Paras kehu minkä
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos oot aito, rupeen uskoo jumalaan"
Tinder match:D tavattiinkin.Ja annoit varmaan pillua ja mies sai mitä halusikin yhdellä lipevällä lauseella xD
Nähtiin kahdesti ulkona mutta ei koskaan tehty muutakun halattu, ei ollut kemiaa välissä niin ilmotin että en halua tapailla enään "turhaan"
Taidat olla hyvin katkera/mustasukkainen nainen elämässäsi. Pärjäile
tuo taisi olla kyllä mies:-D
Rahaston kerrostaloni rappuja ylöspäin ja alakerroksessa oli joku nuori mies taluttamassa rollaattorilla kulkevaa vanhempaa tätiä.
Mies katsoi mua ja jotenkin niin aidon ihastuneena huudahti "oih, äiti katso miten kaunis, mistäköhän minä tuommoisen löytäisin" 😂
Hymyilin ja jatkoin matkaa ja takaa kuului vielä "no huhhuh" 😂
Ihmisten pitäisi reilummin uskaltaa kehua tuttuja ja tuntemattomia, ei ikinä tiedä miten sitä jonkun päivää piristää 😊
Tähystyseikkauksen jälkeen lääkäri tarkisti haavan ja hymähti tyytyväisenä. Sanoi sitten "Sulla on niin nätti napa, että yritin tehdä mahdollisimman siistin haavan. Hyvin onnistui."
Tuo oli jotenkin niin herttaisen hassu kohteliaisuus, piristi mieltä leikkauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Liikut kuin tanssija 🥰
Eräs aikoinaan tanssijana ja näyttelijänä ollut vanhempi taiteilija-leidi.
Vanhemmilta naishenkilöiltä tulee aina sydämellisimmät ja aidoimmat kehut.
Kyllä, ja myös v-mäisimmät ja osuvimmat haukut :D
"Jos sunlaisia ihmisiä olisi enemmän, niin tää maailma olisi parempi paikka"
Vierailija kirjoitti:
Rahaston kerrostaloni rappuja ylöspäin ja alakerroksessa oli joku nuori mies taluttamassa rollaattorilla kulkevaa vanhempaa tätiä.
Mies katsoi mua ja jotenkin niin aidon ihastuneena huudahti "oih, äiti katso miten kaunis, mistäköhän minä tuommoisen löytäisin" 😂
Ihmisten pitäisi reilummin uskaltaa kehua tuttuja ja tuntemattomia, ei ikinä tiedä miten sitä jonkun päivää piristää 😊
Olisit sanonut, että ilmeisestikin rapusta ja tässä mä oon! :D
Eräs vanha mies sanoi kerran: "tämä tyttö pärjäisi vaikka vietäis Kiteelle"
"Rakastan sua päänupista varpaisiin asti, rakastan sun energiaa, sä olet mulle hunajaa, suolaa, kaikilla mausteilla mutta eniten hunajaa. Sä saat olla mun kanssa niin suloinen kun haluat eikä sun tarvi pelätä, että en tykkää. Sä olet mun sydämessä ja kun mies sanoo niin, se on tosi rakkautta."
No, näin ei ole tietenkään, sanottu. Mutta jos olisi, niin se olisi elämää isompaa, harvinaista ja kädet ristiin ylöspäin, että näin voi olla. 🙏🏻😃
----------------------
Todellisuudessa koskettavinta, mitä olen kuullut, niin yksi päiväkodin lapsi sanoi hymyillen: "Olet kuin perhonen. " Voi että, räpyttelin silmiä muutaman kerran ja sanoin takaisin, olipa ihanasti keksitty ja hän on huomaavainen, kiva sanoa mukavia asioita ihmisille. Hymyili leveästi.
Sukulaisen pikkulapsi katsoi silmiin ja sanoi aidosti "olet ihana."
Nämä kävivät sydämeen. Mutta miehiltä en ole kuullut, ehkä jotain pinnallista että kaunista joskus jossain, mutta ei mitään, missä olisi menty sydämeen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten pitäisi reilummin uskaltaa kehua tuttuja ja tuntemattomia, ei ikinä tiedä miten sitä jonkun päivää piristää 😊Olisit sanonut, että ilmeisestikin rapusta ja tässä mä oon! :D
Menen aina niin puihin tämmösissä.
Tuli vasta kotiovelle mieleen että ois pitänyt huikata että "no tuosta paria kerrosta ylempää, tarvitseeko anoppi apua" 😁
Tapahtui kauan sitten baarissa, jossa mun silloinen avomies oli esiintymässä. Keikan jälkeen avokin kanssa höpöteltiin, kun lattian poikki tuli upea nuori mies, ja kuiskasi ennen poistumistaan mun korvaan: ehkä seuraavassa elämässä. Oltiin silmäilty illan aikana toisiamme, hän oli todella kuuma. Vielä vanhanakin muistelen.....
Ei mitään. Ei edes mitään kömpelöä iskurepliikkiä 😟. Haukuttu on kyllä.
Ystäväni kommentti olet hyvä kaikessa mitä teet nousi ensimmäisenä esille. On niitä muitakin mieleenjääneitä kehuja kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikut kuin tanssija 🥰
Eräs aikoinaan tanssijana ja näyttelijänä ollut vanhempi taiteilija-leidi.
Vanhemmilta naishenkilöiltä tulee aina sydämellisimmät ja aidoimmat kehut.Kyllä, ja myös v-mäisimmät ja osuvimmat haukut :D
Oman arvonsa tuntevat naiset, olivat sit minkä ikäisiä tahansa, eivät koe tarvetta nokkia ja dissata muita naisia.
En muista