Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettynyt kumppaniksi seksipartnereiden määrään?

Vierailija
03.05.2022 |

Oletko pettynyt kumppaniksi entisten säätöjen määrään? Kysyn mielenkiinnosta. Voi vastata, että kokee epävarmuutta liian monesta tai liian vähästä määrästä entisiä. Osa varmaan vastaa, että asialla ei väliä eikä kiinnosta. Kaikki mielipiteet ovat tervetulleita. Kiinnostaisi tietää, että monelleko oman kumppanin menneisyys on ollut järkytys.

Mieluusti saa vastata myös oman ikänsä ja sukupuolensa!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppaniksi? Ensin luulin kirjoitusvirheeksi, mutta ei kai ole jos toistetaan. Mitä tarkoitat? 

Vierailija
2/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole, ei tiedetä kumpikaan toistemme 'lukumääriä'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen numeron saa selville?

Eihän aikuinen ihminen nyt tollaista keltään kysele.

Vierailija
4/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään, useampia kymmeniä miehelläni on niitä varmasti ollut ennen minua. Minun kanssani kuitenkin on päättänyt olla jo yli 20 vuotta.

En ole mustasukkainen yhtään.

Vierailija
5/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias naisella yli sata kumppania eikä seurustelusuhteita. Hän itse kertoi, minä en olisi halunnut tietää. Minulla viisi ja pelkkiä seurustelusuhteita. En kehdannut kertoa. 

Emme varmaankaan ole oikeat toisillemme. Vai?

Vierailija
6/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kumppaniksi? Ensin luulin kirjoitusvirheeksi, mutta ei kai ole jos toistetaan. Mitä tarkoitat? 

Kumppanisi... Autocorrect kiusaa kun kirjoitan puhelimella.

Vierailija
7/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nykyisen vaimoni kun olimme kolmekymppisiä. Kertoi, ettei ollut koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Voin kertoa olleeni ensin epäuskoinen ja sitten järkyttynyt. Itse olin ehtinyt seurustella ja olla sängyssä kymmenien kanssa.

Vierailija
8/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttynyt kirjoitti:

Tapasin nykyisen vaimoni kun olimme kolmekymppisiä. Kertoi, ettei ollut koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Voin kertoa olleeni ensin epäuskoinen ja sitten järkyttynyt. Itse olin ehtinyt seurustella ja olla sängyssä kymmenien kanssa.

Vaimoksi kelpasi kuitenkin.

Vierailija
9/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä parempi mitä vähemmän niitä ex seksi kumppaneita on. Arvostan enemmän heitä nii naisia kui miehiä joilla ei ole kovinkaan montaa sänky kumppaneita. Max 2 kpl mutta jos on enemmän nii saa mennä ja etsin vaikka sellaisen joka ei kehuskele useammalla peti kumppaneila.

Vierailija
10/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen numeron saa selville?

Eihän aikuinen ihminen nyt tollaista keltään kysele.

Osa kertoo ihan pyytämättä.

Vierailija
11/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt yhdenkään seurustelukumppanini seksipartnereiden määrää eikä minulta ole kysytty. Ensimmäisen poikaystäväni kanssa aloin seurustella 1978 joten jonkin verran on vettä virrannut Vantaanjoessa siitä lähtien. Nykyisen puolisoni tapasin 2010-luvun alkupuolella.Ei ole koskaan tullut mieleenikään, että tuollaista asiaa pitäisi kysyä.

Vierailija
12/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-vuotias naisella yli sata kumppania eikä seurustelusuhteita. Hän itse kertoi, minä en olisi halunnut tietää. Minulla viisi ja pelkkiä seurustelusuhteita. En kehdannut kertoa. 

No ajatus naisesta kumppanina joka kertoo nussineensa yli sadan eri miehen kanssa on aika mahdoton. Todennäköisesti lähtee siitä, että olen 101:s ja saa mitä haluaa jonka jälkeen etsin naisen jolla ei ole tarvetta päteä kumppanien määrällä.

Vierailija
13/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kohdalla olin tyrmistynyt, tyypillä oli tyyliin sata entistä sänkykumppania, oli käynyt panemassa kaikki tuttava- ja kaveripiirinsä naisetkin läpi. Eikä ollut myöskään välttynyt seksitaudeilta. Ei yhtään oikeaa aikuisten välistä parisuhdetta takana eikä kyennyt sitoutumaan, koska kyllästyi kaikkiin muutamassa kuukaudessa. Oli hyvin taitava antamaan itsestään täysin päinvastaisen kuvan ja paljasti totuuden vasta kun olin mennyt rakastumaan.

Ei lienee yllätys, että minäkään en ollut se oikea. Eikä ollut seuraavakaan nainen. Eikä seuraava. Eikä seuraava, eikä siitä seuraava, eikä

En aikaisemmin ajatellut, että seksipartnereiden määrällä olisi mitään merkitystä, mutta ko. tapauksen jälkeen muutin mieleni. Haluan suojella itseäni pelaajilta ja manipuloijilta sekä luonnehäiriöisiltä ihmisiltä.

Vierailija
14/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kysynyt yhdenkään seurustelukumppanini seksipartnereiden määrää eikä minulta ole kysytty. Ensimmäisen poikaystäväni kanssa aloin seurustella 1978 joten jonkin verran on vettä virrannut Vantaanjoessa siitä lähtien. Nykyisen puolisoni tapasin 2010-luvun alkupuolella.Ei ole koskaan tullut mieleenikään, että tuollaista asiaa pitäisi kysyä.

Mielenkiintoista. Olen ihan äimänä! Minä en mitenkään pystyisi olemaan kysymättä. Siis heiltä olen kysynyt, joiden kanssa olen halunnut jakaa elämäni. Muutenkin avoin puhe seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista on minulle tärkeää parisuhteessa. Kavereilta en kysele.

N40, takana kolme seurustelusuhdetta ja siihen muutama seksikumppani päälle.

Vierailija
15/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortti vaihtoon. Hyi helvetti.

Vierailija
16/29 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 1, vaimolla 0 (näin sanoo).

Vierailija
17/29 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta itse olin aika kokematon, vaimolla taas oli minunkin edestä. Hyvin mennyt yli 20v. Muut asiat ratkaisee.

Vierailija
18/29 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 1, miehellä yli 20. Olemme sopineet erinomaisesti yhteen jo yli 10 vuotta. Ei haittaa tuo minua isompi määrä. Jotenkin tuntuu hyvältä, että ainakin toinen osasi tehdä temput oikein tavatessamme. Ei ollut mitään säheltämista vaan hän osasi tuottaa minulle mielihyvää alusta alkaen. Ja jotenkin tuntuu hyvältä sekin, että on valinnut nyt juuri minut pysyväksi kumppanikseen.

Vierailija
19/29 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä on haitannut kun toisella on ollut paljon, ja on vaikuttanut suhteen etenemiseen tai etenemättömyyteen.

Itse miellän tuon lähinnä arvomaailma-asiana, ja osana suhdetta on tärkeää että tietyt arvot kohtaavat yms.

En ole itse harrastanut yhden yön juttuja, vaan ollut vain niiden naisten kanssa joiden kanssa olen ollut suhteessa. Voi toisella olla joku yhden yön juttu ollut, mutta jos petikumppaneita kauhea läjä (esim 30+) niin kyllä itsellä alkaa kiinnostus laskemaan.

Mies, 40v+

Vierailija
20/29 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma lorttoni jakanut lettuaan sadoille. Mulle hän on eka. Saas nähdä millaiseen aisurin elämää joutuu totuttelemaan.