Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko puolisosi mukaan makutuomariksi

Vierailija
03.05.2022 |

Kun lähdet omille vaate-, kenkä-, silmälasi- tai vaikka koruostoksille? Haluatko hänet mukaan ja haluaako toinen tulla? Entä jos puolisoiden tyylitajut ei kohtaa, pitääkö makutuomarin mielipide silti huomioida vai valitsetteko just niin kuin itse haluatte? Vaikka toinen ei valinnastasi lainkaan tykkäisi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota miesystävääni makutuomariksi eikä hän edes haluaisi lähteä mukaan.  Meillä on lähtökohtaisesti

eriävät makumieltymykset, mutta ei hän silti koskaan tyrmää ostoksiani huonoiksi.

Vierailija
2/12 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarvitse makutuomaria, kun tunnen itseni ja tyylini sen verran hyvin. Silmälasiostoksille mennään aina yhdessä, kun hyödynnetään nämä kimppatarjoukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi varmasti jos pyytäisin, mutta haluan shoppailla yksin, enkä tarvitse makutuomaria sillä tiedän itse minkälaiset vaatteet yms minulle parhaiten sopivat. Yksin shoppailu on lisäksi todella rentouttavaa, saa hypistellä ja sovittaa vaatteita just niin kauan kun itse haluaa miettimättä sitä että toinen tylsistyy.

Vierailija
4/12 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin meistä osaa ostaa kivoja vaatteita ilman toisen tuomarointia, mutta kyllä sitä joskus yhdessäkin käydään ostoksilla.

Vierailija
5/12 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee, välillä ei. Ei meillä tällaisiin ole mitään sääntöjä. Kumpikin osaa tehdä omat ostoksensa, mutta joskus on kiva shoppailla yhdessä.

Vierailija
6/12 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tule. Jos tarvin makutuomaria joku aikuisista tyttäristä tulee mukaan.

Vierailija
7/12 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin meistä osaa ostaa kivoja vaatteita ilman toisen tuomarointia, mutta kyllä sitä joskus yhdessäkin käydään ostoksilla.

Hienoa. - Mä en parkkiintuneena sinkkuna tahdo aina käsittää näitä pareja, joissa vain toinen on "se" joka osaa hankkia, vaikka sitten kivoja ja miellyttäviä vaatteita... Kyllä minä sinkkuna silti joskus myös aattelen, että olisi mukavaa, jos voisi toisinaan käydä kumppanin kanssa yhdessä; myös ostoksilla kun toinen saattaa huomata ja nähdä sellaista, joka jää itseltä piiloon. On myös jännää aatella, että mitä omalle tyylille tapahtuisi parisuhteessa kun eikö sitä sanota, että pidemmissä parisuhtessa kumppanit alkavat muistuttaa toisiaan....

Vierailija
8/12 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mennään yhdessä kaupoille kysytään toistemme mielipiteet. Osataan katsoa vaatteita sillä silmällä miten se peilaa yhteen toisen muun tyylin kanssa ja sitä kautta "tyylituomaroida". Ikinä ei oo kumpikaan toisen mukaan mennyt vartavasten tyylituomaroimaan.

Vierailija
9/12 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tule mukaan. Jos olisi mahdollisuus, että tulisi, ottaisin hänet ilomielin mukaan.

Vierailija
10/12 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mukaan ketään, koska oma arvio on aina paras. "Makutuomari" saattaa houkutella ihmisen ostamaan jotain sellaista mikä ei tunnu oikeasti omalta. Lisäksi kaupoissa on kivempi käydä yksin.

Vierailija
11/12 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. - Mä en parkkiintuneena sinkkuna tahdo aina käsittää näitä pareja, joissa vain toinen on "se" joka osaa hankkia, vaikka sitten kivoja ja miellyttäviä vaatteita... Kyllä minä sinkkuna silti joskus myös aattelen, että olisi mukavaa, jos voisi toisinaan käydä kumppanin kanssa yhdessä; myös ostoksilla kun toinen saattaa huomata ja nähdä sellaista, joka jää itseltä piiloon. On myös jännää aatella, että mitä omalle tyylille tapahtuisi parisuhteessa kun eikö sitä sanota, että pidemmissä parisuhtessa kumppanit alkavat muistuttaa toisiaan....

Meillä molemmat käytetään enimmäkseen sellaisia smart casual tyylisiä -vaatteita. Mies jos on yksin ostoksilla ja näkee jotain mistä ajattelee minun tykkäävän, niin hän lähettää mulle kuvan vaatteesta ja kysyy että ostanko sulle tän. 

Vierailija
12/12 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä molemmat käytetään enimmäkseen sellaisia smart casual tyylisiä -vaatteita. Mies jos on yksin ostoksilla ja näkee jotain mistä ajattelee minun tykkäävän, niin hän lähettää mulle kuvan vaatteesta ja kysyy että ostanko sulle tän. 

Vau, tämä on niin eri planeetalta kuin meillä. Mies ei kyllä ikuna ehdottaisi mulle vaatteita. Enkä toisaalta sitä kaipaakaan. Olen vasta viime vuosina kiinnostunut muodista ja olen tullut rohkeammaksi kokeilemaan erilaisia vaatteita tai tyylejä. On ihanaa kokeilla uusia juttuja! Miehen tyyli on pysynyt perinteisempänä ja huomaan, ettei hän aina pidä valinnoistani, vaikkei mitään sanokaan. Nyt vähän kamppailen sen kanssa, jatkanko rohkeasti oman tyylini etsimistä vai otanko enemmän miehen mielipidettä huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi