Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettynyt kumppaniksi seksipartnereiden määrään?

Vierailija
03.05.2022 |

Oletko pettynyt kumppaniksi entisten säätöjen määrään? Kysyn mielenkiinnosta. Voi vastata, että kokee epävarmuutta liian monesta tai liian vähästä määrästä entisiä. Osa varmaan vastaa, että asialla ei väliä eikä kiinnosta. Kaikki mielipiteet ovat tervetulleita. Kiinnostaisi tietää, että monelleko oman kumppanin menneisyys on ollut järkytys.

Mieluusti saa vastata myös oman ikänsä ja sukupuolensa!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla lukuisia ja molemmat tietää sen. Tarkkoja lukuja vaikeaa muistaa.

Vierailija
22/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30-vuotias naisella yli sata kumppania eikä seurustelusuhteita. Hän itse kertoi, minä en olisi halunnut tietää. Minulla viisi ja pelkkiä seurustelusuhteita. En kehdannut kertoa. 

Emme varmaankaan ole oikeat toisillemme. Vai?

No ajatus naisesta kumppanina joka kertoo nussineensa yli sadan eri miehen kanssa on aika mahdoton. Todennäköisesti lähtee siitä, että olen 101:s ja saa mitä haluaa jonka jälkeen etsin naisen jolla ei ole tarvetta päteä kumppanien määrällä.

Kummallinen ajattelutapa. Miten joku on mukamas ajatellut rakastellessaan, että haluaa tulevaisuudessa "päteä" näillä kumppaneilla? Tuskin kukaan menee sänkyyn halusta myöhemmin "päteä".

Miten se on tämän henkilön tehnyt huonommaksi? Miehellehän tämä toki sallittaisiin, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kysynyt yhdenkään seurustelukumppanini seksipartnereiden määrää eikä minulta ole kysytty. Ensimmäisen poikaystäväni kanssa aloin seurustella 1978 joten jonkin verran on vettä virrannut Vantaanjoessa siitä lähtien. Nykyisen puolisoni tapasin 2010-luvun alkupuolella.Ei ole koskaan tullut mieleenikään, että tuollaista asiaa pitäisi kysyä.

Mielenkiintoista. Olen ihan äimänä! Minä en mitenkään pystyisi olemaan kysymättä. Siis heiltä olen kysynyt, joiden kanssa olen halunnut jakaa elämäni. Muutenkin avoin puhe seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista on minulle tärkeää parisuhteessa. Kavereilta en kysele.

N40, takana kolme seurustelusuhdetta ja siihen muutama seksikumppani päälle.

Ensimmäistä kertaa luen naisen kirjoittamana jotain tällaista. Yleinen linjaus tuntuu olevan, että menneisyydestä ei puhuta ja mies kysyy, on hän mielenvikainen.

Vierailija
24/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen kysynyt mieheltäni kaikki sen panot. Minun jutuista hän ei halua kuulla. Tietää toki jotain, muttei halua esim lukumäärää tietää.

Meillä kyllä puhutaan aina asioista suoraan.

Vierailija
25/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on puhuttu aina suoraan. En ole kysynyt vaimolta montako ehti olemaan kun nuorena tavaittiin, tiedän tai kuulin, että muutama. Minulta ei ole kysytty, enkä ole koskaan kertonut, että vaimoni oli ensimmäinen.  Joskus käynyt mielessä elämän varrella, että olisi ollut kiva kokeilla jotain toistakin pillua, mutta aina se on jäänyt kun rakastanut vaimoa ja  vaimon pillua koko ikäni. Eniten siihen varmaan vaikuttanut sekin, että sekä vaimo, että varsinkin vaimon pillu on ollut aina halukas ja ottanut kaluni omakseen. Mitä sitä ihanuutta vaihtamaan, joten valintani  ei kaduta yhtään.  Ei ole millään tavalla laskenut  egoani. Naisia olisin saanut halutessani. 

Vierailija
26/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, niitä on enemmän kuin suhteen alkaessa...

Vierailija
27/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kysynyt yhdenkään seurustelukumppanini seksipartnereiden määrää eikä minulta ole kysytty. Ensimmäisen poikaystäväni kanssa aloin seurustella 1978 joten jonkin verran on vettä virrannut Vantaanjoessa siitä lähtien. Nykyisen puolisoni tapasin 2010-luvun alkupuolella.Ei ole koskaan tullut mieleenikään, että tuollaista asiaa pitäisi kysyä.

Mielenkiintoista. Olen ihan äimänä! Minä en mitenkään pystyisi olemaan kysymättä. Siis heiltä olen kysynyt, joiden kanssa olen halunnut jakaa elämäni. Muutenkin avoin puhe seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista on minulle tärkeää parisuhteessa. Kavereilta en kysele.

Ensimmäistä kertaa luen naisen kirjoittamana jotain tällaista. Yleinen linjaus tuntuu olevan, että menneisyydestä ei puhuta ja mies kysyy, on hän mielenvikainen.

Itsellä päinvastaiset kokemukset.

Tullut seurusteltua n. 10 naisen kanssa, ja kaikkien kanssa tullut ihan luonnollisesti puheeksi noi lukumäärät. Kaikki kertoneet ja kaikki halunneet tietää. Joskus ottanut itse puheeksi, joskus taas nainen.

Muutenkin jännä jos monet näistä ei juttele, kun itse jotenkin mieltänyt tuon ihan luonnolliseksi keskustelun aiheeksi.

Vierailija
28/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä päinvastaiset kokemukset.

Tullut seurusteltua n. 10 naisen kanssa, ja kaikkien kanssa tullut ihan luonnollisesti puheeksi noi lukumäärät. Kaikki kertoneet ja kaikki halunneet tietää. Joskus ottanut itse puheeksi, joskus taas nainen.

Muutenkin jännä jos monet näistä ei juttele, kun itse jotenkin mieltänyt tuon ihan luonnolliseksi keskustelun aiheeksi.

Jos on keskittynyt vain ja ainoastaan omaan rakkaaseen ja aikoo keskittyä tulevaisuudessakin, niin mitä hiton väliä niillä vanhoilla jutuilla on, ei mitään. Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee.  Toki keskittymällä oman rakkaaseen ja tulevaisuuteen niitä 10:ntä seurustelusuhdetta ei tule, kun  yksikin riittää. 

Vierailija
29/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe asiaa mitenkään merkitykselliseksi, mutta täytyy myöntää, että kumppanien määrä oli yllätys.

Jos antoi minullekkin jo ensimmäisenä yhteisenä yönä, joka oli vasta toinen kerta kun edes tavattiin, niin olisin olettanut ettei turhan tarkka ole tavarastaan ollut koskaan. Jälkeenpäin on selvinnyt, että partnereiden määrä on laskettavissa yhden käden sormilla. Siinä mielessä vähän hämmentävä asia, että tunnen neljä hänen edellistä seurustelukumppaniaan.

Tuo määrä on alle 10% omista kumppaneista, mutta sitä en ole hänelle koskaan kertonut.