Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedätetäänkö mua nyt jotenkin tässä "ystävyydessä"?

Vierailija
02.05.2022 |

Sain viestin sairaalasta, että "vieläkään en päässyt kotiin :( ". Ainoa vaan, etten tiennyt koko sairaalareissusta. Sain viestin "loma ohi, taas töihin", vaikken tiennyt 3 viikon lomasta. Sain viestin "ihania juhlia teille!", kun olin juuri avautunut, etten halua mennä sinne, koska miehen ex on myös siellä ja välit hyvin jännittyneet. Esim. tuon sairaalareissun ja loman aikana oltiin vaihdettu tavallisia viestejä. Ihan kuin hän odottaisi, että saa lähettää näitä viestejä, joissa käy ilmi, ettei ole kertonut aiemmasta tilanteesta. Pitääkö vain luovuttaa?

Kommentit (213)

Vierailija
1/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei muista mitä kaikkea on kenellekin kertonut. 

Vierailija
2/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä esimerkkejä on vaan niin paljon, laitoin tuohon vain pienen otoksen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta muistaa kyllä kertoa pienen herutuksen.

Vierailija
4/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta muistaa kyllä kertoa pienen herutuksen.

No joo, semmoisiakin on. 

Vierailija
5/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko livenä kova pälättämään? Tunnen eräänkin henkilön joka kertoilee kaiken maailman "Annamareista" ja "Karitapioista" ja minä en enää viitsi edes kysyä ketä ne on. Tämmöiset pälättäjät eivät noteeraa sitä kelle puhuvat ja mitä, tärkeintä on puhua.

Vierailija
6/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko livenä kova pälättämään? Tunnen eräänkin henkilön joka kertoilee kaiken maailman "Annamareista" ja "Karitapioista" ja minä en enää viitsi edes kysyä ketä ne on. Tämmöiset pälättäjät eivät noteeraa sitä kelle puhuvat ja mitä, tärkeintä on puhua.

Ei, on aika rauhallinen ja harkitseva, ei ole tyyliin kymmeniä ystäviä. Olen aina huomannut tämän tietyn varautuneisuuden hänessä. Nyt vaan alkaa tuntua suunnitelmallisuudelta nämä heitot tilanteista, joista kertoo vasta jälkikäteen. Ap

Vierailija
7/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä odottaa, että kyselisit mitä kuuluu?

Vierailija
8/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn aina. Tietenkin! Vastaus sitten tyyliin mitäs tässä, eipä ihmeitä. Sitten 2 päivän kuluttua viesti, että "eka kerta suihkussa kipsin kanssa". En ymmärrä tällaista. Ap

Vierailija
9/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaveri, jolla oli tapana kertoa asioista jälkikäteen. Esim joku kiva lasten tapahtuma, tarjous, tms. Oltiin oltu yhteyksissä, mutta kertoi tästä minulle vasta sitten, kun tapahtuma, tarjous tms ohi. Tuli olo ettei halunnut että pääsisin hyötymään tiedosta. Itse kyllä kerron kivoista jutuista muillekin, enkä panttaa niitä.

Vierailija
10/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ottaisin hieman etäisyyttä. Kuulostaa pahaenteiseltä.

Vierailija
11/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, on aika rauhallinen ja harkitseva, ei ole tyyliin kymmeniä ystäviä. Olen aina huomannut tämän tietyn varautuneisuuden hänessä. Nyt vaan alkaa tuntua suunnitelmallisuudelta nämä heitot tilanteista, joista kertoo vasta jälkikäteen. Ap

Vastaa aina, että Hei, ikävä kuulla. Et viime viikolla kertonut olevasi sairaalassa.

Vierailija
12/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna ottaisin hieman etäisyyttä. Kuulostaa pahaenteiseltä.

Millä tavalla pahaenteiseltä? Mulla on sellainen epämääräisen huono fiilis, yritän analysoida, mutta olen jokseenkin ideaton. Avaatko vähän tarkemmin? Ap

Vierailija
13/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla tulee hänestä ikävä olo, kuuntele vaistojasi. Voi olla narsisti tms hullu.

Vierailija
14/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ketju Narsistin keskustelutyyli.

Vierailija
15/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin "tsemppiä", enkä kyselisi mitään tarkemmin. Ja lopettaisin omista asioistani avautumisen asap.

Vierailija
16/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa aina, että Hei, ikävä kuulla. Et viime viikolla kertonut olevasi sairaalassa.

Hullua ei pidä ruokkia.

Vierailija
17/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn aina. Tietenkin! Vastaus sitten tyyliin mitäs tässä, eipä ihmeitä. Sitten 2 päivän kuluttua viesti, että "eka kerta suihkussa kipsin kanssa". En ymmärrä tällaista. Ap

Hän ei ehkä itse osaa ottaa asioita suoraan puheeksi, saattaa olla estynyt ja epäröidä henkilökohtaista kanssakäymistä. Pyrkii sitten vastaamaan aiheen vierestä mahdollisimman ympäripyöreästi turvallisella etäisyydellä pysytellen. Odottaa ehkä vihjailulla että kysyisit lisää, ja keskustelu syventyisi ikään kuin sinun aloitteestasi.

Vierailija
18/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin "tsemppiä", enkä kyselisi mitään tarkemmin. Ja lopettaisin omista asioistani avautumisen asap.

Tämä. Minulla oli samalla tyylillä kommunikoiva ystävä, en oikeastaan edes halunnut tietää siihen motiivia, sielläpähän sekoilee. Vastasin tosiaan lopulta aina tyyliin tsemppiä/hieno homma/ookoota - kunnes ignorasin kokonaan ja poistin numeron.

Vierailija
19/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki ja etäisyyttä, ties mikä psyko on pinnan alla.

Vierailija
20/213 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tunteneet toisemme jo 10 vuotta, ensin työkavereita ja kun muutin kauemmaksi, jäi yhteys pääasiassa viestein ja tavataankin silloin tällöin. Sekin vaivaa, että jos kerron lähteväni lomalle, en edes ulkomaille jonnekin hienoon kohteeseen, vaan ihan kotimaassa parin päivän kylpyläreissulle, vastaus on "olisipa mullakin rahaa" tai jos kerron jostain näkemästäni tv-ohjelmasta "katsoisin varmasti, muttei ole aikaa tv:n katseluun" eli usein tulee jotenkin huonot fiilikset, sellaista lannistamista tms. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi