Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä pitäisi olla miehestä jolla on hiustenkuivaaja?

Vierailija
03.05.2022 |

Eikä edes pitkiä hiuksia. Enkä muuten penkonut kaappeja, ihan näkösällä roikkui vessan pyyhenaulakossa!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että se haluaa nopeasti saada tukkansa kuivaksi.

Vierailija
42/49 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä pitäisi, ehkä hän on vain kiireinen.  Kukaan ei tykkää lähteä ulos kostein hiuksin ainakaan talvella.

Vierailija
44/49 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miehellä koira, joka pitää pesun jälkeen kuivata. Hiustenkuivaajalla voi antaa vauhtia savuttavalle uunie niin että savu osaa ulos, ja hiustenkuivaajalla on kätevä sulattaa jäätyneet lukot. Vessa on hyvä paikka kaipineen säilyttämiseen, nauasta löytyy helpomminkuin jostain romukaapin perältä

Vierailija
45/49 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lyhyttukkainen mies kuivaa partaansa hiustenkuivaajalla :D joten en ajattelis mitään. Ja voihan se olla jäänyt joltain exältäkin. Miks pitää tehdä niin iso numero noin pienestä asiasta?

Vierailija
46/49 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän h:kuivainta esim. muovin pehmittämisessä tai metalliosien lämpölaajentamisessa.

Vierailija
47/49 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen mies. 

Ei, vaan todennäköisesti kiireinen mies, jolla ei ole aikaa odottaa tukan kuivumista. Jos pitää töiden jälkeen ehtiä harrastuksiin,  bussiin tai junaan, niin tukankuivaaja säästää aikaa. Itse olen nainen ja minulla on lyhyt tukka. Käytän tukankuivaajaa talvella,  jos on kova pakkanen. Miksi muuten ketään edes kiinnostaa jonkun henkilön kotona olevat esineet? [/quote9

Vierailija
48/49 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu kyllä miesten kylpyhuoneisiin tuollaiset. Miksei ole miesvälineitä kuten painepesuri?

Mulla oli sinkkuna ollessani painepesuri. Pesin sillä esim. terassia ja autoani. Olen nainen. Tekeekö tämä nyt musta miesmäisen?

Lesbohan sinä olet selvästi.

Vierailija
49/49 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin pitkahiuksista lastani ajatellen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi