Mitä mieltä siitä että ihminen syö mm. raakaa lihaa, munuaisia ja aivoja
Itse olen tällaisella dieetillä ja todella hyvä olo. Syön myös raakaa maksaa, raaka maitoa, raaka kermaa ja raakoja vihanneksia.
Kommentit (13)
Joo, katotaan iskeekö ensin ekinokokki, toksoplamoosin olet jo saanutkin. Ja sitten nää ihan perusloiset :-D ne on kivoja, ainostaan jos heisimato koteloituu aivoihin, niin se on aika tuskallista. Maksakystat on yleensä ihan oireettomia.
Kurukuru-tauti ja hullunlehmäntauti (Creuzfelt-Jacob) alkaa oireilla vasta joskus 30v päästä, että niiltä osin oot aika turvassa. Scrabiesta mä en ky tiedä, onko sillä lyhyempi latenssiaika?
Keep ut the good work!
Vierailija kirjoitti:
Joo, katotaan iskeekö ensin ekinokokki, toksoplamoosin olet jo saanutkin. Ja sitten nää ihan perusloiset :-D ne on kivoja, ainostaan jos heisimato koteloituu aivoihin, niin se on aika tuskallista. Maksakystat on yleensä ihan oireettomia.
Kurukuru-tauti ja hullunlehmäntauti (Creuzfelt-Jacob) alkaa oireilla vasta joskus 30v päästä, että niiltä osin oot aika turvassa. Scrabiesta mä en ky tiedä, onko sillä lyhyempi latenssiaika?
Keep ut the good work!
Nuo on aivopesun tuloksia, raaka liha on täysin turvallista syödä ja voit aina tehdä suolipuhdistuksen mm. risiiniöljyllä aika-ajoin. Silloin lähtee kaikki loiset kehosta pois mitkä on myös tosi harvinaisia saada raaka lihasta eikä ne usein ole vakavia. Ollut raakavaliolla jo 6kk ja täysin terve.
Tunnen myös yhden, joka on kokeillut tällaista ruokavaliota, ja se tuntuu toimivan hänellä erinomaisesti. Olen myös itse lukenut taudeista, joita raa'asta lihasta ym. voi saada, ja niiden riskit osoittautuivat paljon pienemmiksi kuin olin luullut - ihminen myös tottuu moniin taudinaiheuttajiin, jotka ensi kerran saatuna voivat aiheuttaa ikäviäkin ongelmia. Riskejä kuitenkin siis on, ihan samoin kuin vaikka puutarhatöissä, joista joku prosentin murto-osa voi saada vaikka kuolemaksi olevan taudin. - Olisi hienoa kuulla kokemuksia!
Raaka ruoan syömisen etuna on juurikin se, että siitä lihasta esimerkiksi ei lähde ne kaikki mineraalit ja hyvät aineet. Paistamisella lähtee aina paljon näitä aineita pois eli jos vaan pystyy syödä raakana niin se on etu. Monet ei vaan ole tottuneet raan lihan makuun, koska tottunut syömään paistettua lihaa. Raaka maito ja kerma sitten eri juttu ne on parempia kuin kaupan kermat ja maidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keep ut the good work!Nuo on aivopesun tuloksia, raaka liha on täysin turvallista syödä ja voit aina tehdä suolipuhdistuksen mm. risiiniöljyllä aika-ajoin. Silloin lähtee kaikki loiset kehosta pois mitkä on myös tosi harvinaisia saada raaka lihasta eikä ne usein ole vakavia. Ollut raakavaliolla jo 6kk ja täysin terve.
Risiiniöljyllä kyllä pystyy tyhjentämään suoliston, se on totta. Mutta milläs sen risiiniöljyn kippaat aivoihisi, tai keuhkoihisi tai maksaasi? Nuo viattomat suolistoloiset kun tuppaavat siirtymään sieltä suolistosta paremmille apajille sisäelimiin. Nam. Trikiiniä suomalaisesta sianlihasta ei saa, joutuisit syömään karhua.
Mitä enemmän syöt hermokudosta sisältäviä elimiä, sitä suurempi riski on noille prionitaudeille, mutta tosiaan ne ei kyllä todennäköisesti aiheuta sen kummempaa eliniän lyhenemistä, kun tunnut olevan jo kuitenkin kirjoitustaitoinen.
Ota ihmeessa ruokavalioosi vielä raaka järvikala!!!
Jaiks. Mahtaa hengityksesi haista karmealle, jätöksistä puhumattakaan. Toivottavasti kukaan muu ei jaa vessaa kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keep ut the good work!Nuo on aivopesun tuloksia, raaka liha on täysin turvallista syödä ja voit aina tehdä suolipuhdistuksen mm. risiiniöljyllä aika-ajoin. Silloin lähtee kaikki loiset kehosta pois mitkä on myös tosi harvinaisia saada raaka lihasta eikä ne usein ole vakavia. Ollut raakavaliolla jo 6kk ja täysin terve.
Risiiniöljyllä kyllä pystyy tyhjentämään suoliston, se on totta. Mutta milläs sen risiiniöljyn kippaat aivoihisi, tai keuhkoihisi tai maksaasi? Nuo viattomat suolistoloiset kun tuppaavat siirtymään sieltä suolistosta paremmille apajille sisäelimiin. Nam. Trikiiniä suomalaisesta sianlihasta ei saa, joutuisit syömään karhua.
Mitä enemmän syöt hermokudosta sisältäviä elimiä, sitä suurempi riski on noille prionitaudeille, mutta tosiaan ne ei kyllä todennäköisesti aiheuta sen kummempaa eliniän lyhenemistä, kun tunnut olevan jo kuitenkin kirjoitustaitoinen.
Sitten otat kehoon semmosia aineita, jotka parantaa näitä osa-alueita. Raaka lihassa on paljon hyviä rakennusaineita ja vihannesmehut on todella hyviä korjaamaan hermostovaurioita esim porkkana, selleri, kurkku mehu itse tehtynä mehustimella.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei ole lihansyöjä, siksi liha ei sovi ihmiselle raakana.
Olet tottunut syömään pelkkää kypsennettyä lihaa, vika on sinussa.
Koen kaiken lihansyönnin ällöttävänä riippumatta siitä mitä tai millä tavalla valmistettuna osia siitä raadosta syödään.
Ja, kyllä, sanon tämän nyt kun asiaa vartavasten kysyttiin. Muuten minulle on aivan sama mitä ihmiset kitusiinsa tuntekevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järvikala raakana on yksi parhaimpia terveellisien rasvojen lähteitä. Paistamalla edelleen lähtee suurin osa niistä hyvistä aineista mitä se sisältää. Se kannattaa olla villiä kalaa ei kasvatettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei ole lihansyöjä, siksi liha ei sovi ihmiselle raakana.
Olet tottunut syömään pelkkää kypsennettyä lihaa, vika on sinussa.
En ole syönyt lihaa kahteenkymmeneen vuoteen.
Suosittelen kaikille vegaaneille.
ap