Mitä mieltä pitäisi olla miehestä jolla on hiustenkuivaaja?
Eikä edes pitkiä hiuksia. Enkä muuten penkonut kaappeja, ihan näkösällä roikkui vessan pyyhenaulakossa!
Kommentit (49)
En tiedä mitä pitäisi, ehkä hän on vain kiireinen. Kukaan ei tykkää lähteä ulos kostein hiuksin ainakaan talvella.
onko miehellä koira, joka pitää pesun jälkeen kuivata. Hiustenkuivaajalla voi antaa vauhtia savuttavalle uunie niin että savu osaa ulos, ja hiustenkuivaajalla on kätevä sulattaa jäätyneet lukot. Vessa on hyvä paikka kaipineen säilyttämiseen, nauasta löytyy helpomminkuin jostain romukaapin perältä
Mun lyhyttukkainen mies kuivaa partaansa hiustenkuivaajalla :D joten en ajattelis mitään. Ja voihan se olla jäänyt joltain exältäkin. Miks pitää tehdä niin iso numero noin pienestä asiasta?
Minä käytän h:kuivainta esim. muovin pehmittämisessä tai metalliosien lämpölaajentamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen mies.
Ei, vaan todennäköisesti kiireinen mies, jolla ei ole aikaa odottaa tukan kuivumista. Jos pitää töiden jälkeen ehtiä harrastuksiin, bussiin tai junaan, niin tukankuivaaja säästää aikaa. Itse olen nainen ja minulla on lyhyt tukka. Käytän tukankuivaajaa talvella, jos on kova pakkanen. Miksi muuten ketään edes kiinnostaa jonkun henkilön kotona olevat esineet? [/quote9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu kyllä miesten kylpyhuoneisiin tuollaiset. Miksei ole miesvälineitä kuten painepesuri?
Mulla oli sinkkuna ollessani painepesuri. Pesin sillä esim. terassia ja autoani. Olen nainen. Tekeekö tämä nyt musta miesmäisen?
Lesbohan sinä olet selvästi.
Itse hankin pitkahiuksista lastani ajatellen.
Olen sitä mieltä, että se haluaa nopeasti saada tukkansa kuivaksi.