Hyvä ISO perhe auto jonne mahtuu 3 turvaistuinta taakse, SUOSITTELE!
Ollaan autoa vaihtamassa muutaman kuukauden sisään (ihan uuteen siis) Olemme kohta 3 lapsinen perhe ja kaikki ovat turvaistuin iässä.
Mikä olisi hyvä ja tilava, myös tavaratilat tilavia.
Kommentit (32)
Meillä Skoda Octavia farmari 2016
Taakse mahtuu istuimissaan 2v kaksoset ja 5v esikoinen.
Mulla ollut volvo v50 kolme istuinta takana. Myös volvon xc60 mahtuu. Sitten tuli koira ja ostettiin xc90. Sinne mahtuu kunnolla kaikki. Ja kuten huomaa, niin ostan aina näköjään volvon. :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut volvo v50 kolme istuinta takana. Myös volvon xc60 mahtuu. Sitten tuli koira ja ostettiin xc90. Sinne mahtuu kunnolla kaikki. Ja kuten huomaa, niin ostan aina näköjään volvon. :D
Sä mitään osta. Sun miehesi ostaa.
Iso vanhempi Volvo oli ,900 sarjalainen. En tiedä onko nykyisissä Volvoissa enää.
Ei varmaan auta kysyjää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä mitään osta. Sun miehesi ostaa.
Kyllä se ostaa itselleen sit ihan sen auton minkä hän haluaa. Mä ostan sen millä haluan itse ajaa.
Varmasti autokaupassa tämä osataan paremmin kuin täällä jos et itse viitsi nähdä asian selvittämiseen vaivaa.
Väärä paikka kirjoitti:
Varmasti autokaupassa tämä osataan paremmin kuin täällä jos et itse viitsi nähdä asian selvittämiseen vaivaa.
Oman kokemukseni mukaan erittäin harvassa osataan. Kun asia oli ajankohtainen, kävin about kymmenessä liikkeessä asiaa testaamassa, yksikään myyjä ei osannut neuvoa sen kummemmin kuin että "joo tässä sulle iso auto joo"
Kolmen lapsen turvaistuimet mahduttaminen takapenkille on senttipeliä, moneen isoon autoon en saanut mahtumaan, esim Volvo v90, Skoda kodiaq, superb, monet katumaasturit.
Vw touraniin menee hyvin, Ford galaxyyn menee heittämällä, jonkun aiemmin mainitsemaan ocuun menee tunkemalla...
Vierailija kirjoitti:
Tesla Model Y
Just
Väärä paikka kirjoitti:
Ei todellakaan osata. Me etsittiin autoa johon mahtuu kolme kouluikäistä hyvin. Ei ollut mikään läpihuutojuttu jos ei halunnut että yksi lapsi istuu keskellä polvet suussa.
Meillä on Tesla Model S. Hyvin mahtuu koko perhe ja matkavaratkin vielä.
Minkälaiset istuimet sinulla oli tuossa XC60? Kyseinen auto harkinnassa että sopiiko sinne 2kpl turvaistuimia ja kaukalo 🤔
Audi Q7, tai vaikka Range Rover?