Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten parisuhteen muodostamisesta aikuisena tuli näin vaikeaa?

Vierailija
02.05.2022 |

Täällä näyttää olevan jo ketju parikymppisistä, mutta oma ihmettely kohdistuu nyt sellaisiin 40-50 -vuotiaisiin.Olen (N, 50+) ollut nyt sinkkuna muutaman vuoden ja haussa on parisuhde. Treffiäpit ja deittisivustot testattu, livessäkin käyty (koronaa ennen ja koronan jälkeen), mutta huonolla tuloksella.Ravintoloissa on ollut enimmäkseen varattuja, Tinderissä ym. vain seksiseura haussa.Varsinkin nyt viime vuosina on tullut selkeä trendi, että miehet eivät näytä haluavan parisuhdetta. Kaikki tuntuvat haluavan vai seksiseuraa, FWB, FB, ONS, mitänäitänyton.Varsinkin Tinderissä on ilmiönä, että mies SANOO haluavansa parisuhdetta, mutta juttelun alettua onkin kiinnostunut vain pelkästä seksiseurasta. Ei missään nimessä mitään pysyvää, vakituista, jotain kestävämpää.Ja mietityttää että MIKSI?Onko sormet palanu niin pahasti, että ei enää parisuhde kiinnosta?Onko maailma muuttunut niin, että tämän ikäluokan miehet eivät enää halua kumppanuutta, yhdessäoloa, ehkä jopa yhdessäasumista?

Kommentit (2361)

Vierailija
1721/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ketjun aloittaja vielä löytänyt miestä, mietin ? On tullut tuohon aloitukseen 1,5 vuotta lisää aikaa.

55+ ja parisuhteesta haaveilu, jäänyt vain haaveiluksi. Mulle riittäisi ihan vaan tavallinen suomalainen eläinrakas mies, joka tykkäisi kulkea metsässä kanssani marjassa/sienessä tai ihan vaan ihmettelemässä luontoa, hoitelisi kanssani puutarhaa ja viettäisi leppoisia koti-iltoja. En ole vielä keksinyt, missä tälläisiin vapaisiin voisi törmätä. Lienevät kaikki varattuja ?

Hep! Täällä olisi yksi. Pienenä ongelmana vain se, että todennäköisesti asumme eripuolilla Suomea, emmekä koskaan kohtaa kasvotusten. Olen 55+, olen hyvin tavallinen, suomalainen olen ollut koko ikäni. Eläimiä on, kissoja ja koiria. Metsässä tulee kuljettua, luontoa seuraan aktiivisesti, puutarhahommatkaan eivät ole täysin outoja. Koti- iltoja vietän nytkin, yksin tosin kun sinkkuna elelen kuten olen viimeiset puolenkymmentä vuotta elellyt. Minuun voi törmätä erään keskisessä Suomessa sijaitsevan kunnan sivukylällä, tai sitten samaisen kunnan keskustaajamassa missä käyn töissä ja ostoksilla. Ja kuten sanottu en ole enää ollut varattu vuosikausiin. Minun laisiini sinkku- ukkoihin törmää kun menee minkä tahansa maalaiskylän r- kioskin eteen perjantaina. Sinne ne ukot köröttelevät ruosteisilla pick- up tai pakettiautoillaan, päässään metsäkonefirman lippalakki, lompsivat sisälle kioskiin viemään lottokuponkinsa. Turisevat samanlaisten ukkojen kesken parkkipaikalla (ovat koulukavereita vuosikymmenten takaa), ja lopuksi hyppäävät ruosteisiin autonkotteroihinsa ja ajavat kotiinsa.

Vierailija
1722/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on naisilla kovat defenssit täällä päällä. Kiistetään miesten havaitsema ilmiö ja yritetään kirjoittaa mustaa valkoiseksi.

"Ei me haluta miesten rahoja tai maksamia juttuja, halutaan vaan elämyksiä....!"

"Oikeasti olisin ihan tyyväinen vaan mökillä tai laavulla makkaraa paistellen."

Ja yhtäkkiä niitä normaaleja vaatimattomia kivoja naisia on nurkat pullollaan joka paikassa. Miesten kokemukset eivät kyllä näitä näkemyksiä tue. Onko naisilla oikeasti noin vääristynyt kuva itsestään vai mikä tässä nyt ei täsmää?

Sallikaa minun nauraa.

Sitten vielä yksi asia, nämä prinsessasadun legendan ylläpitäjät. Löysin itselleni täydellisen puolison kun en suostunut yhtään tyytymään, kyllä se sinullekin löytyy kun vaan jaksata odottaa. No ei löydy kaikille ja on vaarallista uskotella sellaista muille naisille. Pitää jonkin verran järkeäkin käyttää tunteiden lisäksi puolison valinnassa.

Tätä on sulta kysytty useasti, mutta en muista nähneeni vastausta, joten kerran vielä: Mistä näitä materialistisia naisia löytyy niin paljon? Vai onko kuitenkin niin, että jollekin on joskus käynyt näin, ja nyt levittää ilkeitä puheitaan eri somekanavilla, useaksi mieheksi naamioituneena, jottei kukaan mies uskaltaisi ryhtyä parisuhteeseen ja voisitte keskenänne katkeroitua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ymmärretä, mitä rakkaus on. Luullaan että kyse on hyväksikäytöstä, mutta enempää ei vois olla kaukana totuudesta.

"Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii."

ja 

"Toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne."

Kristinusko kun murenee ja maallistuminen lisääntyy, niin se näkyy näissä sairaissa ihmissuhdekuvioissa.

Vierailija
1724/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin arvostan vanhemmissa naisissa kypsyyttä. He yleensä tietävät paremmin mitä haluavat, kunnioittavat toista osapuolta tosissaan ja näyttävät välittämisensä pelkäämättä. Heidän kanssaan saa myös aikaiseksi paljon syvällisempiä keskusteluja ja ne etenevät omalla painollaan ilman turhaa "yrittämistä".

Toki ei vanha ikä ole tae kypsästä käytöksestä, mutta on se kai  todennäköisempää kuin nuoremmilla naisilla. Enkä tosiaan itse ole siis lähellekään viisikymppinen mies, joten sinällään puhun vähän asian vierestä. Mutta mua on aina kiinnostanut kaikissa ihmissuhteissa syvällisyys ja oikea yhteys. Sellainen tietynlainen pinnallisuus vaan tuntuu ns. väärältä. 

t. 21 v pojankloppi

Vierailija
1725/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole saatavilla, koska olen kyllästynyt toimimaan laastarina.

Minulta halutaan olkapäätä, tukea ja ymmärtämistä. Mutta heti kun nainen on jaloillaan, seksuaalinen ja hauska, menestynytkin...minut unohdetaan ja häntä alkaa kiinnostamaan maskuliinisempi (mutta itsekkäämpi ja vähemmän tunneälykäs) mies. Myös pelastajana kelpaan loistavasti, kun eron jälkeen elintaso romahti ja ritari nostaisi naisen siitä parempaan elämään.

En lähde enää tapailemaan ketään, ellen ole naiselle se mies jonka kanssa halutaan intohimoisesti seksiä ja romantiikkaa, ihan sama olenko töissä, haluanko puhua tunteista sanaakaan, tai katoanko aamulla jonnekin.

Toisin sanottuna, tämä oli minulle tässä.

Syy on sinussa itsessäsi, kun et kykene aloittamaan tasavertaista suhdetta huonon i

Tapaat mukavan miehen kun on hankala tilanne elämässä menossa. Hän on oikein avulias ja kuuntelevainen, on olevinaan kiinnostunut asioistasi. Hän ehdottaa kahveja ja kysyy miten voisi auttaa. Harmittelee mukana ikävää elämäntilannetasi, ja tekee itseään tykö olemalla herrasmies ja lupailemalla että hänen kanssaan ei ikinä tarvitse kantaa tuollaisesta huolta.

Sitten kun elämäntilanne paranee, niin mies onkin yhtäkkiä sitä vastaan. Vähättelee, ja toivoo ettei nainen saisi uutta työtä/terveydentila kohenisi/siais uusia ystäviä/isompaa palkkaa, jne. 

Lopulta hän on mustasukkainen ja vetoaa siihen että itse oli auttavinaan sinua kun sinulla meni huonosti, ja siksi sinun nyt on oltava hänen kanssaan loppuelämänsä vaikka hän lähinnä toivoo sinulle pahaa, eikä halua sinun menestyvän. Itsellään häneltä paljastuu alkoholi/peliriippuvuus, mutta sinun tulisi ymmärtää häntä ja tukea ja auttaa, kun niinhän hänkin teki sinulle. Hän voi olla/tehdä mitä tahansa, mutta sinun tulisi nyt vastavuoroisesti kestää häneltä ihan kaikki.

Sellaisia ne "kiltit" miehet on. Saalistavat heikossa tilanteessa olevia naisia jotta saisivat hyödyn heistä. Kaikki auttaminen ja muu oli vain keino saada apua tarvitseva nainen nalkkiin.

Varokaa näitä

Vierailija
1726/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain kiinnostaa tämä ilmiö monen miehen kautta syvemmältä, niin youtubessa noita avaa hyvin mgtow kanavat Sandman, Better Batchelor jne. 

Vierailija
1727/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on sulta kysytty useasti, mutta en muista nähneeni vastausta, joten kerran vielä: Mistä näitä materialistisia naisia löytyy niin paljon? Vai onko kuitenkin niin, että jollekin on joskus käynyt näin, ja nyt levittää ilkeitä puheitaan eri somekanavilla, useaksi mieheksi naamioituneena, jottei kukaan mies uskaltaisi ryhtyä parisuhteeseen ja voisitte keskenänne katkeroitua?

Onpa noita naisiakin, jotka ensimmäisestä mahdollisesta kuprusta alkavat pelottelemaan ja huutelemaan noita "jätä se sika" -tason kommentteja. Turha tästä(kään) on tehdä sukupuolikysymystä. 

Vierailija
1728/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun elämäntilanne paranee, niin mies onkin yhtäkkiä sitä vastaan. Vähättelee, ja toivoo ettei nainen saisi uutta työtä/terveydentila kohenisi/siais uusia ystäviä/isompaa palkkaa, jne. 

Lopulta hän on mustasukkainen ja vetoaa siihen että itse oli auttavinaan sinua kun sinulla meni huonosti, ja siksi sinun nyt on oltava hänen kanssaan loppuelämänsä vaikka hän lähinnä toivoo sinulle pahaa, eikä halua sinun menestyvän. Itsellään häneltä paljastuu alkoholi/peliriippuvuus, mutta sinun tulisi ymmärtää häntä ja tukea ja auttaa, kun niinhän hänkin teki sinulle. Hän voi olla/tehdä mitä tahansa, mutta sinun tulisi nyt vastavuoroisesti kestää häneltä ihan kaikki.

Sellaisia ne "kiltit" miehet on. Saalistavat heikossa tilanteessa olevia naisia jotta saisivat hyödyn heistä. Kaikki auttaminen ja muu oli vain keino saada apua tarvitseva nainen nalkkiin.

Varokaa näitä

Jep. Varokaa kaikkea ja kaikkia. Kaiken aikaa. Ettei vahingossakaan tarvitse omaa mielipidettä muuttaa. Asenteesta puhumattakaan. Saa elää siinä ikiomassa, kuvitteellisessa, kuplassa. Mielellään vielä kännykän ruudulta, ettei vahingossakaan pääse tutustumaan uusiin ihmisiin.

Vierailija
1729/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne "kiltit" miehet on. Saalistavat heikossa tilanteessa olevia naisia jotta saisivat hyödyn heistä. Kaikki auttaminen ja muu oli vain keino saada apua tarvitseva nainen n

Ei tarvitse, kun parista kerrasta oppi näiden toimintatavan. Oma mies on ihan toista maata, ja oikeasti ihana ja kiltti, eikä peitellysti aggressiivinen naisvihaaja ja hyväksikäyttäjä.

Vierailija
1730/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, kun parista kerrasta oppi näiden toimintatavan. Oma mies on ihan toista maata, ja oikeasti ihana ja kiltti, eikä peitellysti aggressiivinen naisvihaaja ja hyväksikäyttäjä.

Miten tää lainaaminen on niin perseestä täällä nykyään

Vierailija
1731/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wrong! Noi sun esimerkit oikesta tai väärästä miehen spontaaniudesta meni JUST päinvastoin kuin se on oikeasti :D Sidukat puistossa on just sitä oikeaa spontaaniutta ja elämää mistä monet naiset haaveilevat.

Ei voi kuin ihmetellä, että a) missä piireissä te näitä ahneita ja pinnallisia naisia löytävät pyöritte? vai b) onko niin, että luette näitä satuja katkerien poikien sivustolla, ja sitten vielä luulette, että se on totta oikeat naiset ovat tällaisia?

Useimmat somen käyttäjät postaavat tarkkaan harkittuja, jopa tarkoituksella lavastettuja, kuvia itsestään. Toisin sanoen, se suurin yhteydenpitokanava (mediasta puhumattakaan) on rakennettu valheellisten mielikuvien varaan. Luodaan se ihanneminä, joka halutaan muille esitellä. Edes hieman arempi ihminen ei edes yritä lähestyä sellaista ihmistä (tai ihmistä, joka edes vaikuttaa sellaiselta), koska kokee koko tilanteen epätoivoisena. Tai aistii sen henkilön teennäisyyden ja jättää aloitteen tekemättä. Ihan itse kusette puuroonne, kun kilpailette somessa huomiosta tai tykkäyksistä.

Vierailija
1732/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaikeus siinä on?

Vihje :

Jos Rakkaus sattuu  kohdalle, ihan helppoa. Kyllä Sen tunnistaa.

Ei jaksa enää odottaa toista melkein 40 vuotta. Se siinä on ongelmana

Vierailija
1733/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun joku mies tulisi tähän ketjuun kertomaan näkemyksensä. Kiinnostaisi oikeasti tietää mitä mieltä on ja mikä taustalla on syynä mahdolliseen haluttomuuteen. 

Itse olen 50+ mies. Jäänyt leskeksi jo vuosia sitten ja halukas ja valmis parisuhteeseen.

Tinder ja muut vastaavat täynnä naisia, jotka haluavat vain huippukuntoisen salimiehen.

Tai kertovat jo esittelytekstissään mikä kaikissa miehissä on vikana... sehän herättää halun tutustua.

Itselle jatkuva salilla käyminen jo ajatuksena vierasta tai kuunnella nalkutusta jo ennen tutustumista.

Olen komea, fiksu, työssäkäyvä, hauska, hyvän koulutuksen omaava mies Helsingistä.

Ei vain mistään löydy naista, johon tutustua..

Vierailija
1734/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat sitä ja naiset inhoavat tätä. Ihmisistä noin puolet on naisia, ja tää kertoo kyllä tosi paljon teistä jos kuvittelette että he kaikki pitävät ja inhoavat samoja asioita. Esimerkiksi sen, että joko ihan itse valitsette aina tietynlaisia naisia tai sitten kuva naisista on rakennettu joltain pelimiesoppaista.

Mun ekalle miehelle kaikkein tärkeintä elämässä oli työ ja omaisuuden kerääminen. Ikinä ei ollut tarpeeksi, vaan aina tarvittiin uudempi auto, kesämökki, vene tai mikä lie vempele. Emme sopineet yhteen ollenkaan. Nykyinen aikuisena löydetty tykkää jutella kanssani filosofiasta, saunoa ja kävellä metsässä. Onneksi älysin etsiä erilaista miestä tällä kertaa, sen sijaan että olisin alkanut valittamaan ympäriinsä kuinka kaikki miehet pitävät vain työnteosta ja aina vain uudemmasta autosta.

Onneksi olkoon. Ymmärsit katsoa pintaa syvemmälle. Oma kokemukseni on toisenlainen. Vaatetus. Oletettu asema/tulotaso. Naama. Näistä se yleensä jää kiinni. Ei vaivauduta edes yrittämään.

Jos on muutenkin hiljainen ja rauhallinen (esimerkiksi itse haluaisin tutustua toiseen rauhassa, koska en edes halua mitään lyhyitä juttuja, vaan jakaa elämäni jonkun kanssa), ei sitä pysty tuossa esille tuomaan. Ei saa siihen mahdollisuutta. Ihmisiltä puuttuu kärsivällisyys. Täysin. Ja "deittailu" on ulkoistettu algoritmille, joka antaa sieltä sen seuraavan hyväksikäyttäjän tai pintaliitäjän. Ja sitten valitetaan "kaikki miehet/naiset sitä-ja-tätä".

Vierailija
1735/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju osoittaa hyvin miksi miehille käy seksi, yhteiset aktiviteetit ja hauskanpito. Mutta miehet eivät halua arjen jakamista, yhteistä kotipesäprojektia tai ehdotonta sitoutumista vaikka tulisi mitä.

Poikkeuksena jotkut vaimon passattavana olemiseen tottuneet ukot. Mutta nyt siis puhutaan nykyaikaisista, elämässä mukana olevista miehistä. Heillä on vanhanaikaisissa parisuhteissa vain hävittävää.

Edellytykseni minkäänlaiselle suhteelle: seksi, arjen jakaminen, yhteinen kotipesäprojekti, ehdoton sitoutuminen. Yhteiset aktiviteetit ja hauskanpito olisivat mukavia bonuksia.

Havaintojeni mukaan nuo tehokkaasti karkottavat kaikki ihmiset ympäriltä.

Olen mies, usko tai älä. Aivan sama minulle.

Kiva, että et itsekään yleistä.

Ps. Toi vika oli puhdasta veetuilua, jos et sitä tajunnut...

Vierailija
1736/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju osoittaa hyvin miksi miehille käy seksi, yhteiset aktiviteetit ja hauskanpito. Mutta miehet eivät halua arjen jakamista, yhteistä kotipesäprojektia tai ehdotonta sitoutumista vaikka tulisi mitä.

Poikkeuksena jotkut vaimon passattavana olemiseen tottuneet ukot. Mutta nyt siis puhutaan nykyaikaisista, elämässä mukana olevista miehistä. Heillä on vanhanaikaisissa parisuhteissa vain hävittävää.

Ero tulee nykyään niin helposti, ettei kukaan uskalla enää sitoutua. Erosta seuraa hirveä soppa ja stressitasot ovat katossa.

Nykyään myös erotaan aivan liian helposti. Ei ole minkäänlaista halua selvittää ongelmia, koska uuden löytää kännykästä tuosta noin vain.

Vierailija
1737/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida tähän. Oon samaa mieltä siitä että sinkku"markkinoilla" kannattaa ennemmin olla positiivinen, iloinen ja avoimin mielin kuin negatiivinen, ennakkoluuloinen ja kyyninen jäärä. Itsekin yhden perusnegatiivisen kanssa vuosia olleena totesin että en enää koskaan halua sellaista ihmistä elämääni. Hän imi kaiken ilon elämästä, kaikessa oli aina jotain pielessä. 

Itsekin olin päättänyt että jos tää on se mitä on tarjolla niin ei kiitos. Mieluummin ilman. Eikä todellakaan saman katon alle enää ikinä, haluan vain rusinat pullasta. Sitten menin kuitenkin rakastumaan ja huomasin haluavani kaiken. Koko pullan. Halusin herätä tämän ihmisen vierestä joka aamu ja nukahtaa siihen joka ilta ja kaiken siltä väliltä. Yhteisen kodin ja (uskomatonta kyllä) sukunimenkin. 

Itsekin olin aiemmissa suhteissa aina se paremmin tienaava ja se joka mahdollisti asioita. Pakko myöntää että nyt onkin kieltämättä tosi mukava kun miehelläkin on hyvät tulot ja voidaan yhdessä mahdollistaa kaikenlaista. Oli se sitten kodin remontointi tai lomamatkat. Meidän rahat ei ole yhteisiä mutta yhdessä päätetään, toteutetaan ja pääosin maksetaan. Lahjat sitten erikseen. Viime viikonloppuna juuri oltiin mun maksamalla lomamatkalla miehen synttäreiden johdosta.

Kommenttina tähän; sitä positiivisuutta, iloisuutta ja avointa mieltä ei ole loputtomasti. Ihmiset osaavat olla äärimmäisen julmia. Jotkut eivät edes vaivaudu peittelemään sitä julmuutta, vaan sylkevät (kuvaannollisesti) päin näköä. Jos jatkuvasti joutuu sivuutetuksi ja torjutuksi, on katkeroituminen - tai täydellinen luovuttaminen - vain ajan kysymys.

Ilmeisesti jopa asiallinen kohtelu on nykyään liikaa vaadittu.

Vierailija
1738/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero tulee nykyään niin helposti, ettei kukaan uskalla enää sitoutua. Erosta seuraa hirveä soppa ja stressitasot ovat katossa.

Nykyään myös erotaan aivan liian helposti. Ei ole minkäänlaista halua selvittää ongelmia, koska uuden löytää kännykästä tuosta noin vain.

Valtaosa ainakin avioeroista on naisten alulle panemia. Oletan, että muistakin suhteista useimmat päättyvät naisen aloitteesta, koska parempaakaan dataa aiheesta ei ole, ja yleensä naiset ovat tyytymättömämpiä parisuhteisiinsa.

Tässä valossa tuo lauseesi on outo. Jos kerran suhde todennäköisesti päättyy naisen aloitteesta, niin päättääkö hän suhteen tosiaan "koska uuden löytää kännykästä tuosta noin vain"?

Vierailija
1739/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on sinussa itsessäsi, kun et kykene aloittamaan tasavertaista suhdetta huonon itseluottamuksesi vuoksi. Sinusta tuntuu että olet parhaimmillasi kun pääset niskan päältä aloittamaan tapailun, eli et koe naista uhkana kun hän on heikoimmillaan. 

Omallekin kohdalle on noita "pelastajia" osunut ueampiakin. Ovat auttavinaan, ja tukevinaan, mutta koko homma on huijausta, ja kun oma olo heistä huolimatta kohenee, niin ovatkin vaatimuslistan kanssa ja syyllistävät etät jättää ei saa kun minkäin tuin sinua silloin. On yritetty saada kestämään peliriippuvuutta ja alkoholismia tuon syyllistyksen varjolla, sekä narsistista käytöstä. Moni tullainen mies myös haluaa että nainen ei nousisi vaan pysyisi heikkona ja autettavana, koska he itse eivät pärjää normaalin naisen kanssa.

Ihan hyvä että tuo oli tuossa kohdaltasi, et enää kiusaa enempää naisia tuolla kierolla persoonallisuudellasi.

Ihan hyvin olisit voinut jättää tämän kirjoittamatta. Mutta silti kirjoitit. Etkä edes harkinnut asiaa sen kummemmin. Näit tilaisuuden vahingoittaa ja käytit sen. Viisaampi ihminen olisi tajunnut olla hiljaa.

Vierailija
1740/2361 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Totta kai se liittyy. Sinulle ei kävisi pienituloinen mies. Vaikka olisit itse pienituloinen, ei siltikään kävisi, tai "sattumalta" pariutuisit hyvin tienaavan kanssa."

Tää on tekosyy jonka avulla sun ei koskaan tarvi ottaa vastuuta pärjäämisestäs naisten kans.

Mä oon aina ollu persauki ja naisia riittäny, nyt vakiintunu mummuijan ja muksun kans mut jos tälle kävis jotain tossa ois jono oven takana kun muut vaihtoehdot parisuhteeseen on tommosia impotentteja vastuupelkureita ja sillä ei ole mitään tekemistä rahan vaan itseluottamuksen ja luotettavuuden kans.

Ei valitettavasti anna kovin hyvää kuvaa sinusta. Tai niistä, jotka kanssasi haluaisivat olla. Itse en esimerkiksi perhettä edes harkitsisi, jos toimeentulo ei ole turvattu. Tällä tarkoitan sitä, että löytyy työpaikka, jolla tulee toimeen.