Katseleeko miehenne muita naisia?
Kommentit (32)
tuollaiset kehut tuntuisi hyviltä, mutta ehkä sitten joistakin on kivaa tuollainen toisten haukkuminen.
stella80:
ulkonäköä, peppua tms ja molemmat katsellaan, keskustellaan ja kommentoidaan.Meillä ainakin tälläinen avoin katselu kuuluu hyvään parisuhteeseen. Jos toinen siitä loukkaantuis, niin must se kuulostaa jotenkin hmm... siltä, että onko siinä parisuhteessa kaikki varpisti ok. Mitä pahaa siinä on jos toisinaan jää vielä taaksekin katsomaan jotain? Vähentääkö se rakkautta omaan kumppaniin? Onko joku liian mustasukkainen/omistushaluinen?
Just näin meilläkin tehdään! En minä loukkaannut siitä, jos miehen mielestä jollakin naisella on kaunis vartalo, koska tiedän, että hänen mielestään minullakin on! Mies saattaa kysyä myös minulta, että onko tuo sinusta komea (viimeksi Antonio Banderaksesta). Vastasin, ettei ole minun makuuni...
Emme ruodi ystäväpiirin ihmisiä. Yleensä kommentointi liittyy julkkiksiin tai tuntemattomiin.
Samalla tavalla ruodimme myös ihmisten älykkyyttä!
Pelkkä katselu ei kyllä loukkaa, mutta välillä tulee paha mieli kun mies sattuu vahingossa kommentoimaan minulle että kylläpäs on hyvä perse, tai onpas tolla muijalla makeet tissit.. Sit kyllä sanoo että sori, ei ollu tarkotus. Kulkee paljon raksakavereidensa kanssa, ja kavereilleen kommentoivat ohikäveleviä naisia. Siksi joskus vahingossa kommentoi mullekkin. Näin mulle selittänyt asian. Ei tossa kattelussa mitään pahaa, mutta välillä kyllä huomaan et mies flirttailee toisille vaikka mä ja lapset ollaan vieressä. Se loukkaa, vaikka ehkä tyhmälle kuulostaakin.
muita naisia ja kommentoi omalle vaimolle, että olipa hyvä perse tai tissit. Omasta vaimostahan pitäisi olla sitä mieltä, ja oman vaimon pitäisi riittää miehelle. Ei pitäisi olla tarvetta katella muita.
Vierailija:
muita naisia ja kommentoi omalle vaimolle, että olipa hyvä perse tai tissit. Omasta vaimostahan pitäisi olla sitä mieltä, ja oman vaimon pitäisi riittää miehelle. Ei pitäisi olla tarvetta katella muita.
Katsoa saa, sitähän ei voi mitenkään välttää, mutta tarviiko silti vaimolleen suurella äänellä kommentoida...
Varsinkin, jos vaimo ei ole kovin hehkeän näköinen, niin siinähän painuu pohjamutiin, kun oma mies vilkuilee muita naisia, varsinkin nuorempia naisia.
Onko minussa jokin vika, kun minulla ei ole tarvetta vilkuilla muita miehiä? Siis pitää olla TODELLA KOMEA uros, että meikäläisen pää kääntyy. Ja niitä on tosi harvassa.
Ja mikä niissä muissa naisissa kääntää miehen pään? Kasvot? Perse? Tissit?
olisi mielestäni epänormaalia, jos ei katselisi. Ei tosin tuijota tai mitenkään häiritsevästi katsele. En juuri huomaa yhdessä liikkuessamme, että katselisi. Mutta huomaa aivan varmasti hyvännäköiset tms. Katsonhan itsekin miehiä, mutta en jää tuijottamaan tms.
Outoa olisi, jos ei huomio joskus kiinnittyisi johonkin silmälle mukavaan!
ollaan aina yhdessä kaupassa ja muutenkin ulkona, eikä hän koskaan ketään naisia töllötä. ja hänen työpaikkallaankin on vain kaksi vanhempaa naista.
Mulle on ihan sama, katseleeko, kunhan ei tee sitä niin, että se loukkaa minua. Minäkään en katsele ja kommentoi oman miehen nähden, vaikka totta kai joskus rekisteröikin ohimennen että ai, olipa ihana mies. Meidän suhteeseen ei kuulu mikään ällösovinistinen tissien ja perseiden arvostelu yhdessä, syvästi ihmettelen niitä naisia, jotka moista harrastavat...
Mielihyvin suon miehelle silmänilonsa. Ei se ole minulta pois.
Itse kyllä kiinnitän huomiota kauniisiin naisiin (ja tietty komeisiin miehiin), mutta mieheni ei edes näytä huomaavan.
Minusta mieheni käytös on todella ihailtavaa ja kunnioittavaa!
Miehellä on silmät päässä, niinpä hän kyllä näkee, millaisia ihmisiä ympärillä liikuu. Minusta oli pelkästään upeaa, että hän tämän tosiasian puki kehujen muotoon. Suurin osa suomalaisnaisista on tasapaksuja (jenkkakahvoja liikaa), sama pätee myös suomalaismiehiin.
Jos joku luulee, ettei oma mies noteeraa ympärillä olevia naisia... Niin mies on joko tosi taitava vilkuilija tai sitten hän on homo :-D.
On ihan eri asia huomata naiskauneus kuin tuijottaa sitä kieli pitkällä. Ja tosiaan, siellä uimahallissa ei ollut mitään, mitä olisi kannattanut tuijotellakaan...
Oma mies koskettelee minua usein ja kehuu ulkonäköäni. Ehkä hän on sitten tavallista visuaalisempi ihminen ja nauttii kauneudesta. Ehkä tosiaan on miehiä, joille on sama millainen harakka kotona on.