neuvolassa. Seuraava käynti olis vasta 3viikon päästä, niin aiemmin pitäis käydä. Nyt RR oli 130/85, joka kyllä aika tyypillistä mulle.

Nyt täytyy ruveta siivoilemaan ja sitten kauppaan. Ja väsyttäskin ihan kiitettävästi. Flunssa tekee tuloaan nääs..

AIHA rv 7+3 (eli vähän takapakkia)

Vierailija
32/54 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää viikot nyt meneekin näin nopeesti, kohta on taas viikonloppu ja just se oli... No en valita, en! Kiva vaan, et tässä vaiheessa aika kuluu, kun sitten loppuraskaudessa sillä on tapana alkaa madella.

AIHAlla oli mukavia ultrakuulumisia, onnittelut siitä!

LapaLepalle kyssäri; onko sulla supistuksia jo? Mulla on aika usein päivän mittaan ja öisinkin, varsinkin aina kun koitan kääntyä selälle nukkumaan niin " pallo" kovettuu. Mulla on noista pojista ollut ihan samanlaista, oon kai aika supisteluherkkä... No, eipä niistä sit kuitenkaan oo mitään harmia aiheutunut koskaan, tuntuu vaan vähän ikäviltä.

Missäs muuten adalat luuraa, ei oo tainnut naisesta kuulua mitään aikoihin, vai onko multa mennyt ohi silmien..?

Eiks muuten ookin tosi ärsyttävää, kun ei voi vielä ostella oikein mitään vauvalle, kun kaikki on niin joko pojalle tai tytölle! Kävin just Kapp Ahlissa ja Lindexissä ja niissä oli ihan sikasöpöjä vauvanvaatteita, mut kun ei voi ostaa vielä mitään... Ottaa päähän.

Ens viikolla olis neuvola ja sit saan sen ultra-ajan! Kaipa sitäkin vielä kuukauden verran tarvii odotella. Oih ja voih! Taas pelottaa neuvolaankin meno, kun kaverilla kolmannessa raskaudessa ei kuulunutkaan enää sydänäänet just näillä viikoilla ja vauva olikin sit kuollut... Huh, se oli kauheeta. No, mitäpä tässä raskaana ollessa ei ehtisi pelkäämään. Toisaalta mukavaa, kun sentään tietää missä lapsi on, mutta toisaalta taas kun ei sen vointia näe niin aina saa huolehtia :)

AIHA taisi valitella flunssan tuloa ja mulla on kans vähän samaa vaivaa. Väsyttää ihan hirveesti ja on kauheen kipee olo. Mies jo on sängynpohjalla potemassa ja minä varmaan seuraan pian perässä. Just jaksoin sohvalta nousta sen verran, et sain sentään jonkun ruuan laitettua.

Luna ja Nuppuliini rv 15+6

Vierailija
33/54 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luna huhuili...Olen juu ollut hieman laiska kirjoittelemaan. Jotenkin ei harvoina vapaapäivinä viitsi avata konetta, joten on jäänyt palstailu vähän vähemmälle. Yövuoroja on hyvä hyödyntää tässä suhteessa. ;0)

Aivot käyvät sen verran tyhjäkäynnillä jo tässä vaiheessa yötä, että en yhtään enää muista mihin piti kommentoida -anteeksi vaan, mutta onnea kaikille uusille plussanneille!

Omaa napaa: vointi on normaali. Ihanaa aikaa tämä keskiraskaus. Tosin vuorotyö tietty väsyttää, mutta se kaiken tappava alku-uupumus on tiessään kuin myön etova olo. Ainoana oireena raskaudesta on kaamea närästys, ihan mitä tahansa syönkin, ja kasvava masu, joka alkaa kieltämättä olla jo aikas iso. Ei aikaisemmissa raskauksissa maha kasvanut näin nopeasti. Kohtukin on jo aika korkealla, n 3 cm navan alapuolella näin itse tunnustellen. Rakenneultra on 3.11 ja yhtä jännältä se tuntuu joka kerta. Pari kertaa olen ollut tuntevani pieniä hipaisuja kohdussa, mutta aivan varma en ole liikkeistä vielä. Tytöt (3v 4kk ja 1v 8kk) odottavat innolla vauvaa ja esikoinen aina valistaa pienempää, että " ei saa riehuu äitin sylis kun äitillä on se meidän pieni vauva masussa" .

Hyvää loppuviikkoa kaikille!

adalat, rv 16+2

Vierailija
34/54 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla Adalat susta pitkästä aikaa, mä olin kanssa jo ajatellut et ei oo kuulunut pitkään aikaan mitään ja Luna oli nopeampi ja huhuili sua. Mulla samanlainen olo kuin sulla eli mukavaa keskiraskauden aikaa paitsi maha ei ole juurikaan kasvanut, omat vaatteet vielä käytössä ym.

Luna76: Ei ole mulla vielä ollut mitään supistuksia, ei ole kyllä aikaisemmissakaan ollut vielä tähän aikaan, ehkä sitten joskus 25 viikon jälkeen ollut sellaista et jos vaikka kävelee pitkän matkan niin maha kovettu ihan kovaksi, mutta ne oli ihan kivuttomia ne.

Toivottavasti nyt saataisiin tuolta kuumepuolelta porukkaa lisää tänne kotiloihin, niin tulisi vähän enemmän vilskettä.

Eipä kai tässä tänään taas muuta, täytyy mennä syömään kun ruoka tuolla jo odottaa ja jäähtyy!

LapaLepa rv 16+1

Vierailija
35/54 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saatais nopeasti tuolta kuumepuolelta tota porukkaa tänne. Pidän peukkuja, että moni plussaa ja nopeesti!

Flunssaisena täällä notkun. Mies tuli töistä ja paineli sohvalle koisimaan (grrr) ja meitsi kun aattelin vähän oikasta itseään..

Ai niin. Aika hauska, kun tuli tänään valokuvia postissa ja yks kuva musta rv 6+. Ja mikä maha! Ihan kun ois jo rv 20! Et kivat turvotukset joo... No käyn neuvolassa 23pv ylimääräsen reissun, kun katotaan sitä verenpainetta.

Joku kyseli tuolla kuumepuolella lapsiluvusta. Me ei olla mitään päätetty vielä. Et palataan asiaan sitten 10 lapsen jälkeen... heh heh..

Vointi ollut tänään hyvä lukuunottamatta pientä kuvotusta ja tuota ärsyttävää flunssaa. Liekö rupeis pahaolo hellittämään jo nyt?? Koputan puuta.

Meillä ei mitään viikonloppusuunnitelmia ole. Mulla ois la ja su työkeikkaa, mut koetan päästä niistä eroon. Jos vaik yrittäs levätä.

Hyvät viikonloput kaikille!

AIHA Rv 7+4 (päivitettynä)

Vierailija
36/54 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!

Onpa outoa taas surffailla netissä! Pakollinen nettitauko teki kyllä hyvää, olin jo jotenkin liian koukussa tähän vempeleeseen, jos tämän seurauksena minusta tulisi " kohtuukäyttäjä" ;o)

Np-ultrakin oli ja meni -onneksi kaikki oli oikein hyvin! Harmitti kun en sitten käynyt alkuraskauden ultrassa kuten viimeksi, jännitin niin hirmuisesti, että onko kaikki OK. LA siis aikaistui, mutta on aikaistunut kahdella edelliselläkin kerralla, joten ei ollut tullut yllätyksenä. Pahoinvointia on edelleen hiukan, mutta selvästi vähemmän koko ajan. Väsymystä on, ja ekalla neuvolakäynnillä oli yllätys, että hg oli nyt parempi kuin silloin kuin aloin odottamaan esikoista. Olenkin tarkkaillut omaa ruokavaliota ja syönyt terveellisesti, joten tämä tuntui ikäänkuin palkinnolta...

Tässä nopeasti minun kuulumisia, nyt jatkan muiden kotiloiden kuulumisien lukemista! Ihanaa lukea kaikessa rauhassa =)

Terkuin Anttuli rv13+6

Vierailija
37/54 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hiljasta on, ja tälläset kun minä sitä aiheutetaan. Kun ei jaksa...Oltiin reissussa mummolassa kun mies oli työmatkalla, kuopus heittäytyi temppuilemaan öisin, näistä toipuminen vei viikon jne. Että konetta ei paljon jaksanut avata. Sitten myös tämä uskomaton uupumus, jotain käsittämätöntä (mulle, ei ollut aiemmissa raskauksissa). Aamuisin vielä jaksaa porskuttaa, mutta sitten äippä alkaa odottaa päiväunille pääsyä ja kiukuttelee sitten kun lapset eivät anna nukkua tarpeeksi kauan (n. kellon ympäri...).

Onnittelut kuitenkin uusista plussista, nimimerkkejä en nyt muista, yllätys.

MAmmutille tsemppiä noitten ultrien kanssa, ei voi muuta sanoa.

Pikkupiluko se sitä neuvola-ajan varaamista mietti. nythän on uudistettu hiukan tätä niskapoimu-ultrakäytäntöä (ainakin osassa paikkakuntia) ja se on aikasemmilla viikoilla kuin ennen ja yhdistettynä verikokeeseen. Että jos oma kunta sen tarjoaa niin kannattaa kysyä millä viikoilla se on, ettei sitten jätä neuvolaan menoa liian myöhäiseksi.

Mä soitin maanantaina (9+1) vasta neuvolaan, ja keskiviikkona pääsin jo käymään ja parin viikon päästä pitäis olla tuo np-ultra. Olen odotellut sitä että pääsen todistamaan ettei ole tuulimuna (kun ei paljon oireita ole väsymyksen ja itkuherkkyyden lisäksi). Mutta neuvolan täti oli vaihtunut, tämä suostui kuuntelemaan sydänääniä ja ne kuuluivat heti ja kirkkaasti! Kyllä yllättäen oli taas meikäläisellä tippa linssissä ja tanssahtelin sieltä ulos, on ne vaan jotain tosi herkkää (eka kuva tai ekat sydänäänet, kummalla vaan todistuu se että joku masussa luuraa.)

Mä tuota muistelin että viime raskaudessa tutkiskelin aina aamuisin vuoteessa kohdun paikkaa ja olen odotellut että koska se tässä alkaa näkyä. Selvästi supistuksen tullen sen huomaa aivan selvästi ja tänään se kyllä oli valehtelematta navassa saakka! Hiukan tuli sellanen olo että eihän nyt vielä näillä viikoilla yksi majailija sihen kykene, mutta kaipa tuo reppu on venynyt sitten edellisistä kerroista (plus että täpötäysi virtsarakko tuuppaa sitä tarjolle). Pystyssä se sitten katoaakin takaisin lantioluiden piiloon, eikä housutkaan vielä pahemmin purista.

4D-ultra olis ihan älyttömän kiehtova laite testata ja kuin jotenkin johdatuksen oikusta olin mummolassa (turun seudulla) ja lehdessä (jota puen tavallisesti noin kerran puolessa vuodessa, miten just sillon satuinkin lukemaan), mainostettiin erittäin mahtipontisesti tota 4D-tä, uutena Turussa. että niinkin lähellä olis mahis, raaskeiskohan sihen tuhlata, mitäköhän maksais.

vielä tästä pitää laskujen maksuun kiirehtiä, tossa hyppii kolme nakua miestä, unohdin kokonaan että piti kylpyykin vielä suunnata. (Kun siitä sukupuolesta on ollut niin paljon juttua: mies toivoo palavasti tyttöä ja on vakuuttunut että kolme lasta riittää, minä taas ehkä voisin toivia vielä poikaa niin sitten olisi helpompi taivutella mies vielä neljänteenkin... Viittä muksua joskus ajattelin, mutta nyt tässä raskaudessa on ollut sellainen olo, että ei kyllä enää kovin montaa kertaa tätä jaksa vaikka helpot raskaudet ja synnytykset ja lapsetkin on olleet.)

Kuulumisiin

rv 9+5

Vierailija
38/54 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkipu on loppunut... onneks!

Mitkään oireetkaan ei vaivaa... ja olo on ok!

no joo.. ei nyt ihan, koska heti kun jotain ruokaa tulee syötyä joutuu melkein meneen oksentaan... rupee niin pahasti etoon ja öklöttään että on pakko hakee helpotusta oloon pöntön kanssa.

Tätä kun jatkuu niin ei tartte olla huolissaan painon nousun kanssa=D

LAPSILUVUSTA:

mies edelleen vahvasti sitä mieltä' että meille olis viimeinen tulossa... itse salaa haaveilen iltatähdestä** joskus vuosien päästä. Mutta jos tyttö on kolmas niin uskon että meillä on lapsiluku sitten täynnä.

Tämänkin tekoon oli miestä suostuteltava, joten puhe neljännestä sais sen hyppäämään ikkunasta=D

Syysloma alkoi ja tarkotus olis

Vierailija
39/54 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkipu on loppunut... onneks!

Mitkään oireetkaan ei vaivaa... ja olo on ok!

no joo.. ei nyt ihan, koska heti kun jotain ruokaa tulee syötyä joutuu melkein meneen oksentaan... rupee niin pahasti etoon ja öklöttään että on pakko hakee helpotusta oloon pöntön kanssa.

Tätä kun jatkuu niin ei tartte olla huolissaan painon nousun kanssa=D

LAPSILUVUSTA:

mies edelleen vahvasti sitä mieltä' että meille olis viimeinen tulossa... itse salaa haaveilen iltatähdestä** joskus vuosien päästä. Mutta jos tyttö on kolmas niin uskon että meillä on lapsiluku sitten täynnä.

Tämänkin tekoon oli miestä suostuteltava, joten puhe neljännestä sais sen hyppäämään ikkunasta=D

Syysloma alkoi ja tarkotus olis

Vierailija
40/54 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori kaikille

tulipa tuhlattu viesti tilaa jos ei mitään muuta..

eli olis tarkotus loman aikana kirjotella kaikki rästi työt pois päiväjärjestyksestä ennen kun alkaa työharjottelu ens kuussa. Saas nähä miten sekin homma lutviutuu kun sairaalamaailmaan olis tarkotus mennä 6 viikkoa!!

SItten onkin jo JOULU ja sit tammikuu ja viikkoja täynnä (jos luoja suo) 20!!!! Kun pääsee tohon marras-joulukuun vaihteeseen niin siitä aika menee nopeesti ens vuoden puolelle=)=) IHANAAA!!!

Kuinka monta jouluhullua teistä löytyy?? Mää ainakin on ihan joulufriikki... tekis mieli jo lätkiä valoja pitkin kattoja ja seiniä.. onneksi on toi ukkeli joka takoo hieman järjen haiventa mun kuulaan=)

Mutta nyt saa loppua lässytys ja pistää nukkumaan... hih hei hyvää yötä .:`*`:.

mani rv 8+2