Mitä mieltä pitäisi olla miehestä jolla on hiustenkuivaaja?
Eikä edes pitkiä hiuksia. Enkä muuten penkonut kaappeja, ihan näkösällä roikkui vessan pyyhenaulakossa!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu kyllä miesten kylpyhuoneisiin tuollaiset. Miksei ole miesvälineitä kuten painepesuri?
Painepesurilla on vaikea kuivata hiukset.
Tosimies kuivaa tukkansa lehtipuhaltimella.
Aikoinaan menin miehen luokse jatkoille, kylppärissä papiljotit, lähdin nopeaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ihan järjissänne jos lämmintä ilmaa puhaltava laite tekee teidän mielestänne naiselliseksi?
Kai tajuat, että suurin osa vastaa piloillaan?
Vierailija kirjoitti:
Apua! Ei kai sillä ole hammasharjaakin!?
Tosimies ei hampaita pese. Kyllä toisi on niin.
Ex oli ekaa kertaa luonani yötä ja tarjosin hänelle hammasharjaa. Hän sanoi, että ei tarvitse ja luulin sen johtuvan siitä, että ei kehtaa toisen itselleen ostamaa uutta harjaa "varastaa". Pian kävi ilmi, ettei mies harjannut hampaitaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu kyllä miesten kylpyhuoneisiin tuollaiset. Miksei ole miesvälineitä kuten painepesuri?
Tai kuumailmapuhaltimella.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan menin miehen luokse jatkoille, kylppärissä papiljotit, lähdin nopeaan.
Ja vielä 2020-luvulla naiset kuvittelevat, että miesten häpykarvat kihartuvat itsekseen...
Tää sama tyyppi tehtailee päivästä toiseen tätä soopaa.
Kaveri osti joskus uuden hiustenkuivaajan, niin sen lanko halusi (ja sai) vanhan yhdenyönjutuillensa.
Joskus olen hankkinut sen silloista naisystävää varten, kun hän toivoi sitä. Eli kyse ei ole välttämättä muusta, kuin miehen hyväntahtoisuudesta naisvieraita kohtaan. Heillä on mahdollista kuivata hiukset hiustenkuivaajalla, vaikka itsellä ei ole sille tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kuumailmapuhaltimella.
Muotovaahdon sijaan kuumaliimaa.
Entä nainen jolla on parranajokone?
Entä mitä mieltä miehestä jolla on kotona seksikeinu sekä buttblug. Ollaan nähty parikertaa ja mietin kannattaako kolmansille mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi? Jos olivat vaikka miehen äidin varustusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sinkkuna ollessani painepesuri. Pesin sillä esim. terassia ja autoani. Olen nainen. Tekeekö tämä nyt musta miesmäisen?
Jos asuu okt:ssa, jossa takka/leivinuuni, niin hiustenkuivaajalla saa vedon oikeaan suuntaan jos alkaakin yllättäen työntää savua sisään.
En miellä kuivaamista mitenkään itsensä laittamiseksi, ei vaan halua lähteä märillä hiuksilla liikenteeseen. Minun mies saattaa välillä kuivata hiuksensa, minä en koskaan. Minulla on pitkät hiukset, joten kuivuminen kestää, mutta niin kestäisi sitten se kuivaaminenkin.
Mammat tykkää ilmeisesti venäläisennäköisistä miehistä, joilla on hoitamaton pottatukka.
Usein yökylässä käyviä naisvieraita varten pitää koti olla hyvin varustettu!