Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja varoittavat merkit

Vierailija
02.05.2022 |

Mitä kaikkea olet sietänyt suhteessa vaaleanpunaiset lasit päässä, joista nykyään eroaisit hetkessä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaverin tyttökaveri varoitti, mut en uskonut. Olihan mun uusi mies täydellinen, muuttunut mies.

Vierailija
22/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Pihiys ja saituus. Varsinkin kun itse olen sellainen, etten katso niin tarkkaan, mitä kukin maksaa, niin tosi ärsyttävää, kun poikaystävä sitten laskee ihan sentilleen, ettei hän vaan Maksa yhtään enempää kuin minä.

Tämä itsellänikin oli exän kanssa ainainen riidan aihe. Hän oli jotenkin obsessoitunut rahasta, meidän piti juostakin aina monessa eri kaupassa tarjousten perässä. "Älä osta sitä, se on Prismassa 20 senttiä halvempaa, haetaan sieltä. Älä sitä ota, Lidlistä saa halvemmalla". Siis oikeesti, monessa eri kaupassa työpäivän jälkeen väsyneenä piti juosta, eikä me edes mitään kovin köyhiä oltu. Minä kävin töissä ja hän opiskeli ja oli välillä töissä osa-aikaisesti, mutta kyllä meillä rahat riitti ihan mainiosti, ettei nyt joka senttiä olisi tarvinnut laskeskella.  

Ja me asuttiin mun osakekämpässä ja hän tietenkin saneli heti alussa ettei sitten maksa kuin puolet vastikkeestani (joka oli 114e) ja puolet juoksevista kuluista, eli hän asui luonani käytännössä ilmaiseksi. No ei sekään mua niin haitannut, mutta ajan mittaan aloin tajuta että ei hän minusta muutenkaan piitannut ollenkaan, todennäköisesti olikin kanssani vain sen takia että olin hänelle halpa asunto ja vakipillu. Tiesin hänellä olleen aiemmin peliongelmia, siitä sentään kertoi rehellisesti koska se oli kuulemma mennyttä aikaa, mutta jälkeenpäin olen ajatellut, että hänellä saattoi olla pelivelkoja.

Hänellä oli paljon kaikkea epämääräistä touhua, esimerkiksi kakkoskännykkä ja siinä oma liittymä, johon kukaan ei koskaan soittanut eikä viestittänyt. Ja kun tiesin kuinka nuuka hän on rahan kanssa, niin mitä varten hän maksoi toista liittymää turhaan? Kyllä minä sitä joskus häneltä kysyinkin, mutta en muista minkä ympäripyöreän vastauksen sain. Se oli muutenkin vähän kaikissa asioissa sellaista, että jos kysyin miksi teet noin ja näin, niin hän vastasi niin poliitikkomaisen ympäripyöreästi ettei siitä saanut mitään selkoa. Joten ei siinä suhteessa koskaan syntynyt sellaista luottamustakaan. Kaikki oli niin outoa ja epämääräistä, vaikkei mulla ollut koskaan mitään konkreettista syytä moittia häntä mistään, joten olin sitten hiljaa vaan. Mutta aina tuntui, että jotain tossa tyypissä on pielessä. Vaikken koskaan saanut häntä kiikkiin mistään niin silti halusin erota. Jotain oli pielessä, enkä pystynyt luottamaan häneen. Minä olin aina avoin kaikesta hänelle, mutta hänellä oli mielestäni paljon salaisuuksia. 

Oikeastaan vasta kun lopulta tein päätöksen erota hänestä, se hänen todellinen luonne tuli esille. En nyt kerro siitä sen enempää, ei ole väkivallasta kyse, mutta kyllä siinä kohtaa asiat selvisi hänen suhteen siinä määrin etten ainakaan virhettä tehnyt kun hänet jätin "ilman syytä". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kaverin tyttökaveri varoitti, mut en uskonut. Olihan mun uusi mies täydellinen, muuttunut mies.

Niin mistä varoitti?

Vierailija
24/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin erikoisesti, että mies muutti luokseni ja viikossa mies alkoi haisemaan todella vastenmieliseltä. Ihmettelin mielessäni ja tuulettelin kotia, miehelle en mitään hajusta maininnut. Sitten alkoikin lyömiset ilman mitään syytä ja se sairas suhde kesti vuoden. Luottakaa aisteihinne ja vaistoihinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi