Onko miehen ruokailutottumuksilla merkitystä naisille? Tekeekö esim. maskuliininen ruokavalio suuremman positiivisen vaikutuksen?
Esim. jos menet miehen kanssa treffeille laavulle ja paistatte makkarat. Kumpi tekee positiivisemman vaikutuksen? A) mies syö makkaran tulisella/väkevällä sinapilla B) mies syö soijanakin ketsupilla.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Erittäin vaikeaa pitää vegaania tai kasvissyöjää miehekkäänä, en syty.
Paras on sekasyöjä joka on avoin kokeilemaan kaikkea eikä nirsoile.
Juu todella epämiehekäs tääkin vegaani....
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat maskuliinisella ruokatottumuksilla lihapainotteista ruokavaliota, niin se on iso miinus! Kasvissyöjien sperma on tutkitusti paremman makuista. Ja minä tykkään ottaa spermat suuhun.
Ja tätähän kysyttiin ?
Lihansyöjäörhentelijät ovat pudonneet evoluution kelkasta ja jääneet sinne luolamiesaikoihin. Kasvispainotteinen ja terveellinen ruokavalio kertoo älykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Positiivista:
- kokkaa itse
- suurin osa ruuasta on terveellistä
- tykkää kokeilla erilaisia ruoka-aineita ja etnistä ruokaa
- kasvispainotteinen ruokavalio
- tykkää käydä myös ravintoloissa syömässä
Negatiivista
- kasviksille yökkäily
- syö vain valmisruokaa ja epäterveellistä ruokaa
- syö telkkarin edessä tai selailee kännykkää syödessään.
- nirso
Miksi sinulle on väliä sillä, mitä mies tekee yksin syödessään? Eihän kukaan tietenkään seurassa syödessään mitään puhelinta räplää.
Miesystäväni on kasvissyöjä ja on kyllä erittäin maskuliini. Osaa laittaa erinomaisia ruokia niin, etten kaipaa lihaa lainkaan. 😊
Mutta sen olen huomannut, että kun ollaan ravintolassa ja hän tilaa salaatin (tai muun lihattoman ruoan), se aina automaattisesti tuodaan minulle. Suhtaudutaan siihen huumorilla :).
Vierailija kirjoitti:
Lihansyöjäörhentelijät ovat pudonneet evoluution kelkasta ja jääneet sinne luolamiesaikoihin. Kasvispainotteinen ja terveellinen ruokavalio kertoo älykkyydestä.
Olen kyllä aika varma, että esihistorialliset ihmiset eivät syöneet lihaa läheskään niin paljon kuin nykyisin syödään.
Pks lähes kaikki nuoret naiset ovat ruokavammaisia, joten haastetta riittää.
Jotkut kemut on ruokavaliolla -ton.
Ei paljoa jää jäljelle kun 10 allergiaa &13 keksittyä listaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää ilmeisesti suhteessa olla se kokki, kun niin moni nainen sanonut ettei tykkää kokata ja ruuanlaitto ei suju. Naiselle on ihan jees olla käsi keittiössä, mutta aina kun mies sanoo, ettei ruuanlaitto kiinnosta niin alapeukutetaan S*atanalle ja Saddamille asti alakertaan.
Minä osaan laittaa ruokaa ja välillä se on ihan kivaa, mutta en halua kokata joka päivä. Silloin on hyvä, että puoliso osaa tehdä hyvää ruokaa. Mikrossa lämmitetty maksalaatikko tai uunissa huonosti paistetut ranskanperunat ei ole sellaista ruokaa, josta ilahtuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiivista:
- kokkaa itse
Negatiivista
- kasviksille yökkäily
- nirsoMiksi sinulle on väliä sillä, mitä mies tekee yksin syödessään? Eihän kukaan tietenkään seurassa syödessään mitään puhelinta räplää.
Kyllä niitä on sellaisia miehiä joilla ei ole lainkaan käytöstapoja ja tekevät tuota seurassakin.
Vegaanisuus kertoo usein siitä, että henkilö on empaattinen ja eläinrakas, joten toki mieluummin sellainen mies.
Positiivista:
- kokkaa itse
Negatiivista
- kasviksille yökkäily
- nirso