Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja varoittavat merkit

Vierailija
02.05.2022 |

Mitä kaikkea olet sietänyt suhteessa vaaleanpunaiset lasit päässä, joista nykyään eroaisit hetkessä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui todella halveksivasti äidistään. Kantapään kautta oppineena juoksen heti jos äitisuhde ei ole terve.

Vierailija
2/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhui todella halveksivasti äidistään. Kantapään kautta oppineena juoksen heti jos äitisuhde ei ole terve.

Hyvä vinkki muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena siedin kaiken, mutta se oli epänormaalia. Nykyään on viisaampi.

Vierailija
4/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salamyhkäisyyttä puhelimen kanssa, piti äänettömällä ja käytti sitä vain, kun en ollut paikalla. Syytkin selvisivät ajan mittaan ja kaikenlainen selän takana suhmurointi ja epärehellisyys.

Vierailija
5/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus, kontrollointi, halveksiminen

Yllättävän moni katselee näitä piirteitä toiselta osapuolelta pidempäänkin, yleensä koska "kyllä hän osaa olla ihanakin" 🤦🏼

Vierailija
6/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristämistä. Pidin vaan poikkeavana juttuna alussa, jonka sivuutin sanomalla jotain, että et sä noin voi sanoa. Mutta olikin sitten normaali reagointitapa asioihin, joissa kaikki ei sujunut niin kuin mies olisi halunnut.

Vierailija
7/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattomuus, että tekee jotain vaan ilman, että kommunikoi millään tavalla mitä tekee tai miksi tekee. Nykyään pidän kyllä kommunikointia suhteessa tärkeänä asiana enkä tuollaista katsoisi pitkään.

Vierailija
8/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumattomuus, että tekee jotain vaan ilman, että kommunikoi millään tavalla mitä tekee tai miksi tekee. Nykyään pidän kyllä kommunikointia suhteessa tärkeänä asiana enkä tuollaista katsoisi pitkään.

Myöhemmin tuo vain pahentui pahentumistaan, että ei enää kertonut kysyttäessäkään mitä tekee. Vastaus oli vaan, että ei kaikki kuulu sulle. Eli varokaa huonosti kommunikoivia miehiä, se tulee vaan pahentumaan ajan myötä. :D

Vierailija
9/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan lainaaminen.

Ex-vaimon haukkuminen.

Humalaan juominen.

Vierailija
10/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörppä alapää.  Paljastui narskuksi myöhemmin.

Vierailija
11/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevavittu

Vierailija
12/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelma. Olin nuori ja mies oli hyvä puhumaan. Sai puhuttua että kaikki aikuiset juo alkoholia, hänellä on hyvä työpaikka ja hoitaa asiansa, joten ei voi olla alkoholiongelmainen. En tajua miten jotenkin uskoin tuon vaikka joka viikonloppu tuli aamuyöllä kotiin, sammui ja lähti seuraavana aamuna uudestaan baariin. Ja oli tuossa muutakin ongelmaa.

Vierailija
13/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kohteli mua kuin kukkaa kämmenellä, mutta oli täys ääliö esimerkiksi asiakaspalvelijoille. Just sellainen hankala asiakas joka oikein haluaa päästä aina valittamaan jostain. Sain hävetä häntä kaupoissa kun hän oli aina jostain rutisemassa. Mä vaan ajattelin, että kyllä se tuosta muuttuu. Hohhoijaa kuinka hyväuskoinen sitä nuorena on. Niin ja tämän jätkän äitisuhde oli myös kiero. Hän oli mammanpoika jota äiti palvoi kuin kuningasta, mutta toisaalta äidilleenkin tämä mies puhui aina epäkunnioittavasti tiuskien ja töykeästi äyskien. Siinä olis varmaan ollut mun tulevaisuus, ellen olisi lähtenyt ajoissa. En sentään paria vuotta kauemmin tuollaista ääliötä katsonut, mutta nykyään ihmettelen miksi edes annoin mahdollisuuden?

Ja ei, ei ollut edes komea mies. Kai olin vähän epätoivoinen kun en ollut koskaan seurustellut.

Vierailija
14/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt heti alussa tajuta, ettei ole normaalia, jos toinen suuttuu, jos itsellä on eri mielipide kuin hänellä. Lopputuloksena hänestä kuoriutui kontrollifriikki, mikä ei tietty heti alussa muuten näkynyt.

Vierailija
15/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui ihan kamalalla tavallaan eksästään. Myöhemmin kävi ilmi, että mies itse oli mm. vainonnut häntä ja siksi eksä oli joutunut blokkaamaan hänet täydellisesti - mies antoi käsityksen, että eksä vain huvikseen oli jättänyt hänet törkeällä tavalla ja kieltäytynyt selvittämästä asioita. Olisin selviytynyt paljon vähemmällä harmilla, jos olisin jo tuossa vaiheessa tajunnut, että nyt kannattaa juosta ja lujaa.

Vierailija
16/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin sitä, että pyytelin koko ajan anteeksi. Pahoittelin esimerkiksi sitä, että kävelin väärää vauhtia, join kahvia väärällä tavalla, näytin sieltä täältä vääränlaiselta ja erityisesti käyttäytymisessäni oli jatkuvasti pahoittelemisen aihetta. Siedin tätä ihan liian pitkään, kun en tajunnut, että minua hyppyytti ihminen, joka oli hommassa erittäin harjaantunut. Jälkeenpäin näin, miten harkiten hän oli testannut rajojani. 

17/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiys ja saituus. Varsinkin kun itse olen sellainen, etten katso niin tarkkaan, mitä kukin maksaa, niin tosi ärsyttävää, kun poikaystävä sitten laskee ihan sentilleen, ettei hän vaan Maksa yhtään enempää kuin minä.

Vierailija
18/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso niistä sadasta muusta keskustelusta. Joka viikko tulee ainakin yksi uusi tästä aiheesta.

Vierailija
19/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen huono isäsuhde.

Vierailija
20/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholiongelma. Olin nuori ja mies oli hyvä puhumaan. Sai puhuttua että kaikki aikuiset juo alkoholia, hänellä on hyvä työpaikka ja hoitaa asiansa, joten ei voi olla alkoholiongelmainen. En tajua miten jotenkin uskoin tuon vaikka joka viikonloppu tuli aamuyöllä kotiin, sammui ja lähti seuraavana aamuna uudestaan baariin. Ja oli tuossa muutakin ongelmaa.

Mulla oli tämä ihan sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi