Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkautin hiukseni ja muutuin näkymättömäksi

Huijattu olo
01.05.2022 |

Ystävien neuvosta leikkasin ennen vappua pitkät hiukseni lyhyeksi, kun väittivät sen kaunistavan. Odotin vappua ja miesten katseita innolla. Kävikin juuri päinvastoin, kun ystäväni olivat väittäneet. Normaalisti miehet tulevat juttelemaan, mutta olin muuttunut täysin näkymättömäksi. Yritin jopa itse hymyillä miehille, mutta kukaan ei edes silmiään lainannut. Olen niin pettynyt. 😤

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi.

Vierailija
22/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen noudattaa tuollaista neuvoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen noudattaa tuollaista neuvoa?

Epävarma ja miellyttämishaluinen? 

Vierailija
24/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kai ap olisi itse kiinnostunut miehestä joka on kiinnostunut sinusta vain hiustesi ansiosta? 

Vaikeaa tässä on itseään viehättäväksi tuntea. Ties kauanko kestää, että hiukset kasvavat takaisin. 

Useilla kestää vuosia siihen, että hiukset ovat edes ns. polkkatukka-pituiset.

Itsekin kasvatan nyt enkä leikkuuta lyhyeksi enää ikinä. 

Vierailija
25/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kateelliset lyhyt hiuksiset ystävät huijasivat sen porukan pitkähiuksisenkin leikkaamaan ruman lyhyen kampauksen, että eivät aina tuntisi itseään rumemmiksi kun pitkähiuksinen saa eniten huomiota miehiltä. Kaikkihan tietää, että suurin osa miehistä tykkää enemmän pitkistä hiuksista. Ei toki kaikki miehet, mutta selkeästi suurin osa. Olen huomannut, että varsinkin yli 30v naisilla miehet pitävät lyhyttä leikkausta merkkinä tätiytymisestä.

Vierailija
26/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on pelkistä hiuksista kiinni. Kaunis on kaunis missä tahansa tukassa. Ite oon saanut huomiota eniten tässä polkkapituudessa, sopii mulle. Kaikkia pituuksia ollut.

Vierailija
27/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis kateelliset lyhyt hiuksiset ystävät huijasivat sen porukan pitkähiuksisenkin leikkaamaan ruman lyhyen kampauksen, että eivät aina tuntisi itseään rumemmiksi kun pitkähiuksinen saa eniten huomiota miehiltä. Kaikkihan tietää, että suurin osa miehistä tykkää enemmän pitkistä hiuksista. Ei toki kaikki miehet, mutta selkeästi suurin osa. Olen huomannut, että varsinkin yli 30v naisilla miehet pitävät lyhyttä leikkausta merkkinä tätiytymisestä.

Eräs hiusalan ammattilainen ja kouluttaja tuumasi joskus, että aikuisella naisella ei ole kovin asiallista pitkät hiukset. En ollut sellaista koskaan ajatellutkaan, mutta olin rykelmässä ainoa reilusti yli 30v, jolla oli pitkä tukka. On edelleen lähes viisikymppisenä, mutta johtuen siitä, että tukka täytyy saada harrastuksissa turvallisuusyistä kunnolla kiinni ja siksi, että harrastukset vievät kampaamorahat. Kuivat, epätasaiset latvat, mutta ei pätkääkään kiinnosta, mitä miehet tai naiset niistä ajattelevat.

Vierailija
28/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs hiusalan ammattilainen ja kouluttaja tuumasi joskus, että aikuisella naisella ei ole kovin asiallista pitkät hiukset. En ollut sellaista koskaan ajatellutkaan, mutta olin rykelmässä ainoa reilusti yli 30v, jolla oli pitkä tukka. On edelleen lähes viisikymppisenä, mutta johtuen siitä, että tukka täytyy saada harrastuksissa turvallisuusyistä kunnolla kiinni ja siksi, että harrastukset vievät kampaamorahat. Kuivat, epätasaiset latvat, mutta ei pätkääkään kiinnosta, mitä miehet tai naiset niistä ajattelevat.

Kampaajat menettäisivät asiakkaansa, jos naiset pitäisivät pitkiä hiuksia. Sikäli kampaajaa huonompaa neuvojaa ei olekaan.

Vierailija
29/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla aina käsketään laihduttamaan koska muuten miehet ei tykkää.
No nykyään laihduttaneena huomio on olematonta, toisin kuin siellä normaalipainon ylärajalla.

Vierailija
30/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla aina käsketään laihduttamaan koska muuten miehet ei tykkää.
No nykyään laihduttaneena huomio on olematonta, toisin kuin siellä normaalipainon ylärajalla.

Läskejä kannattaa lähestyä, jos on pelkkää seksiä vailla. Ne on helpompia, koska kilpailua on vähemmän.

Vierailija
31/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo muuten huomannut mitään eroa huomiossa, oli sitten pitkä tai lyhyt tukka... Alan kyllä olla sen verras iäkäs jo, että ihan sen takia saan olla aika rauhassa, onneksi.

Vierailija
32/34 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo muuten huomannut mitään eroa huomiossa, oli sitten pitkä tai lyhyt tukka... Alan kyllä olla sen verras iäkäs jo, että ihan sen takia saan olla aika rauhassa, onneksi.

Ketjuun ilmoittautuu kaikki iäkkäät ja lyhythiuksiset, joilla ei muutenkaan ole ollut vientiä miesten keskuudessa. 😂

Vierailija
33/34 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lyhyeksi leikkasit?

Vierailija
34/34 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät, nätit hiukset, mutta mitään sanomaton naama ja persjalkanen kroppa. Ei oo tullu huomioo miehiltä ikinä. Ei taida pelkät pitkät hiukset riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä